ارتباط با مشاوران

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

ترشی ها نمونه ای از خوراکی های پر فروش در بازار های ایران است که در موقع خرید آن ها با نمونه های متنوعی مواجه هستیم که هر کدام مشخصات خاص خود را دارا می باشند. خرید ترشی سیر مروارید فله در بازار های ایرانی به طرق مختلفی انجام می شود و تولید کننده برای افزایش میزان فروش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد که از این موارد به فروش اقساطی می توان اشاره کرد.

یکی از سبزیجاتی که مورد علاقه ایرانیان واقع شده و در برنامه غذایی آنها نقشی مهم را بر عهده دارد؛ سیر است. این محصول تند و گزنده، دنیایی از خواص پنهان را در خود جای داده و قابل استفاده هم به صورت خام و هم به صورت پخته می باشد. همچنین در اشکال متفاوتی همچون سیر مروارید، سیر بوته ای و سیر حبه ای به فروش می رسد که باید گفت آخرین قیمت روز سیر مروارید و انواع دیگر آن به جهت تهیه، مناسب اعلام شده است.جالب است که کمی درباره سرکه انگبین رازیانه بیشتر بخوانیم.

خواص مصرف سیر در طول روز

سیر از سبزیجات بسیار مفید و غنی محسوب می شود که هیچ کس تا به حال از خوردن آن پشیمان نشده است؛ چرا که با وجود خواص فراوان موجود در آن، دیگر جایی برای روی برگرداندن از این محصول باقی نمی ماند.
اگر چه شاید طعم و مزه سیر تند باشد؛ اما این تندی هم دلپذیر بوده و غیر قابل تحمل نخواهد بود.
همینطور باید گفت حالا خیلی از پزشکان حتی طبیبان طب مدرن برای بیماران خود و حتی برای افرادی که از هیچ مشکل جسمانی برخوردار نمی‌باشند؛ سیر درمانی را تجویز کرده اند.
شاید به جرات بتوان گفت که سیر درمانی از خیلی از دارو درمانی های امروزی موثرتر واقع شده و اثرات فوری را روی بیماران از خود بروز داده اند.

حال موضوع اصلی در این بخش، خواص سیر است که برای اشاره به این خواص عالی که شمار بسیار بالایی را در بر گرفته و قصد داریم تا چند نمونه از آن ها را ذکر نماییم؛ از گزینه های زیر استفاده کرده ایم؛ لذا تقاضا داریم به آنها توجه بفرمائید:

  • سیر از ترکیبات گوگرد برخوردار بوده که این ترکیب به تقویت سیستم ایمنی بدن منجر شده و عملیات تصفیه خون را انجام می دهد.
  • برای کسانی که به دلایل مختلف از مشکل تنگی نفس رنج می برند؛ مصرف سیر به شدت توصیه شده است؛ این افراد با مصرف سیر در طول روز می توانند از این مشکل رهایی یابند؛ چرا که سیر منجر به پاکسازی مجاری خون و تنفس خواهد شد.در این میان نگاهی هم به سرکه انگبین دکتر روازاده هم بی اندازیم.
  • دشمن سرسخت بسیاری از بیماری ها مانند سرطان روده بزرگ، سرطان معده، سرطان پروستات و غیره سیر است.
  • با مصرف روزانه سیر می توان برای همیشه از شر عفونت های پنهان شده در بدن که ممکن است بعدها سر در بیاورند؛ راحت شد.
  • همچنین با مصرف مداوم این محصول، گرفتگی رگ ها باز شده و بنابراین حس بهتری در بدن افراد به وجود خواهد آمد.
  • با وجود اینکه سیر حاوی آنتی اکسیدان قوی می باشد؛ بنابراین می توان با استفاده از آن به صورت هر روزه روند بیماری های مختلف و همینطور روند پیری را مختل کرد.
  • سیر تاثیری بی نظیر را در رقیق سازی خون داشته و بنابراین از لخته شدن آن جلوگیری خواهد کرد که همین موضوع باعث جلوگیری از بروز سکته خواهد شد.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

استفاده از سیر در درمان زخم ها

بنا به دلایل مختلف ممکن است زخم های مختلفی در درون بدن یا بیرون از آن رخ دهد که باعث ایجاد ناراحتی های شدید در افراد شود.
در این زمان شاید بتوان برای مداوای این زخم ها به سراغ داروهای شیمیایی رفت و شاهد بهبود این زخم ها بود؛ اما مسلماً بعد از آن باید منتظر عوارض بعد از مصرف داروهای شیمیایی هم بود که ممکن است برخی حساسیت زا هم باشند.

آیا بهتر نیست در این زمان از یک داروی طبیعی که بدون عوارض و بدون هزینه است؛ برای مداوای زخم های مختلف استفاده شود؟
اگر به شما یک داروی پر هزینه و عوارض زا و در مقابل آن یک داروی سالم را بدهند و بگویند که یکی را انتخاب کنید؛ گزینه‌ی شما کدامیک خواهد بود؟
مسلماً گزینه‌ی دوم، انتخاب به صرفه تر و عاقلانه تری است.

حال می خواهیم بگوییم آن دارویی که دارای ساختاری سالم، طبیعی، فاقد مواد شیمیایی و حساسیت زا می باشد؛ سیر است.
با کمک سیر، این داروی کم خرج و در دسترس می توان مرهمی را روی زخم های بدن گذاشت؛ بدون اینکه نیازی به دارو و درمان های پیچیده و هزینه بردار باشد.

اما موضوع دیگری که می خواهیم بدانیم؛ این است که سیر در درمان زخم ها چه تاثیری را به همراه داشته و یا اصلاً کدام یک از زخم ها را ترمیم خواهد کرد؟
برای پاسخ به این سوالات، شما را به خواندن گزینه های زیر دعوت می کنیم:

  1. مصرف پماد سیر می تواند دارای تاثیری فوری در درمان زخم های ناشی از سوختگی باشد.
  2. سیر از خاصیت ضد باکتری عالی برخوردار بوده و زخم های عفونتی را درمان خواهد کرد؛ حتی زخم هایی که ممکن است با آنتی بیوتیک درمان نشده یا دیرتر بهبود پیدا کنند.
  3. این محصول همچنین با از بین بردن باکتری های زنده در معده، به درمان و مداوای زخم معده نیز منتهی خواهد شد.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

انواع سیر ترشی مروارید بسته ۲۲۰ گرمی موجود در بازار

سیر که به تنهایی قابل استفاده بوده و منافع زیادی را نصیب هر یک از مصرف کنندگان خواهد کرد؛ قابل تبدیل به عصاره های مختلف همچون سیر ترشی نیز می باشد.
سیر ترشی با مخلوط سیر مروارید و سرکه درست شده و یکی از ترشی های پرطرفدار ایرانی است که بخصوص در مناطق خاصی از کشور مانند مناطق شمالی، پای ثابت سفره های غذا به حساب می آید.
درصد علاقه به سیر ترشی در بین ایرانیان آنقدر بالا است که حتی بیشتر از ترشی های دیگر موجود در بازار، مورد خرید و فروش در سطوح عمده و جزئی قرار می گیرد.

همچنین در ادامه توضیحات از این ترشی خوشمزه و محبوب باید عنوان کرد که این ترشی چه به روش خانگی تهیه شده باشد و چه به روش صنعتی، در هر صورت زمان نرمال آن برای آماده شدن و مصرف، حداقل شش ماه می باشد.
چه بسا که بیشتر از شش ماه، هم طعم لذیذتری را پیدا کرده و هم بیشتر جا می افتد؛ به طوری که انتخاب خیلی ها از بین سیر ترشی تازه و سیر ترشی قدیمی، نوع قدیمی تر آن می باشد.

اما می خواهیم به انواع سیر ترشی مروارید که به خاطر برخورداری از سیرهای سفید مروارید گونه به این نام شناخته شده است؛ بپردازیم.
در واقع منظور از این محصول، سیر ترشی هایی است که در بازار با حجم و اندازه های مختلف، آماده به فروش می باشند.

در این مورد باید عنوان داشت از سیر ترشی هایی که موجود در حجم و اندازه کافی بوده و هم خریداران عمده و هم خریداران جزئی می توانند آن را تهیه نمایند؛ سیر ترشی مروارید بسته ۲۲۰ گرمی است که با برندهای نام آشنا قابل تهیه است.
قابل ذکر است که این سیرترشی ها علاوه بر داشتن طعمی مورد پسند و ارزش غذایی سرشار، دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و با بسته بندی های شیشه ای، پلاستیکی و در قیمت های عالی به معرض نمایش برای فروش گذاشته شده اند.

روش تهیه سیر ترشی مروارید

سیر ترشی با طعم فوق العاده ای که دارد؛ عطر و بویی خواستنی به سفره های غذا داده و طرز تهیه بسیار راحتی را هم دارا می باشد.
تصمیم داریم تا در این بخش، شما را با روش تهیه سیر ترشی مروارید آشنا نماییم که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  1. ابتدا باید ظرفی درب دار که درب آن به خوبی بسته شده و اجازه‌ی ورود هوا را به داخل ندهد؛ انتخاب کرد.
  2. بعد از آن می توان از سیرهای تازه ای که در فصل بهار به بازار می آیند؛ برای تهیه سیر ترشی انتخاب کرد؛ اگر هم چنین سیرهایی در دسترس نباشند؛ می توان از سیرهای خشکی که باید زودتر در آب خیسانده شوند تا از حالت خشکی در آیند؛ استفاده کرد.
  3. سپس باید سیرهای موجود را در ظرف مورد نظر قرار داد و روی آن نمک و در صورت تمایل ادویه های دیگر و کمی سبزی معطر مانند فلفل و ترخون را هم اضافه کرد.
  4. بعد از آن باید سرکه را روی سیرهای داخل ظرف ریخت؛ به حدی که پر شود و به اندازه یک بند انگشت از انتهای شیشه خالی باقی بماند.
  5. حال باید بعد از انجام کارهای فوق، درب ظرف را محکم بست و آن را در محلی فاقد نور که تاریک باشد و همینطور خشک و خنک، قرار داد.
  6. بعد از گذشت یک هفته می توان به سیر ترشی مورد نظر سر زد تا اگر سرکه جذب سیر شد و در نتیجه به سطحی پایین تر از قبل رسید؛ مجدد به آن سرکه اضافه کرد.
  7. در آخر با صحنه آبی یا سبز شدن سیر ترشی مواجه خواهید شد که این فرآیند به خاطر انجام برخی فعل و انفعالات شیمیایی، طبیعی بوده و بعد از مدتی سیر ترشی به رنگ طبیعی خود که همان قهوه ای باشد؛ در خواهد آمد.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

پرورش سیر در مناطق گرمسیر

پرورش سیر در مناطق مختلفی از کشور امکانپذیر می باشد؛ اما مناطق خاصی از کشور دارای اقلیم مساعدتر برای کاشت و پرورش این محصول می باشند.
یعنی سیر در آن ها با رشد سریع تر و بهتری مواجه خواهد شد؛ مانند مناطق گرمسیری که شرایط برتری را نسبت به دیگر مناطق کشور در حوزه پرورش سیر دارا هستند.

در واقع خاک های واقع در این مناطق از نوع خاک زهکشی و حاصلخیز به جهت کاشت سیر بوده و بنابراین این گیاه روند بهتری را از جهت رویش و رشد طی خواهد کرد.
خاک های مناطق گرمسیر همچنین از مواد غذایی کافی و انواعی مانند خاک لمنی سنگین تا شنی سبک برخوردار بوده که همه‌ی این موارد در کنار هم باعث می شوند تا سیر بتواند زودتر به مراحل بهره برداری برسد.
ضمن اینکه کیفیت موجود در این سیرها به خوبی مشهود بوده و از این نظر هم می توان خاطری مطمئن داشت.

اما در مورد تاریخ پرورش و کشت سیر در مناطق گرمسیری باید عنوان کرد که بهترین زمان در این مناطق، اواخر آبان است که البته این زمان در مناطق دیگر کشور برای کاشت این محصول، متفاوت خواهد بود.
به علاوه اگر بخواهیم اطلاعاتی را هم در مورد نحوه کشت و پرورش سیر در مناطق گرمسیری عنوان نماییم؛ باید گفت که بهترین روش برای این کار، کشت و پرورش ردیفی بوده که هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین آلات مکانیکی این کار انجام شدنی خواهد بود.
در مورد سیرهایی هم که در مناطق فوق مورد کشت و پرورش قرار می گیرند؛ می توان به سیر سفید، سیر صورتی، سیر قرمز و سیر روکامبول اشاره کرد.

تاثیر ویتامین c موجود در سیر برای بدن

سیر ترکیبات مختلفی را در خود جای داده که هر یک به نوبه خود دارای تاثیراتی شگفت انگیز برای بدن می باشند.
به عنوان مثال می توان به ویتامین c موجود در سیر اشاره کرد که از ترکیبات ارزشمند این گیاه محسوب شده و اثراتی عالی را برای بدن افراد در پی خواهد داشت.
برای اینکه با تاثیرات آشکار این ویتامین که در ساختار سیر وجود دارد آشنا شوید؛ پیشنهاد می کنیم که موارد زیر را دنبال نمایید:

  • ویتامین ث موجود در سیر می تواند به درمان بیماری اسکروی که در اثر کمبود این ویتامین در بدن به وجود آمده و احساس خستگی و درماندگی را ایجاد می کند؛ منجر گردد.
  • این ویتامین ضعف سیستم ایمنی بدن را از بین برده و آن را تقویت خواهد کرد.
  • با مصرف سیر و به لطف ویتامین ث موجود در آن می توان از تورم مفاصل رهایی پیدا کرد و حتی به پیشگیری از آن منجر شد.
  • این ویتامین مهم که با مصرف سیر به راحتی تامین خواهد شد؛ همچنین به جلوگیری از خشکی مو و شکنندگی آن و یا جلوگیری از این مشکل خواهد انجامید.
  • به درمان بیماری ها و ناراحتی های گوارشی در بدن منتهی خواهد شد.
  • کبودی های به وجود آمده در بدن هم در اثر تامین این ویتامین به طرز سریعی ناپدید می شوند.

خرید عمده ترشی سیر مروارید / سیر همدان

مضرات مصرف زیاد سیر با معده خالی

سیر به همان اندازه که دارای اثراتی معجزه آسا و عالی برای تمامی ارگان های بدن می باشد؛ به همان اندازه و البته در صورت زیاده روی در مصرف می‌تواند ضررهایی را برای افراد به دنبال بیاورد.
بخصوص اگر به مصرف زیاد و بیش از حد سیر با معده خالی ادامه داده شود؛ این ضرر بیشتر هم خواهد شد.
حالا برای اینکه از مضرات مصرف زیاد سیر آگاهی یابید؛ اطلاعاتی را در این باره آماده کرده ایم که آن را به صورت گزینه وار مطرح خواهیم کرد:

  1. مصرف بی رویه سیر با معده خالی می تواند به ضعف معده و حتی زخم معده منجر شود.
  2. از آثار دیگر مصرف آن پیش از صبحانه و ناشتا البته در صورت زیاد از حد، سرگیجه است که در اثر کاهش فشار خون به وجود می آید.
  3. همچنین مصرف نامتعادل سیر چه با معده خالی و چه با معده پر می تواند بد بو شدن دهان و ماندگار بودن این بو را تشدید کند.
  4. یکی دیگر از اثرات منفی ناشی از این مصرف سیر بیش از اندازه، احساس سوزش شدید در دهان و معده خواهد بود که شاید به راحتی درمان نشود.
  5. به علاوه این محصول بسیار نفخ آور بوده و می تواند باد شکم زیادی را به وجود آورد که نتیجه‌ی آن بروز احساس بسیار ناخوشایند در افراد است.
  6. البته که تهوع، استفراغ و اسهال هم می توانند از اثرات سوء دیگر در این زمینه باشند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫10 نظر

  • تالیا گفت:

    نمونه میخواستم برای کشور عراق چه زمانی برام ارسال میشه؟

  • کمال گفت:

    من تاجر ارمنستان هستم نمونه هاتون بینظیر بود حتما سفارش من رو ثبت کنید

  • احمد علی گفت:

    احسنت

  • آرین گفت:

    عالییی

  • علی محسنی گفت:

    سلام
    شما خیارشور هم تولید میکنید؟

    • admin گفت:

      سلام بله جناب محسنی
      خیارشور تولیدی ما در سایزهای سوپرویژه، ویژه، ممتازو درجه یک می باشد که دربسته بندی شیشه، حلب و دبه تولید می شود.

  • سینا گفت:

    سلام جناب من توی محصولاتتون ترشی موسیر رو دیدم خواسم قیمت بدونم و برام نمونه ارسال کنید ممنون میشم راهنماییم کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید