ارتباط با مشاوران

قیمت زیتون شور شیشه ای + فروش عمده

قیمت زیتون شور شیشه ای، زیتون شور شیشه ای دادنام امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و از کیفیت بی نظیری برخوردار است.

زیتون شور شیشه ای

برند یک و یک را همه ما می شناسیم و از کیفیت تمامی محصولاتش آگاه هستیم زیرا این برند از اصالت زیادی برخوردار است و از مواد اولیه درجه یک و مرغوبی برای فرآوری و تولید محصولاتش مورد استفاده قرار می دهد.

یکی از مدل های زیتون شور، زیتون شور شیشه ای است که در تهیه آن در زمان صرفه جویی می شود و زیتون شور یک روزه آماده می شود.

زیتون شور شیشه ای نیز یکی از محصولات تولید شده مجموعه ما می باشد که علاوه بر ایران به چند کشور دیگر این محصول صادر می شود. و یکی از محصولات پر فروش و پر تقاضایی است، حتی در خارج از کشور نیز طرفدار زیادی به سمت خود سوق داده است.

زیتون برگرفته از زیتون های درشت است که طی فرآیندی که روی این محصول ایجاد می شود و یک چاشنی و ترشی بی نظیر و خوشمزه ای فرآوری و تولید می شود.

قیمت زیتون شور شیشه ای + فروش عمده

مشخصات زیتون شور شیشه ای

از ویژگی و مشخصات زیتون شور شیشه ای می توان به لذیذ بودن این محصول اشاره داشت و افرادی که به چاشنی های تقریبا شور علاقه دارند زیتون شور شیشه ای انتخاب و گزینه ای عالی است.

زیتون هایی که برای تهیه زیتون شور به کار می رود از اندازه های مختلف درشت و نسبتا متوسطی استفاده می شود و از خواص خاص و جالبی برخوردار است.

این محصول به عملکرد دستگاه گوارش و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، و این آنتی اکسیدان به تنظیم قند خون و میزان کلسترول موجود در خون کمک می کند.

عنوانتوضیحات
وزن۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی
مزیتحاوی آنتی اکسیدان
ویژگیبهداشتی
تولیدداخلی

افرادی که قصد دارند که این محصول را در برنامه غذایی روزانه خود داشته باشند توصیه میکنیم روزانه هفت عدد از این محصول را بخورند.

خرید زیتون شور فله

خرید زیتون شور شیشه ای

برای خرید زیتون شور شیشه ای باید به نکاتی توجه داشته باشید و همچنین استانداردهایی که موجب می شود تا شما یک خرید ایده آل و با کیفیتی داشته باشید را به خوبی رعایت کنید.

ابتدا قبل از خرید نسبت به سایت اینترنتی که خرید خود را می خواهید انجام دهید آگاهی داشته باشید تا از کیفیت کالا و خرید خود مطمئن شوید، همچنین لازم است تاریخی که برای مصرف کننده نیز درج شده را به درستی مشاهده کنید.

به دلیل تولید مستمر مجموعه دادنام از انواع محصولات مختلف و به خصوص زیتون شور شیشه ای، از لحاظ تاریخ انتقضا خیال مشتریان راحت است.

قیمت زیتون شور شیشه ای عمده + خرید و فروش

قیمت زیتون شور شیشه ای عمده به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارند و نوسانات ارز، میزان تقاضا و عرضه، وضعیت اقتصادی و برند محصول در تعیین قیمت این زیتون شور بسیار موثر هستند.

بدین ترتیب قیمت زیتون شور ثابت نیست و همیشه متغیر است زیرا عوامل موثر در قیمت گذاری این محصول دچار نوسان و تغییراتی می شوند.

امروزه زیتون شور شیشه ای با قیمت ۳۹۰۰۰ هزار تومان تا الی ۵۵۰۰۰ هزار تومان است و با توجه به نوع بسته بندی، سایز و وزن محصول قیمت آن متفاوت است.

مجموعه ما محصولات صنایع غذایی دادنام را در سایت خود قرار داده و زیتون شور شیشه ای نیز جزء محصولات موجود در سایت می باشد و کافی است شما برای خرید به سایت ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاع از قیمت به پشتیبانی تماس بگیرید.

پاسخ به ۲ سوال درباره زیتون شور شیشه ای

۱: زیتون شور شیشه ای در چه بسته بندیهایی است؟

زیتون شور شیشه ای در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی موجود است.

۲: زیتون شور شیشه ای چه خاصیتی دارد؟

زیتون شور شیشه ای دارای آنتی اکسیدان می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید