ارتباط با مشاوران

خرید سیر ترشی مرواریدی صادراتی / سیر مرواریدی

صادرات سیر ترشی در بسته بندی شیشه ای و فله در اشکال مختلف امکان پذیر است. سیر ترشی تهیه شده یکساله بوده و بصورت خام و جوشیده برای مشتریان عرضه می شود. سیر ترشی کهنه که به سیر ترشی ۷ ساله نیز معروف است با قیمت های مناسب به صورت عمده عرضه می شود.جالب است که کمی درباره سرکه سیب سمیه بیشتر بخوانیم.

 

 

 

خرید سیر ترشی مرواریدی صادراتی / سیر مرواریدی

انواع سیر ترشی تهیه شده در ایران

  • سیر ترشی تهیه شده با پوست
  • سیر ترشی تهیه شده با پوست و دان شده
  • سیر ترشی تهیه شده بدون پوست یا سیر مروارید

عمده تولید سیر ترشی در ایران از نوع سیر بوته ای می باشد که به سیر قهوه ای نیز معروف است. در تهیه این نوع از سیر ترشی بسته به درخواست مشتری میتوان از مواد شیرین کننده مانند شیره انگور یا کارامل نیز استفاده کرد. سیر حبه دان شده نیز از جدا کردن سیر بوته ای تهیه می شود. این نوع سیر حبه شده بیشتر جهت سیر ترشی تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد.
نمونه آخر سیر ترشی سیر مروارید می باشد که در ابتدای تولید می بایست پوست گیری شود. بهترین زمان تهیه سیر سفید هنگام برداشت سیر می باشد

صادرات سیر ترشی

ویژگی های سیر ترشی خوب

سیر ترشی با وجود این که یکی از مفید ترین ترشی های موجود در کشور است  ولی همه میانه خوبی با انواع سیر ترشی ندارند. از موارد مهم در کیفیت سیر ترشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:در این میان نگاهی هم به سرکه سیب یک لیتری نیز بی اندازیم.

  1. درشت بودن سیر ترشی
  2. سفت نبودن بافت سیر ترشی
  3. نداشتن جوانه که مهمترین عامل در کاهش کیفیت بازار پسندی سیر است و اغلب به اقدام دیر هنگام برای ترشی انداختن موجب بروز این مشکل در سیر ترشی میشود
  4. سبز نبودن سیر ترشیجالب است که کمی درباره سرکه سیب سمیه بیشتر بخوانیم.

صادارت سیر ترشی در چه بسته بندی هایی امکان پذیر است

در موضوع صادرات سیر ترشی اولین بحث مدارک درخواستی گمرک ایران است. سیر ترشی مانند سایر ترشی ها رایج در کشور جهت صادرات نیازمند مجوز صادرات از اداره غذا و دارو می باشد.

این مجوز صرفا برای واحد هایی که مجوز پروانه ساخت و سیب سلامت ایران که در کشور داشته باشند صادر می شود.
باید توجه داشت که پروانه استاندارد از مدارک الزامی برای صادرات سیر ترشی محسوب نمی شود. و این مورد برای صادرات خیارشور و زیتون شیشه ای و حلب اجباری می باشد. بقیه مدارک مربوطه بسته به گمرک کشور مقصد متغیر می باشد.
به خاطر همین دلایل ذکر شده صادرات سیر ترشی در بسته بندی های فله نیز بلا مانع خواهد بود مگر در صورتی که کشور مقصد ممنوعیتی بار واردات محصولات فله داشته باشد.

بازار ترشی ایران آمادگی تامین انواع سیر ترشی در بسته بندی های مختلف را برای تجار عزیز امکان پذیر نموده است.

 

خرید اینترنتی سیر مروارید با بهترین کیفیت، علاوه بر مقرون به صرفه بودن، باعث اشتغال زایی نیز می شود. سیر خواص بسیار زیادی دارد و از آن در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی استفاده ی فراوانی می شود.

خرید اینترنتی سیر مروارید با بهترین کیفیت

طرز تهیه سیر ترشی مروارید

خرید سیر ترشی مرواریدی صادراتی / سیر مرواریدی

سیر آن قدر خاصیت دارد که با دانستن آن خواص، خود را ملزم به استفاده از آن می کنیم. سیر حاوی ویتامین C، آهن، کلسیم، منیزیم و انواع ویتامین های B است. از خیلی سال پیش، جهت تصفیه خون استفاده می شده و قابلیت بسیار بالایی در از بین بردن تومورهای سرطانی را داراست. سیر حاوی آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال فوق العاده ای است که در درمان بسیاری از بیماری ها، موثر است. از آن در طب سنتی، صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی نیز استفاده های فراوانی می کنند.در این میان نگاهی هم به سرکه سیب یک لیتری نیز بی اندازیم.

تهیه سیر ترشی اصولی دارد که اگر رعایت نشوند موجب ورود باکتری داخل آن شده و مصرف آن نه تنها سودی ندارد بلکه، خطرناک نیز است. برای تهیه سیر ترشی مروارید، از سرکه و سیر سفید استفاده می کنیم و ظرف سیر ترشی را کاملا خشک می کنیم تا درون آن عاری از انواع باکتری ها باشد. سپس سیر و سرکه را درون آن ریخته و در آن را محکم می بندیم تا هوا به آن نفوذ نکند. آن را در جای تاریک می گذاریم تا برسد. قیمت سیر مروارید هر روز به روز رسانی می شود.

وقتی سیرهای خشک و حبه شده را درون سرکه قرار دهیم نوعی ترشی درست کرده ایم و زمان آماده شدن آن در حدود شش ماه است. البته هر چه از درست کردن آن بگذرد این ترشی، جا افتاده تر و مرغوب تر می شود که نمونه ی بارز آن سیر ترشی هفت ساله است.

خواص سیر، بسیار فراوان است از جمله فسفر، انواع ویتامین ها، پتاسیم و ….از خواص پتاسیم در بدن را می توان تعدیل مایعات در بدن، عملکرد مناسب کلیه و انقباض عضلات نام برد و سطح تری گلیسیرید که نوعی چربی در بدن می باشد را کاهش می دهد. سرطان خون را به صورت حیرت آوری به کنترل خود در می آورد.

مصرف پودر سیر برای افرادی که نمی خواهند موقع غذا خوردن، سیر را زیر دندان خود احساس کنند گزینه ی بسیار مناسبی است. با استفاده از سیر خشک، طعم و بوی واقعی غذا زنده می شود، در هر موقعی از سال، سیر خشک در منزل وجود دارد و مطابق با میل افراد غذا می پزیم.

محصولاتی که از ظاهری خوب و عطری دلپذیر برخوردارند از صادرات خوبی نیز، بهره مند خواهند شد. نوع با کیفیت این محصول در هر جایی موجود نمی باشد. خرید آن به صورت عمده و از کارخانه ای مطمئن، بسیار مقرون به صرفه است و کیفیتی بالا برای سیر، زمانی حاصل می شود که این محصول به وسیله ی افراد کار بلد و با روش های به روز، تهیه شوند.

قیمت خرید ترشی سیر مروارید

قیمت خرید ترشی سیر مروارید هر روز به روز رسانی می شود.

از خواص ترشی سیر می توان به کم کالری بودن آن اشاره کرد. هم چنین خاصیت میکرب زدایی بالایی داشته و باعث از بین رفتن عفونت در بدن می شود. مقادیر فراوانی ویتامین های گروه B، فسفر، پتاسیم، آهن، فولیک اسید، ویتامین C و ….داشته و فسفر موجود در آن سبب تقویت حافظه شده و از آلزایمر جلوگیری می کند. نا گفته نماند که مصرف بیش از حد آن عوارضی نظیر سر درد، ضعف چشم و …در پی دارد.

سیر ترشی مروارید با برندهایی نظیر طراوت، کاله، مجید و.. تولید  و روانه ی بازار مصرف می شوند. این محصولات از سیره تازه ی پوست گیری شده تهیه می شود. کم کالری بوده و دارای فیبرهای رژیمی است، فاقد مواد نگهدارنده هستند.  از خوشمزه ترین چاشنی های موجود در طبیعت، سیر می باشد و صرف نظر از امر تغذیه ای آن در صنایع دارویی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد.

اگر مصرف کنندگان سیر ترشی به طور منظم و در حد اعتدال از آن استفاده کنند نه تنها برایشان ضرر نداشته، بلکه پر منفعت نیز خواهد بود. با مصرف آن کلسترول خون کاهش چشمگیری داشته و باعث سلامتی قلب و عروق می شود و چون سرشار از آنتی بیوتیک است از آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری می کند. آن دسته از افرادی که از پرکاری تیروئید رنج می برند سیر مصرف کنند زیرا ید فراوانی داشته و برایشان مفید است.

خواص و فواید ترشی سیر مروارید

خواص و فواید ترشی سیر مروارید

این محصول، آنتی میکروبیال فراوانی داشته و عاری از هر گونه مواد نگهدارنده می باشد و چون با تکنولوژی مدرن و پیشرفته تهیه شده،  تمام میکروب های احتمالی موجود در آن از بین رفته است. در ضمن تمام موارد استاندارد در تهیه ی آن مراعات شده است. در زمینه ی تولید سیر مرغوب، استان همدان سرآمد همه می باشد.

سیر را می توان به صورت خشک و پودر شده نیز مورد استفاده قرار داد. سیر همدان، طعم و مزه ی خوبی داشته و این مزیت باعث کاربری آن در طبخ انواع غذاها شده است. پودر سیر همدان یک محصول اساسی برای پخت و پز است و به همین علت از محبوبیت خاصی برخوردار است. به کار بردن این محصول، راحت می باشد  و با اندکی تفت، طعم خوبی به غذا می دهد و خاصیت درمانی نیز دارد.

سیر خشک همدان، یک محصول کاملا بهداشتی و مطابق با استانداردهای لازم تهیه شده است و تاثیر آن بر سلامت بدن ثابت شده است.

برای ماندگاری بالای آن اقدام به خشک کردنش می کنند. سیر خشک خلالی نیز تولید می شود که در بسته بندی های مختلف عرضه می گردد. قبل از خشک کردن، خوب شستشو داده و پوستش گرفته شود و بعد خشک گردد.

ظرفیت استان همدان برای تولید این محصول بالاست و برای صادرات در حال فعالیت است. قیمت آن در همدان بهتر و مناسب تر است.

کارشناسان این حوزه معتقدند عطر، طعم و کیفیت سیر همدان فوق العاده بوده و قابل مقایسه با سیر شهرهای دیگر نیست.

مشخصات ترشی سیر حبه ای سفید

ترشی سیر حبه ای سفید به دلیل رنگ زیبایش به ترشی سیر مروارید معروف شده است. این محصول آنتی میکروبیال فراوانی داشته و عاری از هر گونه مواد نگه دارنده است. چون با تکنولوژی مدرن و پیشرفته تهیه شده است تمام موارد استاندارد در تهیه ی آن مراعات می شود.

سیر خشک همدان، یک محصول خوشمزه و با عطر و بویی بسیار خوب می باشد. با روش های طبیعی و مناسب خشک شده و به بازار مصرف عرضه می شود. در درمان کم خونی و جلوگیری از آلزایمر موثر بوده و رقیق کننده خون است. فروش آن برای آسیاب کردن از رونق خوبی برخوردار می باشد.  محصولات همدان کیفیت بالایی دارند. سیر خشک آسیاب نشده متقاضی بیشتری دارد. به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.صادرات آن به کشور روسیه مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت سیر خشک همدان به مقدار سیر موجود در بسته بندی ها بستگی دارد و این محصول در سه نوع بیابانی، بستانی و کوهی موجود می باشد. طبع سیر گرم و خشک بوده و در درمان بیماری های قلبی و عروقی، ریزش مو و فشارخون، کاربرد دارد

صادرات ترشی سیر مروارید به کشورهای اروپایی

صادرات ترشی سیر مروارید به کشورهای اروپایی

استفاده از سیر، بدن ما را در برابر انواع بیماری ها تقویت می کند.

ترشی سیر مروارید به کشورهای حوزه خلیج فارس و آلمان، ایتالیا، انگلستان، اسپانیا، فرانسه، هنگ کنگ، ترکیه، روسیه و بسیاری دیگر صادرات دارد.

از سیر همدان در حدود هفتاد نوع دارو تولید می شود که برای درمان آسم و بیماری های دیگر، کاربرد دارد. سیر از محصولاتی است که اشتغال زایی بالایی داشته و با صادرات آن می توان ارز آوری مناسبی عاید کشور کرد. صادرات سیر مروارید نیز باعث درآمد زائی می شود.

خصوصیات ترشی سیر مروارید طبیعی

ترشی سیر مروارید طبیعی، حاوی سیر تازه، بدون مواد افزودنی، کم کالری و فیبر رژیمی فراوان است و از آن به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف، استفاده می گردد.

از صیفی جات بسیار خوشمزه می توان به سیر اشاره کرد. پس با مصرف انواع سبزی و صیفی جات، سلامتی خود و خانواده مان را تضمین کنیم. این امر باعث کاهش چشمگیر امراض می شود. از جمله ی آن ها می توان به انواع سبزی خوردن، سیر، هویج، کدو و بادمجان، شلغم و … اشاره کرد. تمام این ها مواد معدنی فراوانی از جمله پتاسیم، فسفر و انواع ویتامین ها را دارند.

بیشتر محصولات صیفی و فرنگی، سدیم کم و پتاسیم بالایی دارند. منیزیم موجود در آن ها باعث استحکام استخوان ها شده و سر دردهای میگرنی را کاهش می دهد. در ضمن مانع دیابت می شود.

از ویتامین های بسیار مهم و ضروری برای بدن در این گونه محصولات، ویتامین B۶ است که کمتر کسی به آن توجه دارد و برای جلوگیری از بیماری های چشمی در سنین بالا، باید مورد توجه قرار گیرد. صیفی جات میوه هستند زیرا از طریق گل دادن به وجود می آیند.

زمان کاشتن صیفی جات به نوع و شرایط محل کاشت آن ها بستگی دارد زیرا بعضی از آن ها گرما دوست و برخی سرما را ترجیح می دهند. گونه ی دیگرشان آب و هوای معتدل را می پسندند و تعدادی نیز در هر شرایطی رشد می کنند.

سیر محصولی است که سالی دو بار می توان آن را کاشته و برداشت نمود. البته سیر در شمال کشور نیز کاشته می شود که این نوع سیرها برای سیر ترشی مناسب ترند زیرا در صورت استفاده ی آن به مقدار زیاد، دهان بو نمی گیرد.

سیر را می توان مانند پیاز یخ زده در فریزر نگه داری کرد. ولی باید توجه داشته باشیم که این کار را به روش اصولی آن انجام دهیم تا ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن از بین نرفته و متلاشی نشوند.

امروزه با کمک تکنولوژی های مدرن و پیشرفته، می توان محصولات مختلف را طوری نگه داشت که از لحاظ کیفی، چندان تفاوتی با نوع تازه ی آن نداشته باشد. این روش از روش های نوین انجماد محصولات غذائی است که در صنایع غذایی کاربرد اساسی دارد و محصولات به صورت سریع و جدا از هم، منجمد می شوند. محصولات زیادی از جمله پیاز، سیر، نعنا، ترخون، سیب زمینی، پیاز، آلبالو، گیلاس و … با این روش سریع تر منجمد می شوند.

قیمت روز بهترین سیر منجمد شده از طریق این مراکز قابل دسترسی است. سیر منجمد در واقع، همان سیر تازه می باشد که برش خورده و بعد منجمد شده اند. برای تهیه انواع غذاها کاربرد داشته و نیازی به یخ زدایی آن قبل از هر گونه مصرفی ندارد. برای ماه ها، می توان سیر را با منجمد کردن آن درون فریزر نگهداری کرده و در صورت نیاز، مورد استفاده قرار داد.

مصرف کنندگان سیر ترشی مروارید

خرید سیر ترشی مرواریدی

انواع ترشی، سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی، آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال هستند که سیر نیز جزو آنان می باشد. پس این ترشیجات از مواد غذایی سالم تهیه شده اند. تولید این محصولات از طریق کارخانجات، زیر ذره بین کارشناسان تغذیه می باشد. مواد غذایی موجود در انواع سرکه ها، فرآیند سالمی را طی می کنند تا به دست ما برسند. این امر نه تنها باعث سلامت مواد غذایی شده بلکه ضریب اطمینان آنان را بالاتر می برد. پس مصرف کنندگان سیر ترشی مروارید، با طیب خاطر آن را استفاده می کنند.

سیر را می توان به صورت منجمد نیز استفاده کرد ولی تهیه ی سیر یخ زده کاری بس دشوار است. چرا که طی فرآیند انجماد، بسیاری از خواص خود را از دست می دهد. با این تفاسیر، راه های زیادی برای نگه داشتن طعم و مزه ی سیر وجود دارد.

جهت فراهم کردن سیر یخ زده به صورت کارخانه ای، باید تجهیزات مدرن و پیشرفته ای موجود باشد و برای فریزر کردن سیر، باید نوع سالمی از آن را انتخاب کرد که هیچ لکه ای نداشته باشد. پوست آن را جدا کرده و سیر را خرد می کنیم. بعد درون کیسه ی زیپ دار ریخته و با فشار دادن، هوای اضافی آن را خارج می کنیم تا بسته شود. سپس روی آن تاریخ می زنیم تا مدت زیادی در یخچال بدون استفاده نماند.

سیر تندی و تیزی خاص خودش را دارد. به همین دلیل به کار بردن آن در صنعت آشپزی، بسیار زیاد است. سیر را می توان به صورت خام نیز استفاده کرد.

سیر مواد مغزی فراوانی از جمله منگنز، پتاسیم، ویتامین C و فیبر رژیمی را دارد و این ویژگی ها آن را به یک آنتی اکسیدان قوی و ضد سرطان تبدیل کرده است.

بسته بندی آن برای فروش به نیاز خریدار بستگی دارد و در کشورهای خارجی بسیار پر طرفدار می باشد.

محصولات خشک شده در ایران به ویژه سیر، طرف داران زیادی را در کشورهای اروپایی دارد. پس بهتر آن است که از تولید کنندگان معتبری آن را تهیه کرد.

خرید سیر ترشی مرواری

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید