ارتباط با مشاوران

رب گوجه فرنگی عمده جهت صادرات به عراق🍅🍅

رب گوجه فرنگی عمده و صادراتی محصولی است که از پختن و صاف کردن گوجه فرنگی، با یا بدون افزودن سبزی و ادویه تهیه می شود. از آن برای دادن رنگ قرمز غنی، طعم و ارزش غذایی به سوپ، سس و خورش استفاده می شود. گوجه فرنگی های پخته شده را از آسیاب یا غربال می گذرانند تا دانه ها و پوست آن ها جدا شود. سپس مایع غلیظ حاصل با جوشاندن در یک سس غلیظ یا با خارج کردن آب در خلاء که منجر به یک توده نیمه جامد به نام پوره گوجه فرنگی می شود، غلیظ می شود.

رب گوجه فرنگی سس غلیظی است که از گوجه فرنگی تهیه می شود. این در طیف گسترده ای از دستور العمل ها، چه به عنوان یک ماده یا به عنوان یک طعم دهنده کلیدی استفاده می شود. به سوپ ها، خورش ها، سس ها و سایر غذاها ضخامت، رنگ و طعم می بخشد.

رب گوجه فرنگی عمده جهت صادرات به عراق🍅🍅

رب گوجه فرنگی بیریکس ۳۸-۳۶

رب گوجه فرنگی با بریکس ۳۶-۳۸ می تواند بهترین انتخاب برای صادرات به کشور روسیه و عراق می باشد.

رب گوجه فرنگی بیریکس ۳۸-۳۶ محصولی با کیفیت عالی است. این محصول همه کاره است و می توان از آن برای تهیه سوپ، سس، خورش، رب و سس کچاپ استفاده کرد.

مزیت اصلی رب گوجه فرنگی بیریکس ۳۸-۳۶ این است که هیچ گونه مواد نگهدارنده یا افزودنی به آن اضافه نشده است. این باعث می شود رب برای مصرف همه گروه های سنی از جمله کودکانی که به آنها توصیه می شود نمک زیاد نخورند و همچنین بزرگسالانی که فشار خون بالا یا مشکلات قلبی دارند، سالم باشد.

رب گوجه‌فرنگی ماده اصلی سس پیتزا است و می‌تواند به عنوان جایگزینی برای گوجه‌فرنگی در اکثر غذاهایی که به آن نیاز دارند، استفاده شود.

رب گوجه فرنگی در انواع مختلفی از دستور العمل ها، چه به عنوان یک ماده یا به عنوان طعم دهنده کلیدی استفاده می شود. به سوپ ها، خورش ها، سس ها و سایر غذاها ضخامت، رنگ و طعم می بخشد.

رب گوجه فرنگی عمده جهت صادرات به عراق🍅🍅

صادرات رب گوجه فرنگی به کشور عراق

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]عراق کشوری در خاورمیانه است. عراق بیش از ۴۱ میلیون نفر جمعیت دارد و در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. بغداد پایتخت عراق است، اما شهرهای مهم دیگر عبارتند از بصره (شهر بندری در خلیج فارس)، اربیل (شمال کردستان)، موصل (شمال غربی عراق) و کرکوک (شهر نفت خیز). عراق دارای آب و هوای گرم بیابانی با بارندگی بسیار کم در اکثر نقاط کشور است به جز برخی از مناطق شمال عراق که تا ۲۵۰ میلی متر در سال بارندگی دارند. نتیجه اگر به دنبال تامین کننده رب گوجه فرنگی هستید، صنایع غذایی دادنام انتخاب مناسبی می باشد. ما طیف وسیعی از محصولات قابل صادرات به عراق را داریم و قیمت های ما نیز بسیار رقابتی است. اگر اطلاعات بیشتری در مورد شرکت یا محصولات ما می خواهید، می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید! جهت ارتباط می توانید با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید.[/highlight-red]

تولید رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی صنایع غذایی دادنام از بهترین مواد تشکیل شده است. این محصول از کشاورزان محلی تهیه می شود که گوجه فرنگی های خود را در یک محیط طبیعی پرورش می دهند و فقط از کودهای ارگانیک استفاده می کنند. این خمیر همچنین فاقد مواد افزودنی یا نگهدارنده است، بنابراین ۱۰۰٪ طبیعی است.

کیفیت برتر رب گوجه فرنگی ما توسط مشتریان در سراسر جهان از جمله عراق شناخته شده است!

رب گوجه فرنگی عمده جهت صادرات به عراق🍅🍅

محصول بسیار مغذی، محتوای کم چرب بدون مواد نگهدارنده اضافه شده.

 

رب گوجه فرنگی یک محصول بسیار مغذی، کم چربی و بدون مواد نگهدارنده اضافه است. رب گوجه فرنگی حاوی لیکوپن است که یک آنتی اکسیدان قوی است و می تواند به محافظت در برابر سرطان، بیماری قلبی و دژنراسیون ماکولا (AMD) وابسته به سن کمک کند. همچنین فاقد شکر یا نمک افزوده است، و برای کسانی که به دنبال جایگزین های سالم تری برای دستور العمل های مورد علاقه خود هستند که معمولاً حاوی این مواد هستند، گزینه ایده آلی است.

رب گوجه فرنگی حاوی بیش از ۲۰ ویتامین و مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم، بتاکاروتن و ویتامین A است که برای حفظ سلامت و همچنین رشد در کودکان زیر ۶ سال ضروری است.

جایگزین سالم‌تر برای نگهداری گوجه‌ فرنگی‌ های خریداری‌ شده و سس اسپاگتی.

گوجه فرنگی جایگزین سالمی برای نگهداری رب گوجه فرنگی، مخلوط سس اسپاگتی و سایر محصولات مشابه است. آنها بدون مواد نگهدارنده یا نمک و شکر اضافه شده اند. مزایای سلامتی خوردن گوجه فرنگی عبارتند از:

  • کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی
  • کمک به پیشگیری از سرطان
  • کاهش التهاب در بدن
  • طعم فوق العاده لذیذ بدون نمک یا شکر.

در جمع خانوادگی بعدی خود حتما رب گوجه فرنگی خوشمزه دادنام را سرو کنید. مهمانان شما با طعم دلچسب آن و بدون نمک یا شکر اضافه شده خوشحال خواهند شد.

رب گوجه فرنگی عمده جهت صادرات به عراق🍅🍅

بهترین رب گوجه فرنگی

این محصول به دلیل داشتن چربی کم و سدیم (نمک) کم برای شما مفید است.

این محصول مغذی است زیرا حاوی ویتامین های A و C و همچنین آهن و پتاسیم است.

شما می توانید این رب گوجه فرنگی با طعم عالی را در فروشگاه مواد غذایی محلی خود با تنها ۲٫۹۹ دلار در هر شیشه پیدا کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید