ارتباط با مشاوران

قیمت عمده ترشی فلفل سوزنی

https://www.aparat.com/v/L0Izfتولید کننده هایی هستند که برای تهیه ترشی از هر نوع سبزیجاتی با خلاقیت تمام استفاده می کنند. ولی برای تهیه ترشی فلفل سوزنی هم نیازی به استفاده از سایر سبزیجات نیست.
از سبزیجات می توان در انواع غذاها یا ترشی استفاده نمود. فلفل سوزنی یکی از این سبزیجاتی است که پر از خواص مفید برای سلامتی بدن می باشد. طعم منحصر به فرد آن باعث شده که تولید کننده های به فکر بی افتند تا از این سبزی خوش رنگ ترشی تهیه کنند. اگر بخواهیم یکی از خواص خارق العاده ی آن را بگوییم، می توانیم به آنتی اکسیدان بودن آن اشاره کرد که از وجود ویتامین c فراوان آن نشات می گیرد.
بهترین نمونه فلفل های سوزنی در شمال کشور کشت می شوند. یکی از دلایل اصلی در تمایل تولید کنندگان به استفاده از این نوع ترشی بهم نخوردن و چروکیده نشدن این فلفل هاست بافتی محکم وتوپر دارند. سوراخ کردن این نوع فلفل می تواند باعث جذب سرکه و حالت بهتر شود.

 

فروش ترشی فلفل سوزنی فله

ترشی فلفل سوزنی یکی از ترشیجات خاص همدان هست که مشتریان مخصوص به خود را دارد. این ترشی علاوه بر عرضه به صورت بسته بندی به صورت فله در اوزان ۱۰ تا ۶۰ کیلو قابل تحویل به مشتریان است.
فلفل سوزنی جزء ترشی های مخصوص همدان می باشند که مشتریان خاص خود را دارند.

فلفل سبز این ترشی معمولاً از شهرهای شمالی کشور تامین می شود که علاوه بر استفاده در تولید خیارشور های فله و شیشه ای برای تولید ترشیجات مختلف هم قابل استفاده است. تندی فوق العاده و از دست ندادن شکل ظاهری ترشی درهنگام حرارت دهی و گرفتن تلخی باعث شده این ترشی جزء ترشیجات مورد علاقه بعضی از مصرف کنندگان ترشی باشد.

این ترشی علاوه بر بازار داخلی طرفداران بسیار زیادی در بین کشورهای همسایه به خصوص شهرهای مختلف عراق دارد.

این ترشی در بسته بندی های وکیوم پاکتی و بسته بندی های فله مانند بسته بندی ۱۰ کیلو قابل عرضه است.
برای دسترسی به قیمت و شرایط مختلف فروش می توانید از طریق لینک های ارتباطی زیر با بخش فروش در ارتباط باشید.

ترشی فلفل فوری تند ارزان فروش

قیمت عمده ترشی فلفل سوزنیقیمت عمده ترشی فلفل سوزن

قیمت عمده ترشی فلفل سوزنی

ترشی فلفل فوری تند همدانی یا بیور یکی از محبوب ترین ترشی های عرضه شده در بازار ایران است که بسیار خوش خوراک بوده و به فلفل همدانی نیز معروف است. این ترشی ارزان فروش اگر چه بیشتر برای تازه خوری مصرف می شود ولی به دلیل استقبال خوب مشتریان در سبد عرضه ترشی های این سایت نیز قرار گرفته است.

 

شکل ظاهری ترشی فلفل فوری همدانی

قیمت عمده ترشی فلفل سوزنیقیمت عمده ترشی فلفل سوزنی

این ترشی، بافتی گوشتی داشته و اندامی پهن داشته که بسیاری از مصرف کنندگان آن را با ترشی فلفل هالوپینو اشتباه می گیرند. در صورتی فلفل هالوپینو بافتی سفت تر داشته که ترکیب بافت فلفل دلمه و فلفل همدانی است.

به علت پهن بودن بافت فلفل همدانی در هنگام تلخی گیری از این فلفل، متاسفانه شکل ظاهری فلفل تغییر می کند که از زیبایی آن می کاهد.

 

میزان تندی ترشی فلفل همدانی

قیمت عمده ترشی فلفل سوزنی قیمت عمده ترشی فلفل سوزنی

قیمت عمده ترشی فلفل سوزنی

این ترشی در صورتی که از فلفل متوسط و نه خیلی درشت تهیه شود تندی بسیار ملایمی خواهد داشت که حتی بچه ها هم از خوردن آن پشیمان نخواهند شد.

وبه همین خاطر حتی بین فلفل خور ها فلفل همدانی به فلفل شیرین نیز یاد می شود.

ولی در صورتی که حتی در تهیه این ترشی از فلفل های درشت تر نیز استفاده شود مسلما درجه تندی این ترشی به تندی ترشی فلفل سوزنی نخواهد رسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫7 نظر

  • مجتبی گفت:

    علیکم و سلام ترشی های فلفل سوزنی رسید به دستم طعم بسیار خوبی داره حتما شمارو به تاجر های عراق معرفی می کنم

  • رضا گفت:

    من ترشی فلفل سوزنی رو با بهترین قیمت ازتون خریداری کردم

  • مهدی احمدی گفت:

    سلام قیمت برای عراق چنده؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید