ارتباط با مشاوران

پخش عمده خیارشور کارخانه ای ویژه دادنام

خیارشور کارخانه ای محصولی خوش طعم و عالی می باشد که همراه با غذا های مختلف مصرف می شود و در واقع مصرف این محصول به همراه مواد غذایی مختلف خوردن آنها را لذت بخش می سازد و به همین دلیل این محصول در کشور ما پرطرفدار می باشد. پخش عمده خیار شور کارخانه ای ویژه دادنام توسط شرکت ها و فروشندگان معتبر متعددی انجام می گیرد که این فروشندگان محصولات را با قیمت مناسب در اخایار مشتریان قرار می دهند.

پخش عمده خیارشور کارخانه ای ویژه دادنام

روش تهیه خیارشور کارخانه ای

روش تهیه خیارشور کارخانه ای برای تهیه خیار شور کارخانه ای ابتدا باید لوازم و مواد اولیه آن تهیه می شود که شامل خیار های ریز، سیر، لیمو ترش، نمک، سبزی کوهی، فلفل سبز تند، سرمه سفید و ترخون می باشد که برای تهیه این محصول ابتدا نمک را به آب ولرم اضافه نموده و آن را کاملا حل می کنند و پس از آن خیار ها را به آن اضافه می کنند و به ازای دو کیلو خیار یک فنجان سرکه سفید اضافه می کنند و در مرحله بعد سیر، لیموی تازه قاچ شده و سبزی و ترخون را به آن اضافه می کنند و درب ظرف را مکم بسته و از ورود هوا به درون ظرف جلوگیری می شود زیرا ورود هوا به درون ظرف سبب کپک زدگی آن می شود.

لازم به ذکر است که مبدار نمک اضافه شده باید به اندازه کافی باشد و در صورت کم بودن سبب لیز شدن و نرم شدن خیار ها می شود و مقدار مورد نیاز نمک به ازای هر 15 لیوان آب یک لیوان نمک می باشد و اگر می خواهید خیار شور ترد تر باشد می توانید یک تکه کوچک زاج سفید به آن اضافه کتید.

خرید انواع خیارشور دبه ای درجه1

خرید انواع خیارشور دبه ای درجه1

خرید خیارشور دبه ای درجه یک با قیمت ویژه و ارزان به شیوه های مختلف انجام پذیر است و مشتریان عمده می توانند با انجام بررسی های لازم این محصول را با کمترین هزینه از برترین فروشندگان خریداری نمایند، از جمله بهترین روش های خرید این محصول خرید بدون واسطه و مستقیم محصولات می باشد که مشتریان عمده می توانند از طریق اینترنت به بهترین تولید کنندگان این محصول دسترسی داشته باشند و محصولات مرغوب را با کمترین هزینه به صورت سفارشی تهیه نمایند.

شما می توانید خیارشور کارخانه ای ویژه را با کیفیت عالی از طریق سایت ما خریداری نمایید و از مزایای عالی این روش خرید که شامل خرید بدون واسطه محصولات بدون نیاز مراجعه حضوری و با صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی می باشد بهره مند گردید، ضمن اینکه محصولات پس از سفارش در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید