ارتباط با مشاوران

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده ، فروش عمده رب گوجه فرنگی صنعتی در اوزان های مختلف و بسته بندی های گوناگون برای بازار داخلی و خارجی از درب کارخانه انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از برگه تماس با ما برای برقراری ارتباط با واحد فروش استفاده نمایید.

 

رب گوجه فرنگی

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده

همان طور که می دانید رب گوجه فرنگی سالیان زیادی است که جای خود را در طبخ انواع غذاها در آشپزخانه پیدا کرده است. در گذشته رب گوجه به صورت سنتی در خانه ها طبخ می شد، اما امروزه این زحمت به گردن کارخانه های تولید مواد غذایی محول شده و به دلایل زیادی بیشتر مصرف کنندگان از رب گوجه فرنگی صنعتی استفاده می نمایند. از جمله:

  • رشد جمعیت
  • آپارتمان نشینی و کمبود مکان
  • کمبود زمان
  • رشد صنعت
  • مشغله زیاد

رب گوجه صنعتی

رب گوجه صنعتی که مشخصا در کارخانه ها و با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک تهیه می شود. در این روش پخت مانند روش تهیه رب گوجه خانگی اصلی ترین ترکیبات آن گوجه فرنگی می باشد. یعنی در استاندارد تعریف شده رب گوجه فرنگی صنعتی، ترکیبات دیگری نمی توان در رب گوجه داشت.

فروش عمده رب گوجه فرنگی

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده

خرید عمده رب از کارخانه به صورت عمده

فروش عمده به معنای فروش در حجم های بالا می باشد.که عمده فروشان رابط بین تولید کننده و خرده فروشان هستند. از طرفی هم عمده فروشان با خرید در حجم های بالا قیمت تمام شده محصولات برایشان ارزانتر حساب می شود و با فروش به صورت جزیی به خرده فروشان که در نهایت به دست مصرف کننده نهایی می رسد سود خوبی بدست می آورند.

همچنین در فروش عمده محدودیتی از لحاظ میزان حجم خرید و نوع بسته بندی وجود ندارد و بر اساس سفارش مشتریان، محصولات در وزن ها و بسته بندی های مختلف بارگیری شده و به دست مصرف کننده داخلی و خارجی می رسد.

انواع بسته بندی رب صنعتی

رب گوجه فرنگی صنعتی در کارخانه ها، برای فروش عمده و صادرات در بسته بندی ها و اوزان گوناگون تهیه می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫3 نظر

  • صادقلو گفت:

    مطلب عالی لذت بردم

  • محمد راضا فلاح گفت:

    صنایع غذایی دادنام فوق العادس

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید