ارتباط با مشاوران

صادرات خیارشور شیشه ای به عراق

خیارشور یکی از توضیحات بسیار پرطرفدار در جوامع مختلف می باشد این ترشی بسیار ترد و خوشمزه است و از خیار همانطور که از اسمش پیداست تهیه می‌شود و با مقداری زیادی نمک در آب قرار می گیرد و با مخلفات ای همچون سبزیجات مختلف انواع فلفل سیر و غیره ترکیب می شود خیارشوری اعلا به دست می‌آید.

و همین کیفیت بسیار بالای آن باعث می شود تا صادرات خیارشور به عراق و دیگر کشورهای همسایه در بسته بندی های شیشه ای صورت پذیرد.

صادرات خیارشور شیشه ای به عراق

بررسی سود صادرات خیارشور به عراق

بررسی سود صادرات خیارشور به عراق ایران یکی از از معدود کشورهای مانند وستان و تاجیکستان می‌باشد که از ترشیجات و شوریجات مختلفی در غذاهای خود استفاده می‌کند و به نحوی جزوه سنت‌های کشور ما می باشد و از قدیم طرز تهیه این نوع ترشیجات سینه به سینه بین نسل های ما به ارث رسیده است و باعث رونق،صادرات خیارشور شیشه ای شده است.

و همین تجربه و کیفیت بالای ترشیجات و خیارشور های ما باعث شده است تا کشورهای دیگر مانند عراق علاقمند به این نوع ترشیجات بشود عراق بیشترین مهاجرت و صفر را به ایران دارد،و با خوردن غذاهای ایرانی در اینجا به این نوع ترشیجات ما بسیار علاقمند شدند و همین هم باعث شده است تا صادرات گسترده به این کشور صورت بپذیرد که سودی بسیار زیادی را آفریده کشور ما و باعث ارزآوری به کشورمان می شود،

و همین امر باعث شده تا ایران یک فروشنده خیارشور درجه یک منطقه باشد و سفارش های زیادی از کشورهای دوست و همسایه اطراف ایران با روی صادرات این محصول با کیفیت و خوشمزه را داشته باشد.

ایران همیشه با داشتن بهترین منابع و خاک های حاصلخیز توانسته بهترین محصولات میوه و سبزیجات و محصولات دیگر را پرورش داده و به صنعت صادرات به کشورهای دیگر رونق بخشد.

فروشنده خیارشور درجه یک کارخانه ای

فروشنده خیارشور درجه یک کارخانه ای شرکت ما همواره با داشتن بالاترین تکنولوژی و داشتن بهترین مواد اولیه ساخت خیارشور های شیشه ای سعی بر این بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را به مشتریان خود عرضه کند تمامی اقشار جامعه بتوانند از این محصول با کیفیت استفاده بکنند،بیشتر مردم ترجیح می‌دهند که کشورها را به سبک سنتی تهیه کنند و فاده کنند چون فکر می کنند خیارشورهای کارخانه‌ای کیفیت مطلوبی را ندارد ولی ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در کارخانه خیارشور به صورت درجه یک و با همان اصول سنتی ولی با ابزار بهروز تهیه می گردد.

ما با داشتن نمایندگی های فروش متعدد در بیشتر استان ها تهیه این محصول با کیفیت را برای مشتریان خود آسان کردیم تا بتوانیم با کمترین هزینه این محصول را تهیه کنند و استفاده بفرمایند،و همینطور کلیه محصولات ما تحت نظر واحد کنترل کیفیت ،کنترل شده و بعد به بازار عرضه می‌شود تا مشتریان بتوانند خریدی با اطمینان و خوب را تجربه کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید