ارتباط با مشاوران

صادرات برگ مو به صورت عمده

این محصول را می توان از کارخانه دادنام به کشور های مختلف به دلیل درجه یک بودن و مزه فوق العاده ای که دارد صادر کرد. برگ مو یکی از محصولات شرکت دادنام می باشد که بیشتر مشتریان خارجی دارد، برگ مو دادنام را می توانید در بسته بندی شیشه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از این مجموعه خریداری کنید.

 

 

چگونه برگ مو را نگهداری کنیم؟

برگ مو را می توان به روش های مختلفی نگهداری کرد که چند نمونه از این روش ها در موارد زیر ذکر شده است:

۱.خشک کردن برگ مو

۲.نگهداری برگ مو در آب و نمک

۳.نگهداری برگ مو در فریزر

۴.نگهداری برگ مو در بطری نوشابه

۵.فریز کردن برگ مو بدون پخت

 

  1. خشک کردن برگ مو:

برگ مو های کوچک و بزرگ را شسته و دسته بندی کنید و بعد با نخ و سوزن آن هارا به هم گره بزنید، و در زیر نور آفتاب آن هارا آویزان کنید تا خشک شود. در صورت استفاده، آن هارا با آب ولرم خیس کنید تا هم مرطوب و هم نرم شوند.

  1. نگهداری برگ مو در آب و نمک:

در این روش آب جوش آمده را با نمک ترکیب کنید و بگذارید تا سرد شود، سپس برگ مو هارا شسته و دسته بندی کنید و آن هارا در ظرف مخصوص بگذارید و مخلوط آب و نمک را به آن اضافه کنید، هنگام استفاده برگ مو، آن هارا در آب قرار دهید تا شوری آن ها گرفته شود.

  1. نگهداری برگ مو در فریزر:

اگر برگ مو های نیم پخته شده با مخلوط سرکه و نمک فریز کنید می توانید آن هارا (به مدت ۶ ماه داخل) فریزر نگهداری کنید و هر وقت که تمایل داشتید می توانید از آن ها دلمه تهیه کنید.

  1. نگهداری برگ مو در بطری نوشابه:

در این روش می توانید برگ مو هارا داخل بطری نوشابه قرار دهید و آن را هم در فریزر و هم در یخچال نگهداری کنید.

  1. فریز کردن برگ مو بدون پخت:

اول برگ مو هارا بشویید و بعد از خشگ کردن آن هارا دسته کنید، بعد آن هارا داخل کیسه فریزر قرار دهید و بعد درون فریزر نگهداری کنید.

تولید بهترین برگ مو به صورت عمده

تولید این محصول توسط کارخانه جات های مختلفی صورت می گیرد. اما تولید کننده گان کمی هستند که تولید این محصول را به عهده بگیرند.

آیا به هر تولید کننده برگ مو برای خرید عمده می توان اعتماد کرد؟

یکی از تولید کننده گان برتر در این حوزه، شرکت دادنام می باشد که در تولید این محصول به دلیل استفاده از مواد درجه یک و طعم بی نظیر و قیمت مناسبی که دارد بسیار موفق بوده می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید