ارتباط با مشاوران

زیتون شور صادراتی با بهترین قیمت مناسب صادرات

استفاده از زیتون شور صادراتی دادنام در صنعت آشپزی به عنوان چاشنی می تواند سبب خوش طعم شدن غذاهای طبخ شده شود.

زیتون شور صادراتی دادنام

هر ساله وسعت زیادی از زمین های کشاورزی به کشت زیتون اختصاص داده می شود، چرا که محصولات زیادی از این محصول فرآوری می شود از جمله فرآورده های پر مصرف این محصول زیتون شور در بسته بندی های مختلف می باشد که طی فرآیندی از زیتون های رسیده و سالم به می آید.

این زیتون شور توسط دستگاهای پیشرفته و به روز بدون دخالت دست انسان و کاملا بهداشتی تهیه می شود که طعم بی نظیر آن حکایت از روش تولید مناسب آن می باشد.

شرکت تولید کننده این محصول با ارائه بسته بندی های جدید و ارتقای سطح کیفی محصول خود توانسته با دیگر شرکت های تولید کننده این محصول به رقابت بپردازد و از آن ها پیشی بگیرد.

زیتون شور صادراتی با بهترین قیمت مناسب صادرات

 

مشخصات زیتون شور صادراتی

یکی از مشخصات زیتون شور صادراتی با برند دادانام رنگ جذاب و غلظت بالای آن می باشد، به گونه ای که زیتون استفاده شده در این محصول از بهترین زیتون طارم استفاده می شود.

عنوانتوضیحات
کاربردچاشنی
مشخصات بدون دخالت دست انسان و بهداشتی
بسته بندیشیشه و حلب و دبه و پت
نوع زیتونزیتون تازه طارم

این محصول در بسته بندی های متفاوت از ۶۸۰ گرم و ۱۷ کیلوگرم در دبه و حلب  و شیشه بسته بندی شده است که بعضاً در دبه های بزرگ ۵ تا ۱۷ کیلویی جهت مصرف رستوران ها نیز تولید شده است.

در ترکیب این محصول از زیتون طارم و مقدار کمی نمک، شکر و سرکه استفاده شده است و هیچ گونه افزودنی غیر مجاز و مواد نگهدارنده ای برای این محصول استفاده نشده است.
زیتون شور در بسته بندی های مختلف در مجموعه دادنام به مشتریان ارائه می شود که شامل: شیشه ای و حلب و دبه و پت می باشد قیمت این محصول به نوع بسته بندی هم بستگی دارد.

زیتون شور صادراتی با بهترین قیمت مناسب صادرات

 

خرید عمده زیتون شور صادراتی

هنگام خرید عمده زیتون شور صادراتی دادنام در ابتدا برای خود مشخص کنید که به چه مقدار از این محصول نیاز دارید و با توجه به برآورد کردن نیاز خود اندازه مشخص کنید.

رنگ این محصول باید طلایی و کاملاً زیبا و روشن باشد و غلظت این محصول نیز باید متناسب باشد.

چنانکه جهت انبار کردن در مدت مشخصی از این محصول خریداری می نمایید حتما از نمونه هایی که تاریخ مصرف طولانی تری دارند انتخاب نمایید تا در این مدت تاریخ مصرف آن به پایان نرسد و بتوانید استفاده بهینه را از آن داشته باشید.

توجه داشته باشید که اگر این محصول دچار هر گونه تغییر رنگی شده بود ممکن کیفیت مطلوبی جهت مصرف نداشته باشد.

زیتون شور صادراتی با بهترین قیمت مناسب صادرات

 

قیمت زیتون شور صادراتی + خرید و فروش

قیمت زیتون شور صادراتی بر اساس کیفیت و نوع زیتون که در تهیه این محصول به کاررفته است و همچنین با توجه به مقدار برداشت کشاورزان در سال متفاوت می باشد.

با در نظر گرفتن تمام مواردی که برای قیمت گذاری این محصول به آن اشاره شد در حال حاضر بازه قیمتی برای آن در بازار از ۳۵/۰۰۰ الی ۳۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.

البته قیمت ها همچنان ثابت نمی ماند و ممکن است بر اثر عوامل زیادی با نوسان همراه باشد.

چنانچه مایل به خرید انبوه از این محصول می باشید کافیست با شماره های به اشتراک گذاشته در سایت تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی نیاز شما باشند.

زیتون شور صادراتی با بهترین قیمت مناسب صادرات

 

پاسخ به ۲ سوال درباره زیتون شور صادراتی

۱: زیتون شور صادراتی دادنام چه مشخصاتی دارد؟

زیتون شور صادراتی دادنام بدون دخالت دست انسان ساخته می شود.

۲: زیتون شور دادنام چه کاربردی دارد؟

زیتون شور دادنام به عنوان چاشنی در تمامی غذاها می توان استفاده نمود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید