ارتباط با مشاوران

قیمت برگ مو شور به صورت عمده

قیمت برگ مو در بازار به صورت عمده به دلیل نوساناتی که وجود دارد مختلف می باشد. چند مورد از دلایل گران شدن برگ مو در مطالب زیر گفته شده است.

 

معرفی برگ مو شور

یکی از دلایل گران شدن برگ مو، فصل برداشت و استفاده از برگ تازه آن تنها به چند ماه محدود می باشد.

در فصل هایی که برداشت برگ مو وجود ندارد، آن را به صورت های مختلفی مانند فریزر شده یا شور شده نگهداری می کنند. اگر تمایل برای خرید، برگ مو باکیفیت و قمت مناسب را دارید، شرکت دادنام بهترین انتخاب می باشد.

برگ مویی که با استفاده از نمک و سرکه و یا فقط نمک آن را شور می کنند برگ مو شور نام دارد. این روش در فصل هایی که برگ مو تازه وجود ندارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

درصد خراب شدن برگ مو شور صنعتی بسیار کم می باشد. زیرا در کارخانه ها برگ مو شور با استفاده از مراحل زیادی انجام می شود که به صورت بهداشتی این کار انجام می شود.

در کارخانه دادنام تولید برگ مو شور با استفاده از بروزترین دستگاه ها و با رعایت بهداشت و استفاده از برگ مو تازه صورت می گیرد.

 

خواص هایی که برگ مو برای بدن دارد

فیبر باعث جلوگیری از یبوست و سبب هضم بهتر غذا می شود که در برگ مو و سبزیجات حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد.

برگ مو در میزان فیبر رژیمی بسیار عالی می باشد به همین دلیل به بهبود دستگاه گوارش و جذب مواد غذایی کمک می کند.

برگ مو برای تقویت سیستم ایمنی:

برگ مو غنی از ویتامین c هست که بهترین ویتامین برای افزایش سیستم ایمنی بدن است. این کار آنتی بادی شما را در حالت هشدار برای مبارزه با باکتری ها یا ویروس هایی که ممکن است وارد بدن شود حفظ می کند.

برگ مو برای کنترل قند خون:

برگ مو دارای بار گلیسمی پایین است. این یک رژیم غذایی خوب، به ویژه برای بیمارانی که دیابتی هستند، می باشد.همچنین فیبر رژیمی بالای موجود در برگ مو می تواند سطح گلوکز خون را کاهش دهد.

برگ مو برای درمان اسهال و محافظت از روده:

برگ مو حاوی مواد معدنی است که می تواند از مخاط روده محافظت کند. این مکانیزم به روده کمک می کند که به سرعت التیام یابد وقتی که مخاط مانند مشکل اسهال وجود دارد.

 

از کجا برگ مو شور خریداری کنیم

برگ مو شور به دلیل حساسیتی که دارد اگر در صورت اصولی و استریل تهیه نشود ممکن است خراب شود. به همین دلیل بسیار مهم است که برگ مو شور را از کجا خریداری کنیم.

خرید مستقیم از کارخانه ها و یا خرید غیر حضوری می تواند این اطمینان را به شما بدهد که برگ مو مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

برای خرید حضوری و یا خرید به صورت آنلاین از مجموعه دادنام، با مدیریت فروش ارتباط برقرار کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید