ارتباط با مشاوران

خرید عمده خیارشور همدان از کارخانه دادنام

خرید عمده خیارشور همدان را با بهترین کیفیت و قیمت میتوانید به صورت مستقیم از شرکت دادنام خریداری کنید.
 آیا شما از خریداران عمده خیارشور می باشید؟ آیا برای رستوران و یا ساندویچی خود به میزان زیادی خیارشور نیاز دارید؟ آیا مشتریانی در عراق و افغانستان دارید و به دنبال تامین کننده می گردید؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

 فروش خیارشور ایرانی در کشورهای دیگر

خیارشور ایرانی از جمله با کیفیت ترین خیارشور های موجود در جهان می باشد. خیارشور ایرانی به کشورهای مختلفی، خصوصاً عراق و افغانستان صادر می‌شود. علت حجم بالای صادرات خیار شور ایرانی به این دو کشور، نزدیکی فرهنگ غذایی این دو کشور به ایران می باشد.
 اما خیارشورهای جدیدی در ایران تولید می‌شود . این مخصول جدید خیارشور خاردار است. این خیارشورها، از خیار های خاردار گلخانه‌ای به وجود می‌آیند.
شاید مردم ایران به خیارشورهای خاردار علاقه زیادی نشان ندهند. اما کشوری مانند روسیه از مصرف‌کنندگان مهم خیارشور خاردار به حساب می‌آید. روسیه به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی بسیار سخت، پرورش دهنده محصولات کشاورزی نیست.
 روسیه، بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر تامین می‌کند .خیار و فرآورده های آن یعنی خیارشور و ترشی خیار، برای مصرف در روسیه، از ایران صادر می شود. هرچند حجم صادرات ایران به روسیه بسیار کمتر از حجم صادرات کشوری مانند ترکیه به آن است، اما به دلیل باز بودن لاین صادراتی ، تجار میتوانند محصولات بیشتری را به این کشور صادر کنند.

 خیارشور نول همدان چه کاربرد هایی دارد؟

 خیارشور نول همدان، یکی از محصولات تولید شده در شهر همدان می باشد . این خیارشور ها بسیار مرغوب و باکیفیت هستند و در بسته بندی هایی مانند دبه تولید و به بازار عرضه می‌شوند. خیارشورهای نول، خیارشور هایی با سایز متوسط می باشند، که بیشتر برای مصارف رستورانی و فست فودی به کار می‌رود.
 شاید جالب باشد بدانید که، در بین تمام بسته بندی های خیار شور، خیارشور دبه ای از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. هرچند کیفیت بسته بندی دبه ای در حد کیفیت بسته بندی حلب نیست، اما به دلیل قیمت ارزان و مرغوبیت،  این نوع خیارشور، در فست فودی ها و سوپرمارکت های ایران به فروش میرسد.
 جهت خرید عمده و ارزان قیمت خیارشور دبه ای همدان، میتوانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. اگر شما هم از صادرکنندگان خیارشور به کشورهایی مانند عراق و افغانستان هستید و یا مشتریان یکی از این دو کشور به شما مراجعه کرده‌اند، می توانید برای تامین خیارشور مورد نیاز خود به کارخانه دادنام مراجعه نمایید.

مرکز پخش عمده خیارشور فله ای در سال ۹۹

قیمت خیارشور فله ای نسبت به قیمت خیارشورکارخانه ای و بسته بندی شده به مراتب ارزان تر میباشد. چه بسا از لحاظ کیفیت با هم برابری میکنند. پخش عمده خیارشور فله ای در سال ۹۹ با افزایش قیمتی نیز همراه بوده است که در جدول ذیل اشاره ای به قیمت خیارشور سوپر ویژه ، قیمت دبه ای خیارشور ویژه، قیمت فله خیارشور نول و قیمت خیارشور یک پرداخته ایم. البته به ازای خرید تا ۱۰۰ دبه خیارشور با تخفیف ویژه ای نیز برخوردار خواهید بود. جهت دریافت لیست قیمت به روز شده خیارشور و قیمت خرید و فروش خیارشور دبه ای ، فله ای و کارخانه ای با مشاورین گروه ما همین حالا تماس حاصل نمایید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید