ارتباط با مشاوران

خرید عمده خیارشور همدان از کارخانه دادنام

فروش عمده خیارشور همدان بدون واسطه در کارخانه دادنام امکان پذیر می باشد.جالب است که کمی درباره سرکه سیب محلی بیشتر بخوانیم.

 

 

همدان شهری است که محصولات متنوعی را به بازار ایران عرضه می کند. از جمله این محصولات می توان به سیر همدان، ترشی همدان و خیارشور همدان اشاره کرد.

خیارشور از جمله محصولاتی است که به فراوانی در این شهر تولید و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می شود. خیارشور همدان کیفیت بسیار خوبی دارد. به همین دلیل مورد توجه خریداران و تجار محترم قرار گرفته است. بخش زیادی از خیارشور تولید شده در این شهر به کشورهای دیگر صادر می شود. کشورهایی از قبیل کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس از آن جمله اند.


خیارشور همدان چه برتری دارد

خیارشور در بسیاری از شهرهای ایران تولید می‌شود. دلیل هم گیری تولید خیارشور در ایران این است که، کشور ایران سطح زیر کشت بالای خیار دارد. همچنین تولید خیارشور نیاز به تکنولوژی بالایی ندارد. مشاغل خانگی زیادی وجود دارد که کارشان تولید خیارشور می باشد.

اما در بین خیارشور هایی که در کشور تولید می شود، خیار شور همدان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل این کیفیت بالا، نوع خیار مورد استفاده و نوع سبزیجات مورد استفاده می باشد. خیارشور همدان ماندگاری بسیار بالایی دارد. تولید کنندگان این محصول را در بسته بندی های متنوعی بنا بر نیاز و سلیقه مشتریان تولید و روانه بازار می کنند.در این میان نگاهی هم به سرکه سیب یک و نیم لیتری نیز بی اندازیم.

فروش خیارشور همدان در تهران و سایر شهرها

همانطور که در بالا اشاره کردیم، همدان تولید کننده یکی از مرغوب ترین خیارشورهای کشور می باشد. خیارشور های تولید شده در این شهر، علاوه بر برطرف کردن نیاز استان، به شهرهای دیگر از جمله تهران نیز ارسال می‌شود. در واقع دور از واقعیت نیست که بگوییم در اکثر سوپرمارکت های کشور خیارشور همدان به صورت فله ای به فروش می رسد.

علاوه بر کارگاه‌های متعددی که در شهر همدان به تولید خیارشور مشغول هستند، کارخانه هایی نیز در شهرک های صنعتی این شهر وجود دارند، که خیارشور را به صورت پاستوریزه تولید و روانه بازار می‌کنند.

تهران به عنوان مرکز داد و ستد کشور، هدف اصلی خیارشور های تولید شده در شهر همدان می باشد. مقدار زیادی از این خیارشور ها، در تهران مصرف و مقداری هم مجددا به شهرهای دیگر ارسال می‌شود.

فروش اینترنتی خیاشور همدان

امروزه مشغله‌های کاری مانع از آن می‌شود که خریداران و عمده خیارشور همدان، به شهر همدان مسافرت کنند و خیارشور مورد نیاز خود را مستقیم از تولید کننده خریداری کنند. خرید از واسطه ها هم به دلیل قیمت بالا، برای خریداران عمده به صرفه نمی باشد. راه حل چیست؟

تولید کنندگان، برای حل این مشکل سایت هایی را ایجاد کرده اند و یا نمایندگان فروشی را تعیین کرده‌اند که خیارشور تولید شده را مستقیما به دست خریدار عمده برسانند. خریداران عمده می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت ها محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید