ارتباط با مشاوران

صادرات خیارشور خاردار به ترکیه

خیارشور خاردار نوعی از شوریجات و بهترین چاشنی غذایی با ارزش و مفید است، علاوه بر طعم خوشمزه و دل چسب سرشار از انواع ویتامین ها و خواص بالای غذایی بوده و با کیفیت بالا تولید می شود، کاربردهای آن زیاد بوده و به دلیل کیفیت ممتاز صادرات آن به بازارهای داخلی و خارجی انجام می شود، خیارشور خاردار با بالاترین درجه کیفی و قیمت کم در بسته بندی های معتبر به ترکیه و دیگر کشورها ارسال می شود.

صادرات خیارشور خاردار به ترکیه

ویژگی خیارشور خاردار چیست؟

ویژگی خیارشور خاردار چیست؟ از جمله ویژگی های خیارشور خاردار می توان موارد بی‌ شماری را نام برد، خیارشور تولیدی بسیار بهداشتی و سالم است و به روش های ارگانیک و طبیعی تولید می شود، برای تولید آن بهترین و مرغوب ترین خیارهای خاردار تازه و با کیفیت را به کار می‌ برند، این مرکز از کادری مجرب بهره برده و محصول را با بالاترین درجه کیفی تولید می کند.

این خیارشور بهترین چاشنی برای انواع غذاها، ساندویچ و فست فود می باشد، بسته بندی با کیفیتی دارد و در ظرف های با کیفیت ارائه شده و بسته بندی به گونه‌ای است که از ورود مواد خارجی و آلوده و رطوبت به داخل ظرف جلوگیری شده و خیارشور در این بسته بندی ها ماندگاری طولانی مدتی دارد، هنگام صادرات، حمل و نقل و فروش خیارشور خراب نشده و کپک نمی زند، روی بسته بندی تمامی اطلاعات کالا مانند نام و نشانی تولیدی، نشان تایید وزارت بهداشت، تاریخ تولید و مصرف و دیگر مشخصات قید می گردد.

طعم و عطر این خیار شور بی نظیر است و هیچ‌گونه بوی ترشیدگی و ماندگی ندارد، از بهترین خیارها با اندازه و سایز های مناسب و نسبتا کوچک برای تولید آن استفاده می‌ کنند، این خیارشور بدون هیچ نگهدارنده و مواد غیر مجاز تهیه شده و رنگ طبیعی و مناسب دارد.

قیمت عمده خیارشور خاردار بازاری

قیمت عمده خیارشور خاردار بازاری برای خرید خیارشور باید کیفیت و طعم محصول و بسته بندی مد نظر قرار گیرد، نرخ محصول نیز برای خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد، این مرکز بهترین خیارشور استاندارد و مورد تایید را با بسته بندی های تجاری عرضه کرده و نازل ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می‌ کند، قیمت خیارشور خاردار بازاری به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • نوع بسته بندی و حجم های تعیین شده
  • کیفیت آن
  • برند تولیدی
  • وارداتی و صادراتی بودن شیره
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات بازار

این مرکز تخفیفات ویژه ارائه داده و بهترین خیارشور صادراتی را به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق نمایندگی های مختلف خود یا فروشگاه های آنلاین عرضه می کند. با خرید از این طریق می توان از بهداشتی بودن خیارشور اطمینان کسب کرد، از این طریق می توان با صرف زمان و هزینه ای کم بهترین خیارشور را تهیه نمود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید