ارتباط با مشاوران

خیارشور ویژه بانکه + قیمت و خرید عمده ۱۴۰۲

خیارشور ویژه بانکه یک چاشنی بسیار لذیذ و خوش طعم است که می تواند برای طبخ غذا های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

خیارشور ویژه

خیارشور ویژه به عنوان یکی از چاشنی هایی است که امروزه در کشور ما به وفور از آن استفاده می گردد و معمولا آقایان و بانوان برای خوش طعم کردن غذا های خود به وفور آن را به کار خواهند برد.

همان طور که در جریان هستید خیارشور به عنوان یک چاسنی در غذاها استفاده می شود.

تولید این محصول مستلزم تهیه خیار توسط این کارخانه خواهد بود که باید مواد اولیه را تامین نموده و سپس به این واحد انتقال دهد تا در نهایت خیارشور تولید گردد.

خیارشور همدان

 

مشخصات خیارشور ویژه بانکه

یکی از مشخصات خیارشور ویژه دادنام آن است که معمولاً دارای طعمی ترد و خوشمزه است و به همین جهت است که در اکثر خوراک ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از آن استقبال زیادی می شود.

این محصول بعد از تولید به مدت ۲ سال انقضا دارد و اگر در این زمان درب آن باز گردد بازه مصرفی آن به زیر ۲ ماه می آید.

عنوانتوضیحات
مزهترد
انقضا۲ سال
فوایدجبران کمبود مواد بدن
مواد معدنیکلسیم و منیزیم

یکی دیگر از ویژگی‌ های این محصول آن است که نسبت به خیارشوری که در منزل تهیه می شود طول عمر بیشتری دارد و شما می توانید مدت زمان طولانی‌ تری آن را نگهداری کنید البته به شرطی که در محلی خنک باشد.

دیگر خصوصیات این خوراکی آن است که می‌ تواند برای سلامتی شما نیز بسیار مفید واقع شود زیرا سرشار از املاح مفیدی است که هر یک جهت جبران کمبود های مواد بدن شما موثر هستند و دارای مواد معدنی همچون کلسیم و منیزیم می باشد.

خیارشور ویژه بانکه + قیمت و خرید عمده

 

خرید عمده خیارشور ویژه بانکه

به منظور خرید خیارشور ویژه بانکه باید در وهله اول به کیفیت آن دقت کنید که البته بر اساس ویژگی های خاصی همچون طعم، شکل ظاهری و غیره می توان به مرغوبیت آن پی برد.

یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید این خوراکی توجه به تاریخ تولید و انقضای آن خواهد بود که مورد توجه تمامی خریداران قرار می گیرد زیرا نشانه ای از بالا بودن سطح کیفیت و همچنین سلامت این محصول است.

از دیگر نکات حائز اهمیت توجه به وجود علامت استاندارد و همچنین نشان پروانه بهداشت روی شیشه این خیارشور خواهد بود تا بتوانید با اطمینان خاطر آن را تهیه کرده و میل کنید.

خیارشور ویژه بانکه + قیمت و خرید عمده

 

قیمت خیارشور ویژه بانکه + خرید و فروش

قیمت خیارشور ویژه بانکه برند دادنام با توجه به طعم و کیفیت ای که این خوراکی دارد و بعضی دیگر از عوامل مشخص می‌ شود و در حال حاضر هزینه خرید و فروش آن بین ۴۱/۰۰۰ الی ۸۹/۰۰۰ هزار تومان می باشد.

با افزایش حجم این محصول درون شیشه قیمت آن نیز بالا تر می‌رود و از طرفی نیز اگر هزینه خیار افزایش پیدا کند بهای نهایی این خوراکی نیز افزون تر خواهد شد.

تغییرات نرخ دلار نیز می‌ تواند سبب ایجاد نوسان در قیمت ها در طول سال شود.

برای خرید خیارشور بانکه باید ابتدا از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات کافی نسبت به تهیه و سفارش آن اقدام کنید.

خیارشور همدان

 

پاسخ به ۲ سوال درباره خیارشور ویژه بانکه

۱: خیارشور در چه بسته بندی تولید می شود؟

معمولا در بسته بندی های شیشه ای، دبه ای حلب و بانکه تولید می شود.

۲: خیارشور در چه غذاهایی استفاده می شود؟

معمولا به عنوان چاشنی همه ی غذاها استفاده می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید