ارتباط با مشاوران

فروشنده ترشی فلفل سوزنی

شرکت دادنام ترشی فلفل سوزنی را با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد درجه یک و با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می کنند. برای خریداری عمده انواع ترشیجات می توانید از همین سایت سفارش خود را ثبت کنید. خریداران عمده می توانند سفارش خود را به صورت غیر حضوری (آنلاین) از نقطه های مختلف کشور از شرکت دادنام ثبت کنند و در کمترین زمان محصول خود را دریافت کنند. ترشی فلفل سوزنی دادنام به قیمت تولیدی به صورت عمده به خریداران به فروش می رسد.

 

کالری ترشی فلفل سوزنی

ترشی فلفل سوزنی در طب سنتی از طبع گرم برخوردار می باشد، ترشیجات اشتها آور می باشد و به فردی که لاغر و یا اشتهای کمی دارد بیشتر توصیه می شود. این محصول یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین محصول در این حوزه می باشد.

ترشیجات دادنام به دلیل عطر و طعم بسیار عالی که دارد هر ساله به کشور عراق صادر می شود.

حدودا هر ۱۵۰ کالری معادل ۱۰۰ گرم ترشی فلفل سوزنی می باشد،به دلیل طعم تند این محصول برای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار مفید می باشد، زیرا باعث کاهش وزن می شود.

این محصول می تواند از بیماری های آنفولانزا و سرما خوردگی جلوگیری کند، زیرا این محصول دارای ویتامین c و آنتی اکسیدان های بسیار قوی می باشد. به همین دلیل می تواند ویتامین c مورد نیاز بدن را تا حد زیادی تامین کند.

 

فروش انواع ترشی فلفل سوزنی

فروش ترشی فلفل سوزنی با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت در شرکت دادنام به فروش می رسد و می توانید این محصول را هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری از کارخانه خریداری کنید و در کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

شرکت دادنام تولید کننده انواع ترشیجات و شوریجات می باشد که چند نمونه از محصولات دادنام شامل:

  1. خیارشور در سایز های (ممتاز، ویژه، سوپرویژه)
  2. زیتون شور در سایز های (ممتاز، ویژه، سوپرویژه)
  3. سیر مروارید در اندازه های (ریز و درشت)
  4. ترشی موسیر
  5. ترشی سیرگل
  6. ترشی شور مخلوط
  7. ترشی مخلوط
  8. ترشی بندری
  9. و…

می باشد، که هر کدام از این محصولات مشتریان به خصوص خود را دارد.

 

تولید ترشی فلفل سوزنی

این محصول در شهر های جنوبی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، ترشی فلفل در استان همدان به خصوص شهرستان بهار تولید زیادی داشته است، تولید فلفل سوزنی دادنام در استان همدان، شهرستان بهار صورت می گیرد در این کارخانه بهترین مواد اولیه به کار می رود و بعد از تولید از طریق همین سایت محصولات خود را در اختیار خریداران قرار می دهند، و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل می گیرند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید