ارتباط با مشاوران

قیمت خیارشور صادراتی برای عراق

قیمت پایین خیارشور در ایران سبب شده است، برای صادرات در عراق و دیگر کشورها مناسب باشد. خیار شور از جمله مواد غذایی می باشد که در دنیا طرفداران زیادی دارد. کشورهای مختلف ذائقه های متنوعی در مصرف خیارشور دارند. اما شباهت های زیادی که بین مردم ایران و عراق وجود دارد، سبب شده صادرات خیارشور به عراق بسیار راحت باشد.جالب است که کمی درباره سرکه در افق کوروش بیشتر بخوانیم.  ایران به سبب همسایگی با عراق می تواند یکی از تامین کنندگان مواد غذایی این کشور باشد. نزدیکی این دو کشور و وجود مرزهای زمینی متعدد سبب سهولت حمل و نقل کالا شده است. از طرفی ایران روابط سیاسی و تجاری بسیار خوبی با عراق دارد. این امر بسیاری از مشکلات صادرکنندگان را مرتفع نموده است.قیمت خیارشور صادراتی

صادرات به عراق

قیمت خیارشور صادراتیکشور عراق طولانی ترین مرز خاکی را با همسایه شرقی خود، یعنی ایران دارد. مرز خاکی بین ایران و عراق از قسمت شمال غربی ایران تا جنوب ایران امتداد دارد.این کشور مسلمان نشین به دلیل وجود تحریم‌ها و جنگهای خانمان سوز، از صنعت و تکنولوژی بالایی برخوردار نمی باشد.  همین امر سبب شده است برای تهیه بسیاری از کالاها، نیاز به واردات داشته باشند.در ادوار گذشته روابط سیاسی ایران و عراق فراز و نشیب های زیادی داشته است. اما هم اکنون روابط ایران و عراق در بهترین حالت خود قرار دارد. این مسئله سبب شده است صادرکنندگان به فکر صادرات کالای خود به عراق بیفتند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات کالا به عراق می توانید کلیک کنید.خیارشور از جمله مواد غذایی می‌باشد که تجار عراقی خواهان واردات آن هستند. قیمت خیارشور در عراق و اختلاف زیاد آن با ایران، این محصول را برای صادرکنندگان جذاب می کند.در این میان نگاهی هم به سرکه سه لیتری نیز بی اندازیم.

قیمت خیارشور در عراق

قیمت خیارشور صادراتیهمانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از عوامل مهم برای صادرات خیارشور به کشور غربی ایران، قیمت مناسب آن در ایران می باشد. صادرات این محصول می تواند کمک زیادی به واحدهای صنعتی تولید کننده خیارشور در ایران نماید و سبب اشتغالزایی برای بسیاری از هم وطنان عزیزمان گردد.خیارشوردر بسته بندی های متنوعی تولید و صادر می‌شود. از جمله بسته بندی هایی که برای صادرات خیار شور در عراق استفاده می‌شود، می‌توان به بسته‌بندی حلب ۱۷ کیلویی و بسته‌بندی شیشه‌ای اشاره کرد.
تفاوت قیمت خیارشور در ایران و عراق، آن را به یک محصول خوب برای صادرات تبدیل کرده است.

فروش خیارشور عمده برای صادرات

قیمت خیارشور صادراتیدر گذشته تجار برای بازاریابی یک محصول در کشور خارجی، به آن کشور سفر می کردند و بازار آن را بررسی می نمودند. این کار هزینه های زیادی را برای تجار به همراه داشت. اما امروزه خرید و فروش، بیشتر در بستر اینترنت انجام می شود.خرید و فروش عمده خیارشور نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. خریداران با مراجعه به شرکتهای فعالی که سایت‌های تخصصی فروش این محصول را دارند، میتوانند محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید