ارتباط با مشاوران

خرید ترشی فلفل سبز خرد شده

ترشی فلفل سبز یکی از سبزیجاتی است که در دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل ترشی فلفل سبز خرد شده که از فلفل سبز تند تهیه می شود در دنیا طرفداران بسیاری را دارا می باشد.

امروزه به دلیل خواص بسیار زیاد فلفل بسیاری از شرکت ها برای طبع آسان این ماده در حال تولید ترشی فلفل سبز خرد شده هستند این شرکت ها علاوه بر تولید این محصول پر خاصیت با استفاده از روش های نوینی ترشی فلفل سبز خرد شده را به فروش می رسانند.

مشخصات انواع ترشی فلفل سبز

خرید ترشی فلفل سبز خرد شده

به دلیل آنکه ترشی فلفل از فلفل های مختلف تهیه می شود ممکن است کشور های دارای فرهنگ متفاوت از یک نوع فلفل برای تهیه ترشی فلفل مخصوص خود استفاده نکنند ترشی فلفل دارای مواد مغذی بسیاری می باشد که در این مطلب به چندین مورد آن اشاره می کنیم این محصول یکی از منابع مهم ویتامین c می باشد به همین دلیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش سلامتی ازترشی فلفل استفاده می کنند.

ترشی فلفل همچنین خاصیت آنتی اکسیدان نیز دارا می باشد که این خاصیت فلفل باعث شده است از تاثیر رادیکال های آزاد ناشی از آلاینده ها جلوگیری کند و اینگونه از بروز بیماری هایی مانند سرطان جلوگیری کند از خواص دیگر ترشی فلفل می توان به خاصیت ضد التهاب بودن آن، پیشگیری از بیماری ها، تسریع متابولیسم، خاصیت ضد باکتری، تنطیم عملکرد سیستم گوارش، کنترل وزن و کاهش سرما خوردگی اشاره کرد اما با وجود خواص بسیار فلفل باید در استفاده از آن احتیاط کرد به همین دلیل استفاده از فلفل به صورت ترشی یکی از بهترین روش ها برای مصرف این ماده پر خاصیت می باشد.

قیمت عمده ترشی فلفل سبز دادنام

خرید ترشی فلفل سوزنی برای صادرات با بهترین قیمت

به دلیل خواص بسیار فلفل که به آن ها اشاره کردیم مردم در سراسر جهان طرفدار این ماده پر خاصیت می باشند به همین دلیل شرکت های بسیاری در حال تولید ترشی فلفل می باشند و این محصول را به روش مستقیم به فروش می رسانند که به آسانی در اختیار مردم قرار بگیرد.

شرکت های تولید کننده ترشی فلفل سبز دادنام به دنبال پیدا کردن راهی برای دسترسی افراد به روشی آسان و با صرف کمترین وقت و هزینه پژوهش های بسیاری را انجام دادند و پس از تحقیق های بسیار یافتند بهترین روش که امروزه مردم کشور های پیشرفته جهان برای خرید آسان خود استفاده می کنند.

خرید از وب سایت اینترنتی می باشد که افراد در سراسر کشورمی توانند بهترین محصول را به طور مستقیم از شرکت دریافت کنند برای اطلاع از قیمت ترشی فلفل وخرید ترشی فلفل خرد شده می توان به فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرد.

تهیه ترشی فلفل سورنی

خرید ترشی فلفل سبز خرد شده

  1. ۳ فنجان آب
  2. ۱ فنجان سرکه سفید
  3. ۲ قاشق غذاخوری نمک
  4. ۱ قاشق چایخوری شکر، به مزه (می توانید عسل را نیز جایگزین کنید)
  5. ۱ قاشق چایخوری دانه خردل
  6. ۱/۲ قاشق چایخوری پودر زردچوبه * ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل کاین (یا بیشتر اگر دوست دارید داغ است)

برای تهیه فلفل های تند ترشی فلفل را از وسط نصف کرده و دانه ها را جدا کنید. قسمت بیرونی هر فلفل را با نمک بمالید (این کار به بیرون کشیدن مقداری از آب آن کمک می کند). نمک اضافی را با آب بشویید، سپس آنها را در یک شیشه یا کاسه بسته بندی کنید. سرکه و آب را اضافه کنید تا فلفل‌هایتان را کاملاً بپوشاند – نسبت حجم آن باید حدود ۱ قسمت سرکه به ۳ قسمت مایع باشد. اگر دوست دارید می‌توانید ادویه‌ها را در این مرحله اضافه کنید: دانه‌های فلفل سیاه، دانه‌های گشنیز یا برگ‌های رازیانه همه در اینجا به خوبی کار می‌کنند! ظرف خود را محکم بپوشانید و آن را برای چند روز روی میز بگذارید تا تخمیر کامل شود. این فرآیند بسته به شرایط دمایی آشپزخانه شما ممکن است تا دو هفته طول بکشد (می‌دانید چه زمانی تخمیر کامل شده است زیرا حباب‌ها از طریق مایع باقی‌مانده بالا می‌آیند).

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید