ارتباط با مشاوران

خرید و قیمت عمده رب اسپتیک صادراتی

خرید و قیمت عمده رب اسپتیک صادراتی

رب گوجه فرنگی اسپتیک تفاوت زیادی با بسته بندی فله ندارد ولی امروزه افراد ترجیح می‌دهند که رب گوجه‌فرنگی را به صورت اسپتیک بسته بندی کنند و برای کارخانه های بسته بندی ارسال کنند تا رب گوجه را در بسته‌بندی‌های شیشه‌ای و قوطی کنند، بسته بندی رب گوجه فرنگی اسپتیک باعث ماندگاری بیشتر رب گوجه در فضای آزاد و خارج از سردخانه است بنابراین باید رب گوجه را در وزن های بسیار بالا به صورت اسپتیک بسته بندی کنیم.

برای خرید و قیمت عمده رب اسپتیک صادراتی بهترین روش سرچ در گوگل و پیدا کردت تولیدکنندگان معتبر است.

 رب گوجه در صنایع غذایی ایران

رب گوجه فرنگی یکی از محصولات پر مصرفی می باشد که می توان گفت تمام خانواده‌ها از آن برای تهیه انواع غذاهای خود استفاده می‌کنند که باعث طعم و رنگ خوش غذا می شود همچنین به گوجه فرنگی در تولید انواع مواد غذایی در کارخانه های مختلف نیز استفاده و کاربرد بسیار زیادی دارد به طوری که تمامی رستوران های معروف و غیر معروف در سرتاسر جهان برای درست کردن غذا باید از رب استفاده کنند. به دلیل این استفاده گسترده رب گوجه فرنگی در صنعت غذا تاجران و خریداران زیادی به دنبال تهیه رب باکیفیت هستند.

تولید رب گوجه فرنگی

در گذشته گوجه ها را به صورت سنتی به صورت رب در می آوردند یعنی این که گوجه ها را پس از چیدن آن ها را خوب شسته و تیکه تیکه کرده و می گذاشتند که ۲۴ ساعت در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند بعد از این که گوجه ها کاملاً می شدند آنها را از صافی رد کرده و روی حرارت مستقیم قرار می‌دادند و پس از گذشت چندین ساعت متوالی تبخیر شده و به صورت رب در می آمد ولی امروزه به دلیل کمبود وقت افراد کارخانه های صنعتی جای تولید سنتی را گرفته و رب در حجم انبوه و در انواع بسته بندی مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

انواع رب گوجه از نظر کیفیت

در ابتدا بهتر است ذکر کنیم که از خرید رب هایی که به صورت خانگی به فروش میرسند خودداری کنید زیرا امکان غیر بهداشتی بودن و همچنین غیر استاندارد بودن آن وجود دارد پس ربی را تهیه که که استاندارد و کدهای بهداشتی لازم را داشته باشد.

رب گوجه خالص و با کیفیت باید همگن باشد یعنی رب گلوله گلوله و حاوی ناخالصی هایی نباشد برای فهمیدن همگنی رب می توانید یک قاشق رب به دهان بگذارید که رب باید همانند شکلات در دهان آب شود و چیز اضافه ای باقی نماند و به عبارتی رب باکیفیت ربی یکدست است.

بهتر است ربی را انتخاب کنید که بازتاب نور از سطح رب کم باشد و در صورت بازتاب زیاد نور رب بی کیفیت است.

رنگ قرمز رب یکی دیگر از نشانه های با کیفیت بودن رب است و رنگ رب نباید قهوه ای یا دارای لکه های سیاه باشد زیرا وجود این لکه ها نشان از استفاده زیاد روغن در رب و بی کیفیت و بدمزه بودن آن است.

فروش رب گوجه فرنگی استاندارد

در کشورما ایران شرکتهای و کارخانه های خیلی زیادی در حال تولید رب گوجه فرنگی در انواع بسته بندی مشغول هستند که اکثر این تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی خود را بدون استفاده از مهر استاندارد و یا انواع استاندارد های بین المللی دیگر در مغازها و فروشگاه ها توزیع می کنند که شما مصرف کننده و خریدار عزیز باید جهت خرید و قیمت عمده رب اسپتیک صادراتی حتماً برای استفاده از انواع رب گوجه روی بسته بندی آن نشان استاندارد حک شده باشد و هم اینکه باید تاریخ انقضا و تاریخ تولید آن محصول را نیز روی بسته‌بندی مشاهده نمایید تا بتوانید با اطمینان کامل از محصول آن را در تهیه انواع غذاها استفاده نمایید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید