ارتباط با مشاوران

خرید عمده زیتون شور بدون هسته

خرید عمده زیتون شور بدون هسته درجه یک و مرغوب با قیمتی استثنائی، در فروشگاه آنلاین ما میتوانید تهیه کنید. متقاضیان خرید، برای اطلاع از قیمت عمده زیتون شور درجه یک در معتبرترین فروشگاه اینترنتی، به سایت مراجعه کنند و درخواست خود را به شیوه ای بسیار آسان و فقط با چند کلیک ثبت کنند. غلظت این محصولات فرآوری شده بسیار بالاست و تمام استاندارد های لازم در طول پروسه تولید و فرآوری آن ها رعایت شده است؛ در نتیجه مشتریان با خیال راحت می توانند، خرید خود را انجام دهند.

انتخاب زیتون شور مناسب براساس نیاز مشتری

خرید عمده زیتون شور بدون هسته

زیتون شور بدون هسته از جمله چاشنی های پرمصرف است که در اکثر غذاهای ایرانی کاربرد دارد، این محصول به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارا می باشند. در گذشته افراد سعی می کردند که زییتون شور را به روش سنتی در منازل خود تهیه کنند، اما با تاسیس شدن کارخانه های تولید ترشیجات و شوریجات در سراسر کشور، امروزه بیشتر مردم اقدام به خرید انواع زیتون شور شیشه ای آماده شده این محصول می نمایند، از این رو تجارت زیتون شور در بازار داخلی ایران رونق فراوانی دارد.

خریداری شوریجات هایی که به صورت خانگی تهیه می شوند، ممکن است سلامتی افراد را تهدید کند، زیرا این قبیل محصولات، به صورت غیر استاندارد تولید می شوند و بهداشتی نیستند، همچنین اغلب، دارای بنزوات سدیم هستند که یک ماده سمی است و مضرات فراوانی برای بدن دارد.

کارخانجات تولید کننده زیتون شور از سه سایز برای تولید این محصول استفاده می کنند، که شامل ممتاز ویژه و سوپر ویژه می باشد که به ترتیب دارای اندازه های بزرگ و متوسط و کوچک می شود.

این فرآوده گیاهی در بسته هایی با وزن های مختلف قرار می گیرد که افراد می توانند متناسب با نیاز خود اقدام به خرید آن ها نمایند، اغلب خانواده های پر جمعیت از بسته های بزرگ تر و سنگین تر زیتون شور استفاده می کنند. زیتون شور بدون هسته به دو صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد، نوع فله قیمت مناسب تری دارد و مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود، انواع شوریجات را تهیه می کنند. روش دیگر عرضه شوریجات، به صورت کلی یا جزئی می باشد که در خرید عمده و کلی، قیمت رب ارزان تر تمام می شود.

چه عواملی کیفیت تولید زیتون شور را کاهش می دهد؟

قیمت عمده زیتون شور بدون هسته

کیفیت زیتون شور در طول مدت نگهداری، به فاکتورهایی مثل مقدار افزودنی های موجود در زیتون شور، دمای انباری که در آن نگهداری می شود و همچنین مدت زمان انبارداری بستگی دارد. در این محصول، مقادیر فراوانی اسید سیتریک وجود دارد که در طول مدت انبارداری مقدار این اسید تا حد زیادی کاهش پیدا می کند، بنابراین برای جلوگیری از این مسئله، یکی از افزودنی های خوراکی که در فرآیند تولید زیتون شور به آن اضافه می شود، اسید سیتریک می باشد، اگر این ماده به حد کافی به زیتون شور اضافه نشود، باعث افت کیفیت آن می گردد.

اصولا در صنعت تولید شیشه زیتون شور، از اسیدها به منظور کم کردن طعم شیرین محصولات فرآوری شده و ایجاد دوام و پایداری در آن استفاده می گردد، همچنین برای تنظیم PH محیط نیز، این اسیدها به کار برده می گردد، چون اگر PH تغییر کند، باعث می شود که رنگ و بوی زیتون شور در انبار تغییر نماید. در فرآیند تولید زیتون شور به خاطر درجه حرارت زیاد و کم شدن آب محصول، رنگ زیتون شور از طلایی به قهوه ای تبدیل می شود، این تغییر رنگ فرآورده را به کمک کاهش PH محیط، می توان کنترل کرد، پس اگر از اسدیها استفاده نشود، می تواند کیفیت زیتون شور تولید شده را تا حد زیادی کاهش دهد.

در کارخانه ها، تولید زیتون شور بدون هسته، در شرایط دمایی مناسبی انجام می شود که این امر، سبب حفظ موادی از قبیل لیکوپن در فرآورده می گردد، در صورتی که در زیتون شور های سنتی که در منازل پخته می شوند؛ به دلیل درجه حرارت بالا، لیکوپن موجود در زیتون، تا حد زیادی از بین می رود؛ علاوه بر این افراد برای ماندگاری بیشتر زیتون شور، مقدار زیادی نمک به آن اضافه می کنند که خود می تواند، کیفیت زیتون شور را کاهش دهد.

میزان تولید سالانه زیتون شور در ایران

خط تولید زیتون شور به صورت صادراتی

تولید زیتون شور در کشور ایران به خاطر تنوع آب و هوایی در نقاط مختلف کشور، در حجم بالایی انجام می گردد و زمین های بسیاری به کشت این محصول اختصاص داده شده اند. زیتون در ایران به روش کشت در فضای آزاد پرورش داده می شود. زیتون شور یکی از چاشنی های خوش طعم است که با انجام اعمالی مانند حرارت دادن و اضافه کردن افزودنی های خوراکی بر روی زیتون شور به دست می آید. در صنایع غذایی دادنام زیتون شور بیشتر با بسته بندی شیشه ای برای صادرات انتخاب می شود زیرا این بسته بندی نسبت به بسته بندی های دیگر بهداشتی تر می باشد.

عرضه مستقیم زیتون شور بدون هسته در بهترین مراکز

عرضه مستقیم زیتون شور درجه یک در بهترین مراکز اینترنتی انجام می شود. این محصولات توسط معتبرترین برندهای تولید کننده زیتون شور تولید شده اند؛ از این رو کیفیت آن ها زبانزد است. انواع زیتون شور در صنایع غذایی دادنام در بسته بندی هایی با وزن های گوناگون آماده عرضه به سراسر ایران می باشد، که همه این بسته بندی ها در ایران شناخته شده هستند و طرفداران بسیاری دارند. مشتریان می توانند زیتون شور بدون هسته را به دو شکل عمده یا جزئی خریداری کنند و در صورت خرید کلی و عمده، از قیمت های مناسب و تخفیف ویژه ای بهره مند گردند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید