ارتباط با مشاوران

پخش عمده ترشی زیتون

یکی دیگر از ترشیجات پر فروش شرکت دادنام که به صورت عمده پخش می شود ترشی زیتون می باشد. اگر بخواهیم به طور کلی به خواص های زیتون نگاه کنیم می توان این محصول را در همه ی ترشی ها استفاده کرد. زیرا زیتون میوه ای پرخاصیت می باشد که به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله کم خونی کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، برای خریداری ترشی زیتون می توانید به همین سایت مراجعه کنید.

طرز تهیه ترشی زیتون به روش های مختلف

۱.طرز تهیه ترشی زیتون سبز:

اول زیتون را بشویید و شکاف کوچکی در آن ایجاد کنید تا سرکه را به خود جذب کند. دوم گشنیز ها را بشویید و بعد از خشک شدن، آن ها خورد کنید و با نعنا خشک شده در ظرف شیشه ای بریزید. سوم نمک، فلفل و گلپر را به آن ها اضافه کنید، و ظرف را با سرکه پر کنید. در مرحله آخر، در شیشه را محم ببندید و در جای گرم قرار دهید می توانید آن را بعد یک هفته نوش جان کنید.

۲.طرز تهیه ترشی زیتون با ذرت مخلوط شده:

زیتون ها را به همراه قارچ و هویج خرد کنید و به همراه ذرت درون یک ظرف شیشه ای قرار دهید. و بعد نمک، فلفل و گلپر را اضافه کنید و ظرف را با سرکه پر کنید. درب ظرف را محکم ببندید و در مکان خنک نگهداری کنید، پس از ۱۵ روز ترشی شما آماده می باشد.

۳.ترشی زیتون با رب انار:

تمبر هندی را با سرکه مخلوط کنید و پس از آن، از صافی رد کنید تا دانه ها جدا شود، آب انار را به علاوه گلپر و زیتون مخلوط کنید. به دلیل شوری زیتون و گل مینا، اضافه کردن نمک و خیار شور ممکن است لازم نباشد. طعم آن را بچشید که اگر نیازی بود به آن نمک اضافه کنید. تمام موارد را در یک لیوان تمیز و خشک بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

فروش ترشی زیتون تازه

شرکت دادنام فروش ترشی زیتون تازه و با کیفیت عالی به صورت عمده را با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می کند. به طوری که قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است و مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از کشور جذب خود کرده تا خریداران با کیفیت عالی و این قیمت مناسب مشتری دائمی شرکت دادنام شوند.

زیتون سبز بهتر است یا زیتون سیاه؟

زیتون سبز و زیتون سیاه فرق زیادی از نظر خاصیت ندارند، پس بهتر است هر دو نوع زیتون را استفاده کنید. یکی از تفاوت های ریز این دو زیتون به این می باشد که زیتون سیاه روغن بیشتری دارد.

به هر حال تفاوت این دو زیتون آن قدر زیاد نمی باشد که برای شما چالش یا مشکلی ایجاد کند.

شرکت دادنام در تولید ترشی زیتون سبز بسیار پیشرفت زیادی داشته است زیرا طعم این ترشی برای خریداران بسیار عالی بوده است و توانسته است این محصول را به کشور عراق، و… صادر کند.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید