ارتباط با مشاوران

خرید زیتون شور با بسته بندی صادراتی🫒🫒🫒

خرید زیتون شور یکی از چاشنی های بسیار پرطرفدار و پرکاربرد در آشپزی که هم به صورت خانگی و هم صنعتی تولید می شود زیتون شور می باشد، ترکیبات تشکیل دهنده زیتون شور صنعتی هم بر روی کیفیت و مرغوبیت کالا و هم بر روی طعم مزه آن تأثیر قابل ملاحظه ای دارد. جهت بررسی و درک بهتر ترکیبات تشکیل دهنده این محصول که دغدغه بسیاری از خانوده ها می باشد در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری اشاره خواهیم کرد.

خرید زیتون شور با بسته بندی صادراتی

زیتون شور صادراتی

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در محافل مختلف حرف و حدیث بسیاری راجع به آن نقل می شود این است که در تهیه زیتون شور به روش صنعتی یا کارخانه ای از افزودنی ها و ترکیبات غیر مجاز جهت رنگ دهی و یا ماندگاری بیشتر زیتون شور استفاده می شود اما آیا این موضوع صحت دارد؟

همانطور که می دانید زیتون و نمک از مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده این محصول به شمار می رود که کیفیت و مرغوبیت هر کدام در افزایش کیفیت نهایی محصول و همچنین رنگ و طعم آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

این محصول اگر در شرایط کارخانه ای تولید شود معمولا تاریخ انقضای آن ۱۸ ماه پس از تولید می باشد حال این تاریخ انقضای محصول تولیدی ممکن است سبب شود تا برخی علت ماندگاری بالای آن را وجود ترکیبات افزدونی بدانند در صورتی که این موضوع در مورد برندهای معتبر کالا که تحت نظارت اداره کنترل کیفیت و استاندارد محصول می باشند صدق نمی کند.

خرید زیتون شور با بسته بندی صادراتی

دلیل ماندگاری بالای این محصول عمل کنسرو سازی است که بر روی آن اعمال شده و به جز نمک که ۲ درصد مخلوط زیتون را تشکیل می دهد هیچ گونه مواد افزودنی یا نگهدارنده در آن استفاده نمی شود.

یکی از شایعات دیگری که در خصوص زیتون شور های صنعتی زیاد به گوش می رسد وجود مواد شیمیایی در ترکیبات این محصول است که به دلیل قیمت گرانتری که این محصولات در مقایسه با زیتون دارند این شایعه کاملا منتفی و رد شده می باشد.

اما در خصوص نوع زیتونی ای که در جهت تهیه زیتون شور از آن استفاده می شود می توان به دو نوع زیتون طارم و زیتون همدان اشاره کرد که هر کدام از مزایا و معایب مخصوص به خود برخوردار می باشند.

اگر در تهیه زیتون شور از زیتون های همدان استفاده شده باشد زیتون شور ماندگاری بالاتری خواهد داشت ولی میزان زیتون شور تولید شده توسط این زیتون ها کمتر از زیتون طازم می باشد، حال آنکه زیتون های طارم اگر چه ماندگاری و دوام زیتون شور را کمتر کرده ولی میزان زیتون شور تولیدی توسط آن ها نسبت به زیتون همدان بیشتر است.

زیتون شور صادراتی با بهترین قیمت مناسب صادرات

خرید زیتون شور عمده از کارخانه

از مهم ترین رازهای موفقیت و فروش بیشتر شرکت های تولید کننده زیتون شور صنعتی یکی توجه به خوش رنگ بودن زیتون شور بوده و دیگری طعم و مزه دلنشین، قوام و غلظت مناسب محصول می باشد.

همانطور که می دانید از عوامل مهمی که در تعیین طعم زیتون شور اهمیت بالایی دارند یکی طعم خود زیتون بوده و دیگری میزان حرارت دهی و فرآیند تولید محصول مورد نظر می باشد، به طور کلی هر چه زیتون ها رسیده تر و آبدارتر باشند در تولید زیتون شور محصول شما با کیفیت تر می باشد.

بنابراین با توجه به موارد فوق می توان به این نتیجه رسید که در تهیه زیتون شور صنعتی در شرکت های معتبر به هیچ وجه جهت قوام و دوام بهتر زیتون شور یا خوش رنگ و لعابتر شدن آن هیج گونه ترکیبات افزودنی استفاده نشده و محصول تولیدی به دلیل رعایت تمامی اصول و استانداردهای تولیدی از رنگ بهتر و کیفیت متمایزی برخوردار است.

خرید زیتون شور با بسته بندی صادراتی

حال شاید برایتان سؤال به وجود آید که شرکت های معتبر تولید کننده زیتون شور صنعتی از چه نوع زیتون هایی بیشتر در تهیه محصول خود استفاده می نمایند؟

اکثر شرکت های معتبر تولید کالا از زیتون های باکیفیت و کاملا سالم و رسیده در تولیدات خود استفاده می نمایند از دیگر مشخصات زیتون هایی که در صنعت تولید زیتون مورد استفاده قرار می گیرند زیتون هایی هستند که هم گوشت بیشتری داشته و هم آبدارتر هستند.

در این میان زیتون های طارم مرغوب از پرمصرف ترین نوع زیتون ها در صنعت ترشیجات و شوریجات به شمار می روند که هم از لحاظ خصوصیات کیفی و کمی مناسب تر بوده و هم از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری بهره مند می باشند.

قیمت خرید زیتون شور صنعتی به آیتم های زیادی بستگی دارد اما از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱٫    برند شرکت تولید کننده کالا و میزان کیفیت محصولات تولیدی آن

۲٫    نوع بسته بندی کالا و وزن بسته بندی کالا

۳٫    نوسانات قیمت و تورم در بازار و همچنین نرخ مواد اولیه جهت تولید محصول

۴٫    شیوه عرضه و سفارش محصول

۵٫    میزان تولید و صادرات آن

خرید انواع زیتون شور به صورت عمده

شیوه خرید و سفارش محصول تأثیر قابل ملاحظه ای بر روی قیمت کالا دارد به همین دلیل اگر قصد سفارش این محصول را با نازلترین قیمت ممکن دارید و همچنین می خواهید از کیفیت و مرغوبیت محصول مورد نظر نیز اطمینان حاصل کنید خرید اینترنتی زیتون شور عمده را به شما پیشنهاد می دهیم.

با خرید اینترنتی زیتون شور عمده می توانید محصول خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای سفارش داده که این امر به شما در افزایش اطمینان از کیفیت کالا و همچنین صرفه جویی در هزینه ها و زمان سفارش کمک بسیار زیادی می کند.

همچنین به دلیل داشتن تنوع بالای محصول در سایت معتبر ارائه دهنده آن می توانید درباره مشخصات محصول خود اطلاعات بیشتری را به دست آورده و به راحتی در هر کجای کشور که هستید کالای مورد نظر خود را با نازلترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش دهید.

اگر خریدار بهترین برند زیتون شور صنعتی در بازار هستید و می خواهید این محصول را از درب کارخانه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه نمایید می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در همین سایت آنلاین با مشاوره فروش کالا به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

جهت خرید زیتون شور به صورت عمده با مدیر فروش مجموعه دادنام در تماس باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید