ارتباط با مشاوران

فروش ترشی فلفل سوزنی

ترشی فلفل سوزنی دادنام بیشتر در فصل های بهار و تابستان به فروش می رود، مصرف کننده گان ترشی فلفل سوزنی دادنام بیشتر مصرف کننده گان داخلی می باشند ترشی فلفل سوزنی دارای خواصیت های زیادی می باشند که در مطالب زیر مشاهده می کنید.

 

 

خرید و فروش ترشی فلفل در کشور

فلفل ها از انواع مختلفی برخوردار می باشند مانند:

۱.فلفل قرمز

۲.فلفل بیور

۳.فلفل هالوپینو

۴.فلفل دلمه

۵.فلفل سوزنی یا شمشیری

ترشی فلفل به تنهایی هم خوشمزه است و البته مشتریان خاص خود را دارد. ترشی فلفل سوزنی دادنام در کشور های عراق، ارمنستان، ترکیه، افغانستان، و… صادر می شود.

در این بین فیمت ترشی فلفل سوزنی دادنام نسبت به بقیه ترشی فلفلها مناسب تر است به دلیل آنکه فلفل سوزنی دادنام را در حجم بیشتر و قیمت مناسب تر می توان خرید.

 

قیمت ترشی فلفل سوزنی

پرورش فلفل سوزنی در حجم بالا در مناطق شمالی به خصوص مازندران و گیلان اتفاق می افتد. و با بهترین کیفیت ممکن می توان تهیه کرد.

برای درست کردن ترشی فلفل سوزنی اول باید تلخی فلفل سوزنی را گرفت. مهم ترین مزیت فلفل سوزنی این است که بافت خود را حفظ می کند و ظاهر آن ثابت می ماند و شاید مهم ترین دلیل استفاده گسترده از فلفل سوزنی همین باشد، تندی زیاد فلفل سوزنی شاید به ذائقه ترشی دوستانی که با تندی میانه خوبی ندارند خیلی سازگار نباشد، ولی همین تندی ، هیجان زیادی برای سلیقه های تند پسند می آورد.

 

ترشی فلفل سوزنی صادراتی

در نوع صادراتی ترشی فلفل سوزنی از بین فلفل های سبز، فلفل های قرمز جدا می شود. این محصول بیشتر به عراق صادر می شود زیرا مردم عراق به مزه تند تمایل زیادی دارند. ترشی فلفل سوزنی برای صادرات بیشتر در یسته بندی های شیشه صادراتت می شود که وزن شیشه های دادنام ۷۰۰گرم می باشد و هر یک از این شیشه ها خود در پک های ۱۲ تایی بسته بند و شیرینگ می شوند.

 

ترشی فلفل سوزنی دادنام

ترشی فلفل سوزنی یک نوع ترشی‌ با طعم متفاوت و دلچسب است که در کنار خیلی از غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلفل سوزنی از جمله گیاهان با خاصیت و خوش‌طعم است که به تنهایی می‌تواند به عنوان چاشنی غذاها به کار رود. ترشی فلفل سبز سوزنی که از ترکیبات:

  1. آب آشامیدنی
  2. سرکه
  3. فلفل
  4. نمک تصفیه شده

تشکیل شده است . محصولی با کیفیت که با خدمت رسانی موثر در رضایت شما مشتریان عزیزمان می کوشیم تا اوقات خوشی را برایتان ایجاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید