ارتباط با مشاوران

 فروش عمده ترشی موسیر زعفرانی درجه یک دادنام

 یکی از خوشمزه ترین و بهترین ترشی های شرکت دادنام ترشی موسیر و سیر ترشی فله ای  می باشد، خریداران واقعی ترشی موسیر می توانند در هر کجای کشور که هستند با مدیریت فروش شرکت دادنام تماس برقرار کنند، و محصول مورد نظر خود را به صورت تضمینی تهیه نمایند. در ادامه چند مورد از ویژگی های ترشی موسیر دادنام گفته شده است.

 

ویژگی ها و خواص های ترشی موسیر دادنام

ترشی موسیر و زیتون پرورده کنسروی به دلیل عطر و طعم بی نظیری که دارد جایگاه ویژه ای بین انواع سبزیجات پیدا کرده است، جالب است بدانید که موسیر در ایتالیا نیز همانند ایران طرفداران زیادی دارد، و حتی پیازچه موسیر در روغن زیتون کنسرو استفاده می شود.

شما می توانید ترشی موسیر دادنام را در بسته بندی های:

  1. شیشه
  2. پت

خریداری کنید. و لذت ببرید.

برای درست کردن ترشی موسیر اول باید به طعم آن توجه زیادی کرد. زیرا نباید به هیچ وجه تلخی داشته باشد، از قطعه های کوچک موسیر یا موسیر ورقه ای استفاده کنید، موسیر نباید جوانه داشته باشد زیرا باعث می شود طعم ترشی بد شود.

از خواص های ترشی موسیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درمان بیماری نقرس و گرفتگی عضلات
  2. درمان کننده آلزایمر و رفع فراموشی
  3. ادرار آور و قاعده آور
  4. درمان بیماری سیاتیک
  5. کاهش و جلوگیری از سردردهای میگرنی
  6. تقویت قوای جسمی و جنسی
  7. ترمم کننده زخم های بدن و تسریع در درمان آنها

 

 

ترشی موسیر به صورت فه ای با بهترین کیفیت

 

ترشی های فله ای معمولا در خانواده های پر جمعیت بیشتر استفاده می شود. ترشیجات جایگاه بسیار ویژه ای در سفره های رنگارنگ ایرانی دارد و علاوه بر خانواده ها رستوران ها، هتل ها و در کل مراکز طبخ غذا از این دسر خوشمزه استقبال می کنند.

طرز درست کردن ترشی موسیر در مراحل زیر گفته شده است:

  1. موسیر هارا بشویید و به صورت ورقه ای برش بزنید و داخل ظرف ریخته و آن را با آب پر کنید و بعد از چند ساعت آب را عوض کنید، اگر موسیر ها خشک هستند آن را با آب جوش پر کنید و اگر تازه می باشند آن را با آب سرد پر کنید، این کار برای رفع تندی موسیرها انجام می شود.
  2. موسیر هارا از آب بیرون بیاورید و بشویید بعد روی پارچه تمیز و خشک موسیر هارا بگذارید و روی آن ها نمک بپاشید، اگر خواستید می توانید به مقدار دلخواه به آن ها زرد چوبه اضافه کنید.
  3. موسیر های خشک شده را درون ظرف های شیشه ای قرار دهید و به آن سرکه سفید یا قرمز اضافه کنید، در ظرف را ببندید و دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید، ترشی شما بعد از دو هفته آماده می باشد.

معروف ترین برند ترشی موسیر

اکثر شرکت ها محصولاتشان را با مواد اولیه و درجه یک تو لید می کنند و هم در بازار های خارجی و هم در بازار های داخلی توزیع می کنند، چند نمونه از بهترین برند ها که در تهیه ترشی موسیر از مواد درجه یک و عالی استفاده می کنند شامل:

  1. ترشی موسیر مهرام
  2. ترشی موسیر دادنام
  3. ترشی موسیر بدر
  4. ترشی موسیر دلوسه

این موارد ذکر شده به دلیل خصوصیات ممتاز شان محبوب و مورد پسند اکثر مردم هستند. و کیفیت خود را چند سالی می باشد که ثابت کرده اند، ویژگی هایی که می توان از این برند ها نام برد شامل:

  1. طعم فوق العاده
  2. تازه و مطبوع
  3. تولید شده از مواد اولیه درجه یک
  4. مواد افزودنی سالم
  5. داشتن شماره پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت

 

 

قیمت ترشی موسیر به چه عواملی بستگی دارد

موارد زیر در تعین قیمت ترشی موسیر بسیار تاثیر گذار می باشد:

  1. وزن ترشی موسیر
  2. نوع بسته بندی
  3. نام برند
  4. مواد اولیه که ترشی با آن درست شده است
  5. کشور تولید شده
  6. نوع بسته بندی
  7. و …

معمولا بسته های صادراتی بسیار شیک و مدرن هستند علت این نوع بسته بندی جذب مشتری و بالا بردن سطح کیفی محصولات است. ترشی موسیر صادراتی دادنام در نوع زعفرانی هر سال به کشور عراق صادر می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید