ارتباط با مشاوران

خرید عمده برگ مو صادراتی دادنام

خرید برگ مو با قیمت مناسب در زمانی که عرضه کم است و تقاضا زیاد، کار سختی هست که کارخانه های بزرگ معمولا با انبار کردن به موقع می توانند به قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

برگ مو (انگور) در اواسط پاییز تا اواخر زمستان با قیمت بالایی ارائه می شود که البته به صورت نمک خورده است و دلیل افزایش قیمت آن نیز اتمام فصل برداشت آن از باغ های انگور است، البته امسال یعنی سال ۱۴۰۰ مشکل کم آبی باعث شده که این محصول در بازار کم باشد و قیمت آن در بازار افزایش بالایی داشته باشد.

برگ مو بخشی از غذاهای یونانی، ویتنامی، ترکی، رومانیایی و ایرانی را تشکیل می دهد. با توجه به توصیه های بهداشتی، مقدار مصرف توصیه شده از سبزیجات سبز تیره ۲ فنجان برای مردان و ۱٫۵ فنجان برای زنان در طول هفته است. با وجود این که کالری برگ مو بسیار پایین می باشد (چیزی در حدود تنها ۱۳ کالری در یک فنجان)؛ اما یک منبع غنی از مواد مغذی ضروری است.(برگ انگور)

خرید عمده برگ مو صادراتی دادنام

برگ مو صادراتی دادنام

فیبر

برای افزایش فیبر دریافتی تان برگ مو بخورید. برگ انگور یک منبع غنی از فیبر است؛ به طوری که در هر فنجان آن ۱٫۵ گرم فیبر یافت می شود. این بدان معناست که با وجود کالری بسیار کمی که برگ انگور دارد شما را سیر خواهد کرد. فیبر موجود در برگ انگور به حجم غذاهای شما می افزاید و به لحاظ فیزیکی باعث پر کردن معده می شود، از طرفی چون به آرامی هضم می شود باعث آزاد شدن تدریجی قند در جریان خون می شود که همین موضوع باعث می شود تا دیرتر احساس گرسنگی کنید. با توجه به توصیه های گروه بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد یک وعده ی ۱ فنجانی از برگ مو حدود ۷ درصد از فیبر مورد نیاز در یک رژیم غذایی ۱۵۰۰ کالری و یا ۵ درصد یک رژیم غذایی ۲۰۰۰ کالری را تامین می کند.

قیمت مناسب برگ مو

قیمت مناسب به عوامل زیادی وابسته است، تورم، عرضه و تقاضا، ارزش پول ملی، اقتصاد و البته قوانین سخت نظارتی که متاسفانه این مورد آخر در کشورمان اصلا وجود ندارد و باعث به هم ریختگی و ارائه قیمت های غیرمعقول و در نتیجه گرانی سرسام آور می شود. در مورد محصول برگ مو نیز این موارد بسیار مهم است و با توجه به کاهش عرضه در ماههای اتمام برداشت و افزایش تقاضا و نبود نظارت، با قیمت های بسیار بالا از سمت تامین کنندگان مواجه هستیم که این موضوع در حوزه های مختلف اتفاق می افتد و به تورم منجر می شود.

خرید عمده برگ مو صادراتی دادنام

انواع بسته بندی برگ مو در بازار

برگ مو (انگور) معمولا در بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ای به بازار جهت مصرف عرضه می شود و زمانی که فصل برداشت آن که خیلی کوتاه هست می گذرد به صورت شور شده و نمکی روانه ی بازار می شود.صنایع غذایی دادنام برگ مو صادراتی را به صورت شیشه ایی و پت با گواهی بهداشت و استاندارد تولید و روانه بازارهای داخلی و صاداتی می کند.

بیشتر مصرف کننده برگ مو کشورهای عربی و اوراسیا هستند که در چند ساله گذشته توانسته ایم حجم قابل توجه ایی از این محصول را به کشورهای هدف صادر کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید