ارتباط با مشاوران

قیمت خیارشور ۱۷ کیلویی دبه و حلب

بازار خرید و فروش خیارشور در ایران بسیار رونق دارد. خیارشور، همانطور که از نامش پیداست، محصولی است که از خیار به دست می آید.  اگر این محصول به روش درست تهیه شود تمام خواص خود را حفظ می کند و می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشند.
بازرگانان می‌توانند با شناساندن خیارشور ایرانی به مردم کشورهای دیگر ،بازار خوبی را در آن کشورها پیدا کنند. خیارشور ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای صادرات مناسب می باشد. خیارشور ۱۷ کیلویی یکی از مناسب ترین ها برای صادرات می باشد.

قیمت خیارشور 17 کیلویی

چه خیارشوری برای رستوران ها و فست فودی ها مناسب است؟

قیمت خیارشور 17 کیلویی

تقریباً در کنار تمام غذاهای فست فودی ها و رستوران ها، خیارشور مشهد مشاهده می شود.  بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که این مراکز مصرف بالایی از خیار شور دارند. به همین دلیل برای آنها مناسب است تا خیارشور هایی را پیدا کنند که علاوه بر کیفیت بالا قیمت پایینی هم داشته باشد.

خیارشور های بسته بندی شده در اوزان ۱۴ کیلویی و ۱۷ کیلویی به دلیل قیمت مناسب و طعم عالی برای رستوران ها و فست فودی ها مناسب می باشد. خصوصاً بسته بندی خیارشور ۱۷ کیلویی در حلب به دلیل حمل و نقل آسان و نماندگاری بالا  بعد از باز شدن برای این مراکز بسیار مفید می باشد.
البته خیارشور دبه ای هم در اوزان بالا بسته بندی می شوند.  اما کوچک بودن درب دبه و همچنین ماندگاری پایین‌ خیارشور پس از باز شدن درب دبه از معایب این نوع بسته بندی می باشد.  این معایب در بسته بندی حلب ۱۷ کیلویی وجود ندارد.

حذف واسطه ها در خرید

قیمت خیارشور 17 کیلویی

همانطوری که می دانید حذف کردن واسطه ها در فرآیند خرید، می تواند به کاهش قیمت کمک کند. خیارشور هم همانند بسیاری از اقلام، قیمت ثابتی ندارد. همین تغییر قیمت ها باعث ورود واسطه ها به این تجارت می شوند که سبب افزایش قیمت می گردد. این افزایش قیمت هم به ضرر خریدار و هم به ضرر تولید کننده می باشد.

بنابرای لازم است خیارشور صالحی را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنیم. اما همانطوری که می دانید خرید از کارخانه بسیار فرآیند سختی می باشد. به همین دلیل، کارخانه ها نمایندگانی برای فروش محصولاتشان تعیین کردند. با مراجعه به این نمایندگی های فروش می توانید خیارشور عمده مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

آیا امکان خرید اینترنتی خیارشور هست؟

قیمت خیارشور 17 کیلویی

در عصر حاضر خرید و فروش اینترنتی که به ان تجارت الکترونیک می گویند رواج زیادی پیدا کرده است. هر ساله ۱۵ درصد از تجارت سنتی کم و به تجارت الکترونیک اضافه می شود.
می توان نتیجه گرفت در سالهای آینده، بیشتر داد و ستد ها از طریق اینترنت انجام خواهد شد.
شرکت هایی وجود دارند که در کنار تجارت سنتی، تجارت الکترونیک را هم شروع کرده اند. از جمله این شرکت ها می توانیم به شرکت های خرید و فروش خیارشور اشاره کنیم. آنها علاوه بر بازار داخل، خیارشورهای ایران را به آنسوی مرزها نیز ارسال می کنند.
اگر شما خواستار خرید عمده خیارشور از بستر اینترنت هستید، می توانید با یکی از این شرکت ها کار کنید. برای کسب اطمینان از صحت و درستی این شرکت ها، حتما جلسه حضوری با مدیران آنها داشته باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید