ارتباط با مشاوران

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

شرکت بزرگ تولیدکننده سیر ترشی صنعتی در ایران اقدام به تولید انواع سیر ترشی به روش صنعتی نموده است که سیر ترشی سفید و قهوه ای را در بهترین کیفیت تولید می کند و به صورت بشکه های فله‌ای و پت های ۱۰ کیلویی و بسته بندی‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند.

سیر ترشی خانگی و صنعتی

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

در بازارهای میوه و تره بار و بازارهای محلی شهرها انواع سیر ترشی فله به فروش می رسد که برخی از آن‌ها خانگی و برخی کارخانه ای هستند. معمولا در هر دو روش تولید سیر ترشی، چه روش خانگی و چه روش صنعتی ابتدا سیرها پخته و یا نیم پز می شوند و سپس در داخل سرکه قرار می گیرند.

روش تولید سیر ترشی صنعتی

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

در روش صنعتی، غالبا از سیرهای سفید استفاده می شود و یا سیرها با پوست به صورت سیرگل در سرکه قرار داده می شوند و یا اینکه پوست سیرها جدا می‌شوند.

شرکت های خیلی زیادی در ایران هستند که در استان های مختلفی قرار دارند و تولید سیر ترشی صنعتی را انجام می‌دهند و محصولات این شرکت ها در بسته بندی های متنوعی به بازار ارائه می شوند.

انواع بسته بندی سیر ترشی

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

بسته بندی های تک نفره ۸۰ و ۱۰۰ گرمی

بسته بندی شیشه ای ۶۰۰ و ۷۰۰ گرمی

بسته بندی شیشه ای یک کیلوگرمی

بسته بندی در کیسه های وکیوم

بسته بندی در پت های ۲/۵ و ۵ و ۱۰ کیلویی

بسته بندی در بشکه های ۲۰۰ کیلویی

شرکت سیر ترشی همدان

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

می توان شهرستان همدان را بزرگ ترین مرکز تولید سیر ترشی در کشور دانست. همان طور که مستحضر هستید سیر در همدان خیلی فراوان است و البته سیر این منطقه سفید و پر آب و درشت و باکیفیت است.

در شرکت بزرگ دادنام انواع سیرترشی های زیر تولید می شود:

  1. ترشی سیرمروارید
  2. ترشی سیرگل

ترشی سیر مروارید کارخانه ای

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

یکی از پرفروش ترین محصولات سیر ترشی، ترشی سیر مروارید است که از سیرهای سفید پوست گرفته و حبه شده و سرکه سفید مرغوب تولید می شود و بسیار لذیذ و خوش خوراک است و در کنار انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

ترشی سیر سفید مروارید کارخانه ترشی سازی همدان علاوه بر فروش در بازارهای داخلی کشور در شهرهای همدان، تهران، شهرهای شمالی کشور و شهرستان‌های غربی کشور مثل کرمانشاه و کردستان و… در کشورهایی مثل آذربایجان، ارمنستان، عراق، عمان و حتی برخی کشورهای اروپایی هم فروش خوبی داشته است.

تولید ترشی سیر بهداشتی

قیمت خرید سیر ترشی صنعتی

محصول ترشی سیر، چه برای فروش در بازارهای داخلی کشور و چه برای فروش و صادرات به بازارهای کشورهای خارجی باید از نظر شاخص‌های مهم بهداشتی تایید شود.

در ابتدای امر باید از سیر مرغوب و سالم بدون لکه و زدگی برای تولید ترشی سیر استفاده شود تا بعد از مدتی سیرها در سرکه تغییر ظاهری پیدا نکنند و درصد سموم و آفت کشی که در مزارع برای تولید سیر به کار رفته هم باید در حد مجاز باشند.

در مراحل بعدی، کلیه مراحل جمع آوری، تمیز کردن، شستشو و پوست گیری و حبه کردن و تولید سیر ترشی باید کاملا بهداشتی باشند تا این سیر ترشی هم سالم و بدون میکروب باشد و هم تاییدیه بهداشتی لازم را برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی کسب کند.

خوشبختانه شرکت‌های موفقی در کشور وجود دارند که به روش کاملا بهداشتی تولید انواع سیر ترشی را انجام می دهند و شرکت بزرگ تولیدی سیر ترشی همدان یکی از موفق ترین مراکز تولید و عرضه سیر ترشی در کشورمان است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید