ارتباط با مشاوران

صادرات شور زیتون بسته بندی شده به روسیه

صادرات شور زیتون بسته بندی شده به روسیه

فروش و صادرات شور زیتون شیشه ای از ایران صورت می گیرد. کشور روسیه یکی از متقاضیان شور زیتون شیشه ای ما است و این مجموعه بازار خوبی در بین رقبای خود دارد. صادرات به روسیه از طریق راه آبی و از طریق کشتی های باری انجام می گیرد. چرا برند دادنام  پرفروشترین شور زیتون در بین رقبا می باشد؟

شور زیتون شیشه ای

تولید شور زیتون شیشه ای به این صورت می باشد که پس از تلخی گیری زیتون و جداسازی سایز ها آماده فرآوری و پر کردن بسته بندی شیشه، حلب و پت می شود. بسته بندی حلب و دبه شور زیتون دو سال تاریخ ماندگاری دارد و بدون هیچ مشکلی می توان در انبار نگهداری کرد.

قیمت زیتون شور 1401 در مجموعه دادنام

صادرات شور زیتون شیشه ای

شور زیتون با ظرفیت اسمی تولید ۱۲۰ هـزار تن در سال ۱۴۰۰ بوده است که به صورت بسته بندی های مختلف صادر شده است. کشورهای وارد کننده شور زیتون از ایران به ترتیب:

  • عراق
  • افغانستان
  • امارات
  • روسیه
  • قزاقستان می باشد.

کشور روسیه نیز یکی از عمده خریداران شور زیتون ایران می باشد که عموما از طریق بندر انزلی به این کشور صادر می شود.

بهترین برند شور زیتون صادراتی

شرکت تولیدی صنعتی دادنام با بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در تولید شور زیتون با کیفیت و صددرصد طبیعی توانسته است با اصول و قوانین تولید محصولات خود را تهیه و به کشورهای مختلف از جمله روسیه صادر نماید و عرصه را برای دیگر رقبا تنگ نماید. تنوع بسته بندی و تولید شور زیتون شیشه ای استاندارد و سفارشی باعث گردیده این محصول از فروش بالایی در صادرات زیتون برخوردار گردد. از جمله بسته بندی های شور زیتون صادراتی شامل:

  • قوطی فلزی در وزن های گوناگون
  • ظروف شیشه ای
  • حلبی
  • پت
  • دبه

خرید زیتون شور عمده با بهترین قیمت برای صادرات

صادرات شور زیتون به روسیه + خرید و فروش

ایران یکی از کشور های در منطقه می باشد که زیتون را به کشورهای همسایه صادر می کند. از نظر کیفیت شور زیتون، ایران بالاتر از کشور های دیگر می باشد. استان زنجان بزرگترین تولید کننده شور زیتون در کشور می باشد. استان های شمالی نیز بزرگترین تولید کننده گان در فصل تولید را به خود اختصاص داده است. از این رو کشور روسیه به دلیل حساسیت بر روی استاندارد بودن محصول، از مهمترین متقاضیان خرید شور زیتون ایرانی می باشد. برای خرید عمده می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشکلات موجود در صادرات زیتون

از جمله مشکلاتی که در راه صادرات وجود دارد و کار را برای تاجران و صادرکنندگان سخت می کند شامل:

  1. قیمت تمام شده بالا
  2. افزایش قیمت مواد اولیه محصول
  3. هزینه حمل و نقل می باشد.

قیمت زیتون شور 1401 در مجموعه دادنام

بازار فروش زیتون شور حلب ۱۷ کیلویی

بازار فروش زیتون شور حلب ۱۷ کیلویی به دلیل بسته بندی بزرگتر نسبت به قوطی های فلزی در وزن های پایینتر، کمتر است و مصرف کنندگان خاص خود را دارد. لازم به ذکر است که فروش زیتون شور به صورت عمده در این سایت امکان پذیر است. آیا می دانید مصرف کنندگان این محصولات چه کسانی هستند؟ نام برند این نوع بسته بندی چیست؟

 

در بخش صادرات هم اکثر تاجران و بازرگانان در کنار خرید و فروش زیتون شور در سایزهای مختلف، بسته بندی های ۱۰ و ۱۷ کیلویی را هم برای صادرات به نقاط مختلف انتخاب می کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید