ارتباط با مشاوران

قیمت خیارشور حلب در سال ۱۴۰۰

قیمت خیارشور حلب در سال ۱۴۰۰ به چه صورتی می باشد؟
خیارشور حلب یکی از بسته بندی های مهم در صنعت شوریجات می باشد که مشتریان زیادی دارد. خیارشور حلب ۴ کیلویی و ۱۷ کیلویی دو نمونه از بسته بندی های مورد استفاده مشتریان خیارشور می باشد. تهران بیشترین تعداد مراکز فروش شوریجات و خیارشور شیشه ای اصالت در کشور را در خود دارد، این مراکز انواع خیارشور نقاط مختلف کشور را به مشتریان ارائه می دهند.
در سال ۹۹ ما شاهد رشد قیمت خیارشور بودیم. این افزایش قیمت، معلول علت های زیادی بود. اما آیا قیمت خیارشور در سال آینده یعنی سال ۱۴۰۰ هم رشد می کند؟
برای دریافت به روزترین لیست قیمت های خیارشور می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت خیارشور حلب

خیارشور در بسته بندی حلب

قیمت خیارشور حلب

ظروف فلزی که برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، به دو دسته کلی تقسیم  می شوند. ۱-حلب، ۲- قوطی
حلب ظرف مکعبی شکلی است که از ورق حلبی ساخته می‌شود. حلب برای بسته بندی مواد غذایی از پنج کیلوگرم تا ۱۷ کیلوگرم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خیارشور از جمله خیارشور ویژه مهرام از خانواده شوریجات، از خوشمزه ترین مخلفاتی است که نه تنها در ایران، که در تمام دنیا بسیار پرطرفدار است و در کنار هر غذایی که قرار بگیرد، می توان آن غذا را با اشتها و لذت بیشتری خورد.
خیارشور از جمله محصولاتی است که در حلب نیز بسته بندی می شود. خیارشور حلب ای در اوزان ۸ کیلوگرم و ۱۷ کیلوگرم در بازار وجود دارد.  این خیارشورها که عمدتاً خیارشور های سرکه ای و  کارخانه ای هستند براحتی توسط مشتریان استفاده می‌شوند. ماندگاری خیارشور در این بسته بندی ها بعد از باز شدن درب بسته بندی نسبتاً طولانی می باشد.

مشتریان  این بسته بندی

قیمت خیارشور حلب

مشتریانی که خیارشور را خریداری می کنند، به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. ۱- مشتریانی که خیارشور را برای مصارف خانگی می خواهند. ۲- مشتریانی که خیارشور را برای مصارف رستورانی و فله فروشی تهیه می‌کنند.

بالطبع مصارف خانگی به اندازه مصارف رستورانی نمی باشد.  به همین خاطر خریداران مصاارف خانگی، خیار شور را در بسته بندی هایی مانند شیشه و وکیوم خریداری می‌کنند.
اما رستوران ها و مغازه‌هایی که خیارشور را به صورت فله ای می فروشند،از خیارشورهایی در بسته بندی حلب و دبه استفاده می کنند تا هزینه آنها پایین بیاید.

قیمت خیارشور حلب

قیمت خیارشور حلب

در ادامه می خواهیم قیمت خیارشور را در دو بسته بندی هم وزن هم مقایسه کنیم. منظور ما خیارشور در بسته بندی حلب و خیارشور در بسته بندی دبه می باشد.
هردوی  این بسته بندی ها در وزن های ۸ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شوند.
اما خیارشور حلب که معمولاً به صورت سرکه ای و کارخانه‌ای به بازار عرضه می‌شود قیمت  بالاتری نسبت به خیارشور دبه ای دارد.

به نظر می رسد قیمت خیارشور حلب در ابتدای سال ۱۴۰۰ تغییر چندانی نسبت به اواخر سال ۹۹ نداشته باشد. با این حال اگر خریدار عمده این محصول هستید، بهتر است برای دریافت لیست قیمت، با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • احمدی گفت:

    قیمت ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید