ارتباط با مشاوران

قیمت خیارشور ویژه دبه ای برای صادرات (با پایین ترین قیمت)

قیمت خیارشور ویژه دبه ای برای صادرات با پایین ترین قیمت ، خیارشور یکی از چاشنی های پر طرف دار در در تمام کشورها است. امروزه به دلیل رشد جمعیت شهرنشین و عدم امکان تامین سفارش در حد تولید خانگی و کارگاهی، کارخانه های زیادی اقدام به تولید و عرضه خیارشور در بسته بندی های مختلف پرداختند تا تقاضای مشتریان را پاسخ گویند.

مشخصات خیارشور ویژه دبه ای

بسته بندی خیارشور ویژه دبه ای شامل حدودا هفده کیلو با بسته بندی و ۸ کیلو خالص خیارشور با کیفیت می باشد که معمولاً جنس ظرف مورد استفاده، دبه می باشد. بعد از پر کردن خیارشور در این دبه ها، برچسب مشخصات و ارزش غذایی به علاوه آدرس و اطلاعات تماس کارخانه روی بسته بندی حک می شود. نشان سیب سلامت از سوی سازمان غذا و دارو از مشخصات مهم آن می باشد.

پس از مرحله درب گذاری و در پایان خط تولید، ظرف ها در درجه حرارت مشخصی درون آب استریل می شوند تا از هر گونه آلودگی های احتمالی و وجود قارچ و کپک درون رب، عاری شوند. به همین دلیل تا زمانی که درب محصول باز نشده می توان در مدت زمان طولانی (بنا به تاریخ انقضای درج شده، معمولا این مدت تا هجده ماه می باشد.) آن را در انبار نگه داشت. اما به محض باز شدن در باید نکاتی را جهت کپک نزدن خیارشور در نظر گرفت.

خیارشور ویژه دبه ای یکی از محصولات می باشد. در این مطلب با مشخصات و نحوه سفارش خیارشور ویژه دبه ای بیشتر آشنا می شویم.

باید خاطر نشان‌ کنیم که نه کپک زدن خیارشور به معنی عدم کیفیت آن است و نه کپک نزدن آن نشان از مرغوبیت است چرا که ممکن است این امر به دلیل وجود ناخالصی و استفاده بیش از مجاز از بنزوات سدیم یا دیگر مواد نگهداره است. به طور طبیعی کپک زدن امری طبیعی است و مصرف کننده ملزم است خیارشور را در شرایط ویژه ای نگهداری نماید. در درجه اول انتقال خیارشور به ظروف شیشه ای توصیه می شود زیرا هر فلزی در برابر هوا و اسید امکان اکسید شدن دارد که باعث تولید مواد خطرناک می شود. استفاده از قاشق مجزا و آغشه نبودن آن به مواد غذایی، پوشاندن سطح خیارشور با لایه ای از روغن و نگهداری در دمای پایین یخچال از دیگر توصیه های بهداشتی می باشد.

فروش خیارشور دبه ای با قیمت ارزان

کارخانه تولید خیارشور ویژه دبه ای

همان طور که اشاره شد در پی رشد جمعیت و تبع آن تقاضای روز افزون برای خیارشور ویژه دبه ای، تولیدات خانگی با عرضه بسیار محدود خود قادر به تامین نیاز گسترده و امکان پاسخ گویی به موقع سفارش مشتریان را ندارند. بنابراین کارخانه تولید خیارشور ویژه دبه ای برای تولید در مقیاس گسترده راه اندازی شدند. در ایران شهرهای زیادی اقدام به کشت خیار نمودند. مزارع خیار در برخی شهرهای استان های خراسان، همدان، قزوین و بوشهر از جمله مزارعی هستند که مواد اولیه کارخانه های تولید خیارشور را تامین می نمایند.

مرغوبیت و مقرون به صرفه بودن خیارشور ویژه دبه ای از لحاظ کیفیت و بهای تمام شده آن از مزیت سفارش این محصول می باشد. بسته بندی دبه ای با ورق محکم گالوانیزه برای افزایش استحکام به کار می رود. کارخانه ها جهت صادرات از بسته بندی خیارشور ویژه دبه ای بهره می گیرند تا محصول مرغوب با استاندارد قابل قبول به کشورهای همسایه صادر گردد.

فروشنده عمده خیارشور ویژه دبه ای صادراتی

ایران یکی از برترین تولید کنندگان خیارشور در سطح جهان می باشد که در زمینه تولید خیارشور ویژه دبه ای صادراتی باکیفیت موفق می باشد. خیارشور ویژه دبه ای صادراتی به کشورهای همسایه صادر می‌شود و هر سال مقدار زیادی از این محصول علاوه بر بازارهای داخل کشور روانه ی بازارهای خارجی می گردد. فروشنده خیارشور ویژه دبه ای صادراتی آن را به صورت عمده عرضه می‌کند تا سودآوری بیشتری داشته باشد و ارزآوری خوبی نصیب کشور شود فروش این محصول از حجم بالایی برخوردار است و در تناژ بالا صورت می‌ گیرد. خیارشور ویژه دبه ای به صورت عمده تولید می‌شود و در دبه های بزرگ برای فروش داخلی و صادراتی عرضه می گردد.

خرید خیارشور ممتاز با قیمت فوق العاده ارزان

خرید خیارشور ویژه دبه ای برای صادرات

خیارشور ویژه دبه ای عمده برای صادرات بسیار راحت می باشد و بخشی از آن نیز جهت مصرف بازارهای داخلی به فروش می رسد. ای محصول ماندگاری و غلظت زیادی دارد و برای رستوران داران بسیار مناسب است برای خرید خیارشور ویژه دبه ای با کیفیت با این سایت تماس بگیرید. در این سایت خیارشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می گردد. خیارشور ویژه دبه ای در حجم و وزن های مختلف و در بسته بندی های مجاز موجود است و برای فروش به بازارهای خارجی بسیار خوب می باشد. این سایت با حذف دلالان توانسته است قیمت خیارشور ویژه دبه ای را پایین بیاورد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید