ارتباط با مشاوران

خرید و فروش عمده زیتون شور+ سال ۱۴۰۲

خرید و فروش عمده زیتون شور در سطح کشور باتوجه به تولیدات بالای این محصول در کشور از رونق خوبی برخوردار است.

خرید عمده زیتون شور

خرید عمده زیتون شور توسط افرادی که در این زمینه فعال هستند انجام می شود. زیتون شور امروزه به علت طعم و مزه فوق العاده ای که دارد مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته است و همواره محبوبیت زیادی دارد.

برای تهیه زیتون شور افرادی که در این زمینه فعال و خبره هستند با بهترین روش ها اقدام به تولید می کنند. خرید عمده زیتون شور باعث این می شود که شما مبلغ پاین تری برای خرید این محصول پرداخت کنید.

زیتون شور تولید شده در مجموعه ما به صورت شیشه، حلب، دبه، پت و بشکه می باشد. که این تنوع بسته بندی باعث شده خریداران به راحتی بتوانند با هر بسته بندی که محصول را نیاز دارند خریدارای کنند.

خرید و فروش عمده زیتون شور+ سال 1402

مشخصات زیتون شور عمده

یکی از مشخصات زیتون شور مدل سوپرویژه این است که از زیتون با سایز های بزرگ برای تهیه آن ها استفاده می گردد.

میزان شوری این‌ زیتون شور ها با یکدیگر‌ متفاوت است که برخی از آن ها شور تر و برخی دیگر کم نمک تر هستند که مدل دوم این خوراکی برای افرادی که به فشار خون های بالا مبتلا هستند مناسب خواهد بود.

زیتون شور علاوه بر داشتن طعمی فوق العاده دارای ارزش غذایی خوبی نیز می باشد و با مصرف آن بسیاری از املاح و ویتامین های مفید و قدرتمند به بدن انسان خواهد رسید و کمبود های شخص را جبران خواهد کرد.

زیتون شور حاوی ویتامین k و کلسیم است. این زیتون شور را می توان موجب کاهش افسردگی شود.

فروش عمده زیتون شور

برای فروش عمده زیتون شور در وهله اول باید به میزان کیفیت این محصول دقت کنید که البته سطح مرغوبیت یک خوراکی با توجه به عواملی همچون شکل ظاهری،‌ مزه، عطر و غیره مشخص می‌ گردد.

نحوه عرضه زیتون شور نیز اهمیت زیادی برای خریداران دارد زیرا به دو شکل بسته بندی شده و فله ای در اختیار افراد قرار می گیرد و اشخاص می توانند متناسب با میزان مصرف خود آن را تهیه کنند.

یکی دیگر از نکات مهم توجه به رعایت اصول بهداشتی در تولید زیتون شور می باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر کامل آن را مصرف کرده و میل نمایید و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

مجموعه ما باتوجه به اینکه تمام مجوزات صادراتی را دارد شما می توانید این محصول را بدون مشکل صادر کنید.

خرید و فروش عمده زیتون شور+ سال 1402

قیمت عمده زیتون شور + خرید و فروش

قیمت عمده زیتون شور با توجه به کیفیت آن مشخص می گردد و هم اکنون هزینه هر کیلو از آن بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

عوامل‌ مختلفی وجود دارند که می توانند سبب تغییر‌ میزان خرید و فروش و در نهایت قیمت زیتون شور شوند که به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین آن ها می توان به طریقه بسته بندی این کالا اشاره کرد.

تازه بودن زیتون شور نیز‌ می تواند نقش‌ مهمی در قیمت آن داشته باشد. و همان طور که می دانید خوراکی های تازه تر، هزینه نهایی را برای خریدار افزایش می دهند.

جهت تهیه این زیتون شور بسیار خوش طعم و لذیذ باید با مشاوران با تماس بگیرید که‌ می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید و آن را قیمتی‌ مناسب خریداری نمایید.

پاسخ به ۲ سوال درباره زیتون شور

۱: خرید زیتون شور عمده چه مزیتی دارد؟

خرید زیتون شور به صورت عمده هزینه خرید را کاهش می دهد.

۲: آیا زیتون شور ایران صادر می شود؟

بله، زیتون شور ایران به کشورهای همسایه و کشور های اروپایی نیز صادر می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید