ارتباط با مشاوران

خرید خیارشور فله به صورت عمده

قیمت خیارشور فله به نسبت خیارشورهای بسته بندی مناسب تر می باشند.
 فروشگاه های زیادی، خیارشور را به صورت فله‌ای عرضه می کنند. شما می‌توانید هر مقدار خیارشور که نیاز دارید، از این فروشگاهها تأمین نماید و به مصرف برسانید. خیارشورهای فله ای که در فروشگاه ها عرضه می شوند، در انواع مختلف و قیمتهای متفاوتی می باشند. لذا می توانید همین حالا برای خرید خیارشور فله ای، اقدام نمایید.
خرید خیارشور فله

 تولید خیارشور فله ای در کشور

خرید خیارشور فله
 خیارشور یکی از پرمصرف ترین غذاهایی است که در بیشتر سفره ها همراه با غذا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در کشور تنوع زیادی دارد و با برندهای مختلفی عرضه می‌شود.
 یکی از نمونه‌های  خیارشور که بیشترین فروش را در بازار کشور دارد، خیارشورهای فله ای میباشند.خیارشورهای فله ای همان خیارشور های حلبی و دبه ای می باشند که به صورت فله ای در سوپرمارکت‌ها و سوپر پروتئینی ها به فروش می رسند.
 خیارشور فله ای را می‌توان با برندهای مختلفی خریداری نمایید. همچنین انواع مختلف خیارشور، اعم از سوپر ویژه، ویژه، نول، ممتاز و درجه یک، در این بسته بندی ها قرار می گیرند و به عنوان خیارشور فله ای به فروش می‌رسند.
 شهرهای مختلفی در کشور به تولید خیارشور فله ای، در بسته بندی حلب و دبه مشغول هستند.  از جمله این شهرها می توانیم به همدان، بروجرد، شیراز، شیروان، تهران، مشهد و تبریز اشاره کنیم.
همانطوری که می دانید خیارشور فله ای به دو روش پاستوریزه و تخمیری تولید می شود در روش پاستوریزه و یا صنعتی، بعد از باز کردن درب بسته‌بندی خیارشور، زود کپک نمی زند و میزان ماندگاری بالایی دارد. اما در روش تخمیری، که به آن روش سنتی هم می‌گویند، خیارشورها به دلیل داشتن باکتری های مفید، برای سلامتی بسیار مفید می باشند.

 قیمت خیارشورهای فله ای و صادرات آن

خرید خیارشور فله
 از آنجایی که خیارشورهای فله ای در بسته بندی های بزرگ به بازار عرضه می شوند، انتظار می‌رود قیمت شان نسبت به خیارشور های بسته بندی شیشه ای پایین تر باشد. خیارشور های بسته بندی دبه ای، پرمصرف ترین و در عین حال ارزان‌ترین خیارشور های موجود در کشور هستند. مصرف این خیارشورها  بیشتر در رستورانها، فست فودی ها و ساندویچی ها می باشد. همچنین سوپرمارکت‌ها که خیارشور را به صورت کیلویی و فله به مشتریان می فروشند، از این نوع خیارشورها در کنار خیارشور های حلبی استفاده می کنند‌
 ایران به دلیل تولید خیارشور به مقدار زیاد، یکی از صادرکنندگان این محصول نیز به شمار می‌رود. کشورهای زیادی، طرفدار خیارشورهای ایرانی می باشند. خیارشورهای ایرانی به دلیل مرغوبیت بالایی  و همچنین به دلیل قیمت پایین، مورد توجه تجار کشورهای دیگر به خصوص کشورهای همسایه می باشند. بسیاری از تجار کشورهای دیگر خیارشورهای ایرانی را به صورت فله‌ای خریداری می‌کنند و با بسته بندی مجدد، آن را به فروش می رسانند.
 خیارشورهای فله ای حلبی، برای صادرات بسیار مناسب هستند. این خیارشورها در این بسته بندی، به دلایل مختلفی مناسب برای صادرات می باشند. از جمله این دلایل می توانیم به مقاومت ظرف حلبی در برابر ضربه اشاره کنیم. این ظرف‌ها به دلیل مقاومت بالا، در حمل و نقل ها آسیب نمی بینند. بنابراین به راحتی می توانیم آنها را از طریق دریایی و زمینی به جاهای مختلف صادر کنیم.

 خرید خیارشور فله ای به صورت اینترنتی

خرید خیارشور فله
 خریداران محترم خیارشور فله ای، در بسته بندیهای دبه و حلب، برای تامین محصول مورد نیاز خود، می توانند از طریق اینترنت اقدام نمایند.
  فروشندگان مختلفی در فضای اینترنت، به فروش خیارشور در بسته بندی های مختلف، اعم از دبه و حلب مشغول هستند.
 یکی از این شرکت‌ها، شرکت دلیش، با آدرس سایت خیارشور دادنام می باشد. شما می توانید با تماس با همکاران فروش ما در این شرکت، خیارشور مورد نیاز خود را به صورت دست اول، از تولیدکننده دریافت نمایید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید