ارتباط با مشاوران

 فروش خیارشور صادراتی در بسته بندی های متنوع

چیزی که باعث رونق اقتصاد در کشورو باعث رقابت در بازار های خارج شده فروش خیار شور صادراتی در بسته بندی های متنوع می باشدموقعی که به شما فروش خیارشور صادراتی گفته می شود یعنی خیار شور با طعم و رنگ درجه  می باشد اگر از مواد درجه دوم استفاده شود ارز آوری حوزه خیارشور از بین می رود و کشور های دیگه مایل به همکاری با ما نیستند.

فروش خیارشور صادراتی شیشه ای به عراق

 از خیارشور های درجه یک برای صادرات به عراق استفاده می شودخیارشور های درجه یک از سرکه زیاد نباید استفاده شود،خیار ریز و بوته ای باید باشد،خیارشور نباید زیاد شور باشد.خیارشور های صادراتی به عراق به صورت شیشه در سه سایز ویژه، ممتاز و درجه یک می باشد که صنایع غذایی دادنام این سه سایز که بیشتر به کشور عراق صادر می شود را تولید می کند. 

خرید و فروش عمده خیارشور شیشه ای صادراتی

خرید و فروش خیارشور شیشه ای صادراتی به صورت عمده باید آنقدر با کیفیت باشد تا نظر مشتریان در خارج از کشور به خود جلب کند تا سودی برای کشور داشته باشد.کیفیت خیارشور بستگی به مواد اولیه استفاده شده مثل خیار، سبزیجات و محلول دارد که خیارشور خوش طعم حاصل می شود.

پخش عمده خیارشور صادراتی در ایران

فروش به صورت عمده یکی از انواع فروش خیارشور صادراتی در ایران می باشد زیرا هزینه خرید برای مشتری کمتر رقم می خورد.شرکت دادنام از شرکت های معتبری که در کار تولید و پخش عمده خیارشور صادراتی می باشد که این آمادگی را دارد تا محصولات تولیدی خود را به کشوره ای مختلف صادر کند.قابل توجه مشتریان عزیز:تمام محصولات شرکت دادنام دارای سیب سلامت و گواهی بهداشتی و استاندارد می باشد.مشتریانی که دنبال خرید ارزان و با کیفیت هستند می توانند با خیال راحت از صنایع غذایی دادنام خرید کنند.

لیست قیمت انواع خیار شور ریز و درشت دبه ای دادنام

اگرجزء آن دسته افرادی هستید که هیچ وقتی خوردن خیارشور را ترک نمی کنید یک پیشنهاد فوق العاده براتون دارم، پیشنهاد من برای شما این است که حتما محصولات صنایع غذایی دادنام را امتحان کنید، از کاری که کردید پشیمان نمی شوید، شما فقط با یک بار امتحان کردن مطمئن باشید که مشتری دائمی ما می شوید.ما با تولید انواع خیارشور درشت، کوچک و متوسط توانسته ایم با عرضه آن در خارج از کشور مانند ارمنستان، ترکیه، عراق و… رضایت مشتری را به خود جلب کنیم.   

مراکز فروش عمده ترشی و خیارشور در بسته بندی های متفاوت 

تولید خیارشور ما در اندازه های درشت، متوسط و کوچک در بسته بندی های مختلف می باشد.به همین دلیل ما در بیشتر نقاط کشور فروش داشته ایم. شما می توانید از مراکز فروش ما محصولات ما را به صورت عمده خریداری کنید. با خرید به صورت عمده می توانید در وقت و هزینه تان صرفه جویی کنید. برای خرید عمده می توانید از کارخانه به صورت مستقیم خریداری کنید با خرید خیارشور به صورت عمده می توانید از تخفیف ویژه ما برخوردار شوید. قیمت های ما بر اساس قیمت های روز بازار است یکی از مهم ترین دلایلی که محصولات مارا از محصولات رقبا جدا می کند کیفیت فوق العاده ای است که داریم.    

صادرات بهترین نوع خیارشور درجه یک به کشور های عراق و افغنستان

محصولات ما در کشور های خارجی مانند عراق، افغانستان، ارمنستان و…طرفداران زیادی پیدا کرده است. ما به دلیل کیفیت بالا در برترین نمایندگی فروش در سطح کشور و خارج از کشور هستیم، محصولات ما دارای سیب سلامت و استاندارد های روز می باشد.  صنایع غذایی دادنام در ایران و در خارج از کشور هرسال چند تن فروش خیارشور دارد.البته ما با چندین سال تجربه توانسته ایم جایکاه خود را در بازار محکم کنیم.برای اینکه مشتری دائمی ما شوید فقط کافیست یک بار محصولات ما را امتحان کنید.  برای خرید عمده می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری با ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از لیست قیمت و نحواه سفارش باما تماس حاصل فرمایید. 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫8 نظر

  • سیروس گفت:

    آقای خدابنده لو محصولات دادنام فوق العادس

  • احد العامر گفت:

    سلام نمونه ارسال میکنید برای روسیه؟

  • ...... گفت:

    سلام خیارشور ها قیمت چنده؟

  • احمد نوری گفت:

    محصولاتتون خیلی خوب هست به خصوص برای صادرات

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید