ارتباط با مشاوران

قیمت انواع خیارشور دبه ای عمده

خیارشور های دبه ای، مقرون به صرفه ترین قیمت را در بین خیارشورهای فله ای دارند. خیارشورهای دبه ای و حلبی را به‌عنوان خیارشورهای فله می‌شناسیم.  خیارشورهایی که مصارف رستورانی ، فست فودی و صادراتی دارند.جالب است که کمی درباره سرکه سیب بیشتر بخوانیم.

 

قیمت خیارشور دبه ای

 فروش انواع خیارشور و ترشی صادراتی

قیمت خیارشور دبه ای
 ایران در منطقه خاورمیانه، به عنوان یکی از مهم ترین تولید کنندگان خیارشور و انواع ترشیجات به حساب می آید، که محصولات خود را در بسته بندی های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.
 فروش همه مدل های خیارشور و ترشی، در بازار اغلب به صورت عمده انجام می‌پذیرد. قیمت عمده این محصولات در بازارهای داخل کشور ، در مقایسه با قیمت خرده فروشی آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
 نمایندگی های فروش انواع خیارشور و ترشی در شهرهای مختلف به خصوص تهران فعال می باشند. این مراکز و فروشگاه ها، انواع ترشی و خیارشور را با عالی ترین کیفیت در بهترین بسته بندی ها و با نازلترین قیمت به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسانند.

 آیا خیارشور های دبه ای هم توان صادراتی دارند؟

قیمت خیارشور دبه ای
 یکی از مهمترین محصولات تخمیری کشور، خیارشورهای دبه ای میباشد. تولید کنندگان زیادی این محصول را برای مصارف رستورانی تولید می کنند. همچنین افرادی که مصرف خیارشور شان بالا است، می‌توانند از این بسته بندی استفاده کنند.در این میان نگاهی هم به سرکه محلی  نیز بی اندازیم.
 اما آیا خیارشور های تخمیری دبه ای هم توان صادراتی دارد؟ آیا می توانیم خیارشور دبه ای را هم صادر کنیم؟ چه کشور هایی از این محصول استقبال می‌کنند؟
 باید بگویم خیارشور های تخمیری در بسته‌بندی دبه، علاوه بر اینکه در داخل کشور به فراوانی مورد مصرف قرار می‌گیرد، به کشورهای دیگر هم صادر می‌شود. اما به دلیل نداشتن پروانه های بهداشتی و علائم استاندارد، کشورهای اروپایی از این نوع بسته بندی استفاده نمی‌کنند. آنها ترجیح می‌دهند، بسته‌بندی شیشه‌ای را از کشورهای دیگر وارد کنند. اما خیارشورهای دبه ای به کشورهایی مانند افغانستان و عراق به راحتی صادر می‌شود.
 بسیاری از خریداران خیارشور دبه ای، این محصول را در بسته بندی های کوچک و جدیدی با نام و برند خودشان روانه بازار می کنند. بنابراین می توانیم حدس بزنیم که، در کشورهایی مانند عراق، که خیارشور دبه ای را از ایران وارد می‌کنند، یکی از اهداف شان بسته بندی مجدد و شاید صادرات مجدد آن در بسته بندی های جدید باشد.
 جهت خرید عمده انواع خیارشور های بسته بندی بخصوص خیارشور دبه ای، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید