ارتباط با مشاوران

مرکز پخش ترشی سیر مروارید

مرکز پخش ترشی سیر مروارید

مرکز پخش سیرمروارید به صورت عمده با بهترین کیفیت و با زیباترین بسته بندی و نازلترین قیمت می پردازد. این مجموعه پس از ثبت سفارشات اقدام به ارسال محصول نموده و پس از بسته بندی از درب کارخانه همدان بارگیری می نماید.

مرکز فروش ترشی سیرمروارید

مرکز پخش ترشی سیر مروارید

کارخانه تولید محصولات غذایی دادنام با هدف تولید شوریجات و ترشیجات و محصولات مرتبط، با پشتوانه تلاش و همت، و اعتقاد به یکتای بی همتا احداث، و شروع به فعالیت نمود. با نگاهی به آینده گامهای آغازین ، با مطالعه و در نظر گرفتن تولید محصولی در خور نام ایران برداشته شد.
توجه و ریزبینی به کیفیت بسیار بالا، رعایت کلیه اصول بهداشتی و بهره گیری از پرسنل کار آزموده، نیاز کارخانه را به استفاده از دستگاههای مدرنِ روز و مکانیزه رقم زد. ازین رو کارخانه برآن شد تا بهترین های موجود را برای تولید محصولاتِ هدف خریداری، و طرح های توسعه تولید را عملیاتی نماید.

با کوله باری از تجربه ، توانسته ایم پاسخگوی سلیقه ی مشکل پسند هموطنان گرامی باشیم. همچنین، تولید سیرمروارید پاستوریزه با دستگاه های بروز و بسته بندی دلخواه مشتری باعث رونق کارخانه شده است.

مرکز پخش سیرمروارید شیشه ای

این مجموعه تولید کننده سیرمروارید با کیفیت ، در کنار محصولات خود با برند دادنام اقدام به پخش محصولات خود در داخل و خارج از کشور نموده است. و به عنوان مرکز پخش ترشیجات با برند خود می باشد. انواع محصولات که در این مرکز پخش می شود شامل:

  • سیرمروارید شیشه وحلب در وزن های مختلف
  • خیارشور شیشه ای در وزن گوناگون
  • رب گوجه فرنگی حلبی
  • فلفل سوزنی
  • شور برگ مو می باشد.

ترکیبات ترشی سیرمروارید

قیمت سیر مروارید همدان

سیرمروارید سالم از ترکیب سیر و نمک می باشد و افزودن هرگونه:

  • مواد نگهدارنده
  • قوام دهنده
  • رنگ

به سیرمروارید ممنوع بوده و تقلب محسوب می‌شود که این موارد در آزمایشگاه مواد غذایی مورد آزمون قرار می‌گیرد. و موارد تخلف به مراجع قانونی گزارش می‌شود از این رو به مصرف‌کنندگان محترم توصیه می‌شود در صورت مصرف ترشیجات صنعتی حتما از محصولاتی که دارای پروانه ساخت معتبر از وزرات بهداشت و درمان می باشند استفاده کنند.

مرکز فروش سیر مروارید ۶۸۰ گرمی

مرکز فروش سیرمروارید در وزن ۶۸۰ گرمی با برند محبوب دادنام با سه نوع بسته بندی شیشه، حلب و دبه تولید و از درب کارخانه همدان بارگیری می شود. و دفتر مرکزی این برند در استان همدان واقع شده است. لازم به ذکر است که این مرکز به فروش خیارشور و ترشیجات به صورت عمده می پردازد. شما مصرف کنندگان گرامی جهت سفارش لطفا روی لینک ارتباط با ما کلیک فرمایید.

سیرمروارید شیشه ای ۶۸۰ گرمی

سیرمروارید به همرا انواع غذاها مصرف می شود و با مصرف سیر مروارید دادنام خاطره خوش مزه خوب را رقم می زنید. با توجه به نیاز بازار نسبت به این محصول سیرمروارید های زیادی در انواع برندهای مختلف به بازار آمده است. سیر مروارید به دلیل طعم و مزه عالی در کنار غذاها مصرف می شود.

گفتنی است یکی از انواع سیرمرواریدها وزن ۶۸۰ گرم است که در شیشه ها براساس سلایق مصرف کنندگان با سه نمونه بسته بندی تولید و روانه بازار مصرف می گردد که شامل:

  1. سیرمروارید شیشه ای
  2. سیرمروارید حلب
  3. سیر مروارید پت
  4. سیر مروارید دبه ای

یکی دیگر از دلایل فروش خوب سیرمروارید غیر از کیفیت بسیار عالی و طعم خوب بودن محصول، براساس نوع بلانچ (فرآیند تولید) و ذائقه افراد در هر منطقه تولید می گردد. این تنوع باعث گردیده هر فردی با هر سلیقه ای بتواند از این سیرمروارید استفاده نماید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید