ارتباط با مشاوران

فروش ترشی مخلوط ریز بندری

امروزه استفاده از انواع ترشی در کنار انواع غذاهای سنتی و فست فود باعث استقبال مردم به ویژه جوانان از این محصولات شده است. بسیاری از محصولات با قیمت های متفاوتی ارائه می‌شود. قیمت فروش ترشی مخلوط بندری تند دادنام با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی توسط شرکت دادنام و عرضه آن در سراسر کشور باعث ثبات قیمت این محصول توسط این شرکت شده است.

فروش ترشی مخلوط ریز بندری

راهنمای خرید ترشی مخلوط بندری اعلا

راهنمای خرید ترشی مخلوط بندری اعلا ترشی مخلوط بندری یکی از ترشی های محبوب در بین ما ایرانیان است که در سبد غذایی ما جایگاه ویژه‌ای دارد خوردن این ترشی در کنار غذاهای مختلف، طعم بهتری به غذا ها داده و مواد و ویتامین های موجود در آن نیز برای بدن بسیار مفید است. در ادامه مطالب ما طرز تهیه ترشی مخلوط بندری فوری را برای شما ارائه می دهیم.

مواد لازم برای تهیه ترشی بندری: ( گوجه رسیده، هویج، خیار، بادمجان، موسیر، گل کلم، کرفس، رب انار ترش، فلفل سبزتند، تمرهندی) و سبزی معطر شامل (مرزه، ترخون، گشنیز، برگ تازه کرفس، نعناع، ادویه ترشی و فلفل سیاه) که طبق ذائقه شما و روی آن ریخته خواهد شد. طرز تهیه این ترشی به این صورت است که، تمام سبزیجات را به صورت تازه تهیه کنید.

در ابتدای کار، تمام سبزیجات مثل گل کلم بادمجان، سیر خیار و فلفل سبز را خرد کرده، و به اصطلاح به اندازه های مساوی خود می کنیم.برگ های کرفس را نیز باید ریز خرد کرده و فقط خیارها را پوست نمی‌گیریم و خرد می کنیم. گل کلم ها را تکه تکه از هم جدا می کنیم و سپس خیلی ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. در مرحله سوم نوبت به بادمجان می‌رسد که آن را به قطعات کوچکی خرد کرده و با کمی سرکه می جوشانیم تا کمی نرم شود، گوجه فرنگی ها را داخل مخلوط‌کن می‌ریزیم و میکس میکنیم.

بسیاری از تولیدات این شرکت که به صورت صادراتی تهیه می شود مورد استقبال کشورهای متقاضی نیز قرار گرفته است

قیمت ترشی مخلوط بندری بوشهری

قیمت ترشی مخلوط بندری بوشهری خرید عمده ترشی بندری اعلا توسط بازرگانان و عمده فروشیهای انجام می‌شود که در کار تهیه انواع ترشی ها و ارائه آن به مراکز مختلف هستند خرید عمده همیشه به صرفه و با قیمت پایین تری صورت می گیرد. امتیازی که خرید عمده ترشی مخلوط بندری صنعتی دارد با توجه به میزان سفارش آن قیمت مناسبی را این شرکت‌ها را برای آن در نظر می‌گیرند.

خرید ترشی بندری صنعتی دادنام در اکثر نقاط کشور انجام شده و استقبال ویژه‌ای از این محصول شده است. با توجه به این امر خرید ترشی صنعتی که به روش کارخانه‌ای تولید می شود جزء پر فروش ترین و باکیفیت محصولاتی است که متقاضیان می‌توانند آن را خریداری کرده و استفاده کند. قیمت ترشی بندری در این مجموعه بسیار مناسب است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید