ارتباط با مشاوران

فروش زیتون شور بدون هسته جهت صادرات

فروش زیتون شور بدون هسته در معتبرترین فروشگاه ها می توانید تهیه نمایید که با اطمینان خاطر از کیفیت فرآوری محصول, یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید, مجموعه تولیدی ما با آگاهی ازانتظارات شما ازمحصول زیتون شور, مجدانه در تلاش است که بهترین کیفیت را برای شما در محصولات تولیدی خود به ارمغان بیاورد.

فروش زیتون شور صادراتی در کشور

فروش زیتون شور بدون هسته جهت صادرات

لذا توصیه میگردد ابتدا امکانات لازم برای تولیدی خودرا بررسی نمایید و بعد با یک استراتژی ویژه به اهداف خود برسید, ابتدا شناخت کامل از انتظارات مشتریان محصول که چه انتظاری از یک زیتون شور دارند داشته باشید و تولیدات خودرا مطابق با انتظار مشتری هماهنگ نمایید. می دانیم که برای فروش بیشتر زیتون شور باید در تولید آن نکاتی را رعایت کرد که باعث افزایش فروش این محصول شود, لذادر ذیل به خصوصیات ویژه زیتون شور بدون هسته می پردازیم :

زیتون شور بدون هسته در سه سایز سوپر ویژه و ویژه و ممتار در صنایع غذایی دادنام تولید می شود و در بسته بندی های شیشه و حلب و پت و به صورت فله ای عرضه می شود.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات زیتون شور

فروش زیتون شور بدون هسته جهت صادرات

می دانیم که باتوجه به روال کاری شرکت های بازرگانی که فعالیت آن ها در حیطه صادرات زیتون شور است لذا بدیهی می باشدکه این شرکت ها به کلیه مراحل اخذ مجوز استاندارد و طی کردن مراحل قانونی صادرات زیتون شور مسلط باشند , لذا باتوجه به چگونگی صادرات می توان به پر کردن ظرفیت های موجود برای صادرات پرداخت.

اینکه زیتون شور بدون هسته یک محصولی فرآوری شده و فرآیندی می باشد طبیعی است که مراحل اخذ مجوز برای صادرات این محصول کمی مشکل تر و پیچیده تر باشد, این در حالی است که صادرات خودِ زیتون آسانتر صورت می گیرد. البته باید ذکر نمود صادر کردن هردو این محصولات نیازمند رعایت یک سری از اصول استانداردی می باشد که می بایست مورد تأیید کشور صادر کننده و کشور مقصد باشد.

می توان گفت که کشورهای همسایه برای صادرات این محصول از پر متقاضی ترین کشورها برای خرید این کالا می باشند و یک بازار اقتصادی پر منفعت را برای کشورمان ایجاد می کنند که از جمله این کشورها می توان به کشور ترکیه, امارات, عمان, عراق , روسیه , قزاقستان, افغانستان, اشاره نمود که هر ساله رقمی افزون بریک میلیون تن از محصول گوجه فرنگی و زیتون شور آن به این کشورها صادر می گردد.

صادرات این محصول باتوجه به اهمیت این کالادر برخی کشور های همسایه و بازار مشتری پسند آن ها مانند کشور عمان و عراق آسان تر از برخی دیگر از کشورها مثل روسیه است . شکل بسته بندی کالا برای صادرات بسیار مهم است اما استاندارد بودن بسته بندی از مهم ترین اصل در صادرات است لذا حمل این محصول به شکل قوطی هایی فلزی یا حمل فله کالا در حلبی یا بشکه های مخصوص انجام می شود, که رعایت اصول بهداشتی خاصی را می طلبد.

تعرفه گمرک نیز یکی از مشکلات موجود در عرصه صادرات است که در صورت کاهش آن می توان افزایش ظرفیت صادرات این محصول را رقم زد.

عوامل موثر در تعیین قیمت زیتون شور

خرید مستقیم زیتون شور از کارخانه

اینک به عوامل مؤثر در تعیین قیمت زیتون شور می پردازیم ;با توجه به اینکه کشور ما در چند سال اخیر شاهد کم بارشی و خشکسالی های پیاپی بوده این عامل می تواند بر روی تمام محصولات کشتی و زراعی تاثیر منفی بگذارد لذا می توان اظهار نمود اولین عامل که در قیمت زیتون شور بدون هسته اثر گذار است خشکسالی می باشد که موجب کاهش کشت زیتون و به تبع آن کاهش تولید زیتون شور می باشد و باعث گران تر شدن محصول بشود.

صادرات و نوسانات دلار عاملی است که در تعیین قیمت زیتون شور مؤثر است که با افزایش صادرات و نرخ دلار زیتون شور نیز افزایش می یابد , البته افزایش مواد اولیه بسته بندی و مزد کارگران تولیدکننده این محصول نیز در تعیین نرخ زیتون شور بی تأثیر نیست .

اما عامل مؤثر دیگر کیفیت خود محصول می باشد که اگر محصول با کیفیت و در بسته بندی های مناسب تولید شود قیمت آن نیز بالاتر است و بی کیفیت بودن محصول موجب ارزان بودن قیمت این کالا می شود .به عنوان مثال زیتون شور هایی که قیمت بسیار پایین دارند را می توان گفت مطلقأ در تولید آن از زیتون های بی کیفیت استفاده شده و از نگهدارنده های شیمیایی برای افزایش زمان ماندگاری استفاده می کنند که مضرات سلامتی را در پیش دارد.

فروش زیتون شور بدون هسته با قیمتی استثنایی

فروش زیتون شور بدون هسته جهت صادرات

فروش زیتون شور بدون هسته جهت صادرات با قیمت استثنایی و تولید شده از مرغوب ترین زیتون ها – فاقد مواد نگهدارنده.

می توان گفت هرآن چه که شما خریداران گرامی از یک زیتون شور انتظار دارید می توانید در تولیدات این برند بیابید.

این زیتون شور از نظر ارگانیک بودن محصول مانند زیتون شور های محلی است که بدون هیچ نگرانی از بابت مضر بودن برای سلامتی می توانید آن را خریداری کرده و مصرف نمایید.

کیفیت محصولات ما حاصل اعتماد بی شائبه شما به ما می باشد و ما نیز این اعتماد شمارا بی پاسخ نخواهیم گذاشت .

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید