ارتباط با مشاوران

قیمت خرید ترشی سیر مروارید دادنام

برای اطلاع از قیمت ترشی سیر مروارید دادنام با مدریت فروش شرکت دادنام در ارتباط باشید تا هم از قیمت ترشی سیر مروارید و هم از ترشیجات های دیگر با خبر شوید.

ترشی سیر مروارید برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی و فشار خون بالا موئثر می باشد، ولی نباید در مصرف آن زیاده روی کنند.

 

ترکیبات موجود در ترشی سیر مروارید

برای تهیه بهترین ترشی سیر مروارید می توانید از شرکت دادنام خرید خود را انجام دهید، زیرا شرکت دادنام یکی از برترین برند ها در حوزه ترشیجات به خصوص ترشی سیر مروارید می باشد.

ترشی سیر مروارید دادنام را می توانید با بسته بندی های:

۱. شیشه

۲. حلب

۳. دبه

و در سایز های (ریز و درشت) تهیه کنید.

ترکیبات موجود در ترشی سیر مروارید دادنام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نمک و سرکه

۲. سیر

۳. ادویه های مخصوص

۴. و…

 

خواص های ترشی سیر مروارید

ترشی سیر مروارید از خواص های بی نظیری برخوردار می باشد که چند مورد از این خواص ها در موارد زیر گفته شده است:

۱. پیشگیری از بروز برخی بیماری‌ها مانند یبوست و مشکلات پوستی

۲. تنظیم فشار خون

۳. التیام دهنده به بیماری های قلبی

۴. و…

باید دانست سرکه و نمک افزوده شده به ترشی با گذر زمان از خاصیت و میزان مواد مغذی ترکیبات ترشی می کاهد و آن را به محصولی بی ارزش تبدیل می کند. لازم به ذکر است که، ماندگاری زیاد برخی از انواع ترشی موجب ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی در آن شده و ماده ای مضر به نام نیترات تولید می شود که، در طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان معده را افزایش می دهد.

سیر موجود در خیارشور طی فرآیند تخمیر اکثر میکروب های خیار یا شکوفه آن را به خود جذب می کند و غیرقابل مصرف می شود. پس از خوردن این نوع سیر چشم پوشی کنید.

سیرترشی‌، تنها چاشنی غذایی است که برای همه طبع ها و برای هر فردی با هر مزاجی چه بلغمی‌، چه سودایی‌، چه صفرایی و چه دموی‌ مزاج مناسب بوده و به دلیل اعتدال طبیعی که دارد حتی بیماران نیز می‌توانند بدون هیچ مشکلی از آن میل کنند.

 

 

وجود ویتامین های B و C در سیر مروارید

از فواید دیگر ترشی سیر مروارید به (ویتامین های B و C) و پتاسیم و فسفر، می توان اشاره کرد.

(ویتامین B) موجب بهتر کار کردن روده می شود.

فسفر در ترشی سیر مروارید برای حافظه بسیار مناسب است.

برای اینکه خواص های درمانی سیر را فعال کنید باید سیر پوست کنده را به مدت ۳۰ دقیقه در معرض هوا قرار دهید. سیر حاوی پتاسیم و ژرمانیوم دو ماده معدنی که موجب بهبود سلامتی می‌شوند می‌باشد.

ترکیب سولفوری خود به ویژه آلیسین معروف است که اینها مواد شیمیایی گیاهی اصلی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به عنوان یک آنتی‌ بیوتیک طبیعی عمل می‌ کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید