ارتباط با مشاوران

عرضه ترشی سیر کارخانه ای با پوست

عرضه کنندگانی که اقدام به عرضه انواع ترشیجات مختلف به خصوص ترشی سیر می نمایند انواع و اقسام این محصولات را که توسط کارخانجات های مختلف تهیه شده‌ اند به فروش می رسانند، هر کدام از این سیر ترشی های کارخانه ای با پوست با نام تجاری مخصوصی در بازار شناخته شده می شوند و به فروش می‌ رسند. عرضه ترشی سیر کارخانه ای به روش های مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود.جالب است که کمی درباره سرکه در افق کوروش بیشتر بخوانیم.

 

 

 

عرضه ترشی سیر کارخانه ای با پوست

مقایسه ترشی سیر کارخانه ای با خانگی

مقایسه ترشی سیر کارخانه ای با خانگی در بازار هم ترشی سیر کارخانه‌ ای و هم ترشی سیر خانگی عرضه می شوند، برخی از مشتریان طرفدار ترشی‌ سیر کارخانه ای هستند و برخی دیگر نیز تمایل به خریداری ترشی سیر خانگی را دارند، هر کدام از این ترشی ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا هستند.

ترشی سیر خانگی به طور حتم دارای مواد نگهدارنده می باشد تا مشتری بتواند آن را به مدت زمان طولانی تری در یخچال نگهداری نماید اما ترشی سیر خانگی ترشی ای کاملاً طبیعی و بدون ماده شیمیایی و نگهدارنده است و به طور حتم مصرف نمودن آن بسیار قابل اطمینان تر می باشد، این ترشی از نظر طعم و بو نیز باکیفیت تر است.در این میان نگاهی هم به سرکه سه لیتری نیز بی اندازیم.

ترشی سیرهایی که توسط کارخانه ها تولید می گردند دارای بسته بندی بهتری هستند، این امر هم باعث می شود تا کیفیت این ترشی به طور کامل حفظ گردد و ترشی به راحتی دچار کپک زدگی نشود اما ترشی سیرهای خانگی بسته بندی ساده تری دارند.

سیر ترشی تولید شده توسط کارخانه توسط دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می‌ شود اما ترشی سیرهای خانگی توسط افراد متخصص در این زمینه تولید می گردند، اکثرا فرآیندهای تهیه مواد اولیه و شستشوی آنها و همچنین ریز نمودن به صورت دستی و سنتی انجام می گردد.

صادرات ترشی سیر درجه ۱ شمال

صادرات ترشی سیر درجه 1 شمال تولید کنندگان ترشی سیر درجه ۱ شمال به راحتی می‌ توانند با تهیه نمودن این ترشی از مواد اولیه باکیفیت و تازه این محصولات را به کشورهای همسایه نیز صادر نمایند، صادرات این ترشی ها باید با استفاده از شیوه‌ های حمل و نقل مطمئن انجام گردد تا محصولات بدون آسیب دیدن به دست مشتری برسند و دچار افت کیفیت نگردند.

در صادرات مستقیم این محصولات سیر ترشی ها به صورت عمده بدون وجود واسطه در معامله به فروش می رسند پس مشتریان در سایر کشورهای دیگر می توانند با قیمت بسیار مناسبی این ترشی های ایرانی باکیفیت را تهیه کنند.

صادرات ترشی سیر شمال نیازمند مجوزهای مخصوصی می باشد بنابراین صادر کننده با دارا بودن این مجوز از سوی سازمان‌ های مربوطه می‌ تواند صادرات این ترشی ها را انجام دهد، وجود این مجوزها سبب می شود تا مشتریان نیز راحت تر بتوانند به صادر کننده اطمینان نمایند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید