ارتباط با مشاوران

کارخانه تولید ترشی سیر مروارید سرکه ای

کارخانه تولید ترشی سیر مروارید سرکه ای برای تهیه و تولید این محصول از بهترین مواد اولیه و دستگاه های مجهز و مدرن استفاده کرده و موفق شده که بیشترین میزان کالا را در کم ترین زمان ممکن تولید و به بازار عرضه کند و از این طریق سبب معروف سازی برند کالاهای تولیدی خود شده است. این محصول به صورت بسته بندی شده و یا فله ای به فروش می رسد که افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود این کالا را خریداری و از آن استفاده کنند.

کارخانه تولید ترشی سیر مروارید سرکه ای

طرز تهیه ترشی سیر مروارید

طرز تهیه ترشی سیر مروارید طرز تهیه ترشی سیر مروارید بسیار راحت و آسان می باشد و برای تهیه این محصول باید ابتدا سیر را پوست کنده و ته سیرها را جدا کنید و شیشه ی تمیز که درب فلزی داشته باشد را تهیه نموده و سیر ها را درون آن بریزید و مقداری نمک به آن اضافه کنید.

مقدار کمی آب درون شیشه بریزید و بقیه شیشه را با سرکه پر کنید و درب آن را محکم ببندید و آن را درون یک دیگ پر از آب قرار دهید.

دیگ را بر روی شعله گاز قرار دهید و از زمانی که آب دیگ به جوش آید تا مدت زمان ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس شعله را خاموش کنید و شیشه را از داخل دیگ درآورید. به همین راحتی سیرترشی شما آماده شده است و شما می توانید از آن استفاده کنید.

خرید عمده ترشی سیر مروارید

خرید عمده ترشی سیر مروارید

امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی بیشتر افراد خرید غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می دهند شما می توانید برای خرید غیر حضوری به وبسایت رسمی و معتبر ما که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد مراجعه نموده و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت کالایی را که مد نظر دارید خریداری کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول کالای خریداری شده ظرف مدت زمان معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]قیمت این محصول توسط تولیدکنندگان تعیین و تصویب شده است و نظارت هایی بر روی نرخ و قیمت کالا انجام گرفته که اجازه تخلف و گران فروشی را به فروشندگان نمی‌ دهد و شما می توانید محصولات مورد نیازتان را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.[/highlight-red]

فروش ترشی سیر مروارید

خرید عمده ترشی سیر سفید صادراتی

سیر یک ماده رایج در بسیاری از غذاها است و تقریباً می توان از آن در هر آشپزی استفاده کرد. سیر اغلب به عنوان چاشنی یا طعم دهنده برای سوپ ها و سس ها استفاده می شود. در غذاهای چینی، سیر را می توان با گوشت (از جمله گوشت گاو، مرغ و میگو)، مرغ یا غذاهای دریایی سرخ کرد. در غذاهای ایتالیایی، سیر خام معمولاً به سالاد، ماریناد و پاستا اضافه می شود. در حالی که غذاهای هندی به طور گسترده از سیر استفاده می کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید