ارتباط با مشاوران

فروشنده ترشی سیر سفید صادراتی

ترشی سیر سفید از گیاهان خوشمزه و پر خاصیت بوده که به صورت حبه ای هست و در ترشی هم قابل مصرف می باشد. ترشی سیر سفید و بسته بندی به دست مصرف کنندگان می رسد و آن ها می توانند این محصول مقوی را به راحتی خریداری کنند. طبیعت گرم این گیاه زیاد بوده و به دفع سردی بدن کمک زیادی می کند.جالب است که کمی درباره سرکه سیب بیشتر بخوانیم.

فروشنده ترشی سیر سفید صادراتی

روش های مختلف تهیه ترشی سیر

روش های مختلف تهیه ترشی سیر از آنجا که ما ایرانیان علاقه زیادی به مصرف انواع ترشیجات مختلف داریم به همین خاطر تنوع این محصول در بازار ترشیجات داخل کشور بسیار بالا است، ترشی هایی که در بازار به فروش می رسند از مواد اولیه مخصوصی تهیه شده‌ اند و طعم منحصر به فرد خود را دارند، خریداران با توجه به سلیقه خود اقدام به خریداری هر کدام از این ترشی ها می نمایند.

یکی از ترشی های پرطرفدار ترشی سیر می باشد که نوع کارخانه ای و خانگی دارد، ترشی سیر کارخانه‌ ای با ترشی سیر خانگی دارای تفاوت هایی می باشد که در ادامه می خواهیم به آنها بپردازیم و این دو ترشی را با هم مقایسه کنیم تا شما خریداران عزیز بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. ترشی سیر خانگی به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه می شود، این ترشی با استفاده از مواد اولیه تازه و طبیعی تولید می گردد.

ترشی سیر کیلویی دستور تهیه خاص خود را دارد بنابراین نسبت به ترشی سیر کارخانه ای خوشمزه تر است زیرا تولید آن بر اساس تجربه فرد تولید کننده انجام می شود. ترشی سیر نوع کارخانه‌ ای بر حسب یک فرمول خاص تولید می گردد، این ترشی ممکن است دارای مواد نگهدارنده نیز باشد، ماده نگهدارنده سبب می شود تا بتوانیم ترشی را به مدت زمان بیشتری نگهداری نماییم، این ترشی نیز اگر از مواد اولیه تازه و طبیعی تولید شود طعم بسیار خوبی خواهد داشت.

خرید ترشی سیر سفید کیلویی

خرید ترشی سیر سفید کیلویی خرید ترشی سیر به صورت عمده باعث شده تا نرخ مناسبی داشته باشد. این مرکز با فروش ترشی ارزان قیمت توانسته نظر مصرف کنندگان را جلب کند. کیفیت و عطر و طعم و همچنین خاصیت بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.در این میان نگاهی هم به سرکه محلی  نیز بی اندازیم.

فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین متنوع خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید. در این روش قدرت خرید مصرف کننده بالا بوده و می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

تهیه ترشی سیر سفید

سیر یکی از آن موادی است که به نظر می رسد در همه چیز وجود دارد. از خورش گرفته تا سوپ، سس و حتی دسر. سیر را می توان درست مانند هر سبزی دیگر ترشی کرد و اگر به دنبال چیزی ترش و کمی تند هستید، یک افزودنی عالی است! امروز من از سیر سفید استفاده می کنم که کمی ملایم تر و تندتر از سیر معمولی است.

تقریباً هر سبزی را می توانید ترشی کنید، پس چرا کمی سیر به مخلوط اضافه نکنید؟

ترشی کردن یک راه عالی برای نگهداری سبزیجات است. آسان است، فقط به سرکه و نمک نیاز دارید!

می توانید هر سبزی از جمله سیر را ترشی کنید.

امروز سیر سفید را ترشی می کنم که نسبت به سیر معمولی کمی ملایم تر و تندتر است.

امروزه سیر سفید را ترشی کردن که نسبت به سیر معمولی کمی ملایم تر و تندتر است. سیر سفید اغلب در بخش محصولات فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود. دارای پوست زرد کم رنگ با میخک سفید کرمی است که طعمی تقریباً شیرین دارد.

فرآیند ترشی کردن شامل خیساندن میخک در سرکه و ادویه جات ترشی جات و سپس تخلیه آن ها قبل از بسته بندی در شیشه ها یا ظروف دیگر برای نگهداری برای استفاده بعدی است. نتیجه یک چاشنی با طعم شدید است که می تواند روی ساندویچ ها یا به عنوان بخشی از پیش غذا استفاده شود!

فروشنده ترشی سیر سفید صادراتی

حالا شما می خواهید ۳ قاشق غذاخوری نمک را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و آن را با آب پر کنید تا کف کاسه را بپوشاند. سرهای برش خورده خود را به مدت ۱۰ دقیقه در این آب نمک قرار دهید تا کمی نرم شوند و بعداً آنها را در سرکه ترشی کنید.

بعدی! اکنون که سیرهایمان را آماده کرده ایم، بیایید در مورد مدت زمانی که سیر خوب بمانند صحبت کنیم – و اگر بد شوند چه اتفاقی می افتد؟

در یک کاسه کوچک دیگر ۳ فنجان سرکه سفید، ۱ فنجان شکر و ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید. در حالی که شیشه های خود را آماده می کنید، کنار بگذارید!

شیشه ها را آماده کنید: آنها را در آب گرم و صابون بشویید یا از ماشین ظرفشویی عبور دهید. خوب آبکشی کنید، سپس در فر از قبل گرم شده با دمای ۲۵۰ درجه فارنهایت به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید تا آنها را استریل کنید و قبل از استفاده مجدد مطمئن شوید که کاملا خشک شده اند.

شیشه ها را پر کنید: هر شیشه را با ۲ تا ۳ پیاز سیر (بسته به بزرگی آنها) از طرف بریده شده به سمت پایین بسته بندی کنید، و در حین حرکت به آرامی فشار دهید تا تمام سطوح آنها پس از پر شدن با محلول آب نمک در معرض مایع ترشی قرار گیرد. بازه زمانی پردازش (حدود ۲۰ دقیقه). در صورت نیاز، سیر بیشتری اضافه کنید تا زمانی که تمام فضای داخل هر شیشه پر شود، اما نه بیش از حد پر از میخک!

بنابراین اگر تا به حال خواستید ترشی را امتحان کنید، اکنون زمان مناسبی است! امیدوارم این آموزش الهام بخش شما باشد تا شروع به تهیه چند ترشی سیر خوشمزه در خانه کنید. آنها آنقدر آسان و سرگرم کننده هستند که در کمترین زمان آماده می شوند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید