ارتباط با مشاوران

قیمت خرید خیارشور دبه ای همدان مستقیم

برای دریافت لیست قیمت خیارشور ویژه دبه ای با ما تماس بگیرید.
خوردن ساندویچ ها بدون وجود خیار شور و سیر ترشی فله ای لطفی ندارد. خصوصاً اگر خیارشور های مورد استفاده برای ساختن ساندویچ ها از نوع ریز و ترد آن باشد مزه آن ساندویچ را دو چندان برابر می کند. همچنین خیارشور ها طبع سردی دارند و می توان آنها را در ساندویچ هایی همچون ساندویچ سوسیس بندری که طبعی گرم دارد استفاده کرد. خیارشور ها علاوه بر اینکه در ساندویچ ها مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان دورچین در غذاهای سنتی مانند کشک بادمجان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خیارشور دبه ای همدان

خیارشور ویژه

قیمت خیارشور دبه ای همدان
بهتر است برای تولید خیارشور از خیار های ریز و یکدست استفاده شود. هرچند که در کارگاه های تولید خیارشور از خیارهای درشت هم برای تولید خیارشور استفاده می‌شود اما کارخانه های صنعتی تولید خیارشور سعی می‌کنند از خیار شور خیار های ریز برای تولید خیارشور استفاده کنند.
خیارشور های ریز و زیتون پرورده کنسروی به دلیل تردی خاصی که دارند طعم و مزه بسیار بی نظیری دارند. استفاده از این خیارشور های ریز در کنار ساندویچ ها و انواع کباب ها طعم آن غذا را دو چندان برابر می کند.
خیارشور عبارتند از خیاری که در محلول آب و نمک و سرکه به همراه سبزیجات معطر قرار می گیرد. خیارشور این ماده غذایی در دو مکان ساخته و آماده می شود. یکی در کارخانه های صنایع غذایی و دیگری در کارگاه ها و یا در خانه ها. کارخانه های مواد غذایی برای تولید خیارشور از روش پاستوریزاسیون استفاده می کنند. اما کارگاهها و یا مشاغل خانگی که خیارشور را تولید می کند از روش تخمیری برای تولید این محصول بهره می برند
خیار شور ها بر اساس سایز شان طبقه بندی می شوند. خیارشور های ریزی که در بازار وجود دارند و سایز آنها عمدتاً بین ۶ تا ۹ سانتیمتر است خیارشورهای ویژه نام دارد. این خیارشورها کیفیت بسیار بالایی دارند و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می شوند.

خیارشور دبه ای

خرید خیارشور دبه ای همدان
دبه یکی از بسته بندی های مهم و پر مصرف خیار شور در داخل کشور می باشد. این بسته بندی به دلیل قیمت پایینی که دارد مورد پسند اکثر ساندویچی ها و فست فودی ها می باشد.
خیارشور دبه ای به صورت تخمیری تولید و روانه بازار می شود. در روش تخمیری خیارها را به همراه سبزیجات معطر در داخل محلول آب و نمک و سرکه با فرمول فرمولاسیون مشخص می ریزد. سپس درب درب را می بندند و اجازه می دهند برای مدت چند روز تا چند هفته در جایی به دور از نور آفتاب بمانند. در این مدت فرایند تخمیر اتفاق می‌افتد و خیارشور ها آماده خوردن می شود.
ساندویچی ها و فست فودی ها از مشتریان مهم خیارشور دبه ای به حساب می آید. این مشاغل خیارشورهای ممتاز و درجه یک را در بسته بندی دبه خریداری می کنند و به همراه انواع ساندویچ ها به مشتریانشان سرویس می دهد.
از آنجایی که خیارشور دربی به صورت تخمیری آماده می شود مزایای فراوانی برای سلامتی به خصوص سلامتی دستگاه گوارش بدن دارد. باکتری های موجود در خیارشور های تخمیری به بهبود عملکرد سیستم گوارش کمک می کند.

قیمت خیارشور دبه ای و خرید عمده

خرید خیارشور دبه ای همدان
همانطور که در بالا اشاره کردیم خیارشورهای دبه ای از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد.. البته لیست قیمت خیارشور های دبه ای در انواع مختلف مدام در حال تغییر است. به همین دلیل خریداران عمده این محصول لازم است قبل از خرید لیست عمده خرید عمده را از فروشندگان دریافت نمایند.
برای خرید عمده این محصول می توانید به سایت خیارشور دات کام مراجعه کنید و فرم های مربوطه را پر کنید. همچنین می توانید در این سایت با شماره تلفن های موجود تماس بگیرید و  به این صورت کارشناسان ما شما را راهنمایی  می کنند تا بهترین خرید را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه تحویل بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید