ارتباط با مشاوران

خرید خیارشور صادراتی با بهترین بسته بندی

خرید و فروش انواع ترشی و خیارشور صادراتی در بازار شوریجات و ترشیجات کشور انجام می‌شود. خیارشور و انواع ترشیجات، به عنوان چاشنی در کنار غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی آن را به طور مداوم خریداری می‌کنند. به همین دلیل، بر تعداد تولید کنندگان این محصول، به دلیل مصرف بالای آن، روز به روز افزوده می‌شود.
خرید خیارشور صادراتی

 قیمت انواع خیار شور و ترشی در کشور

خرید خیارشور صادراتی
 قیمت انواع خیار شور و ترشی در کشور، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل، می توانیم به سه مورد زیر اشاره کنیم:
 میزان تقاضا و عرضه
 قیمت مواد اولیه برای تولید خیارشور و ترشی
 قیمت بسته بندی
 هر کدام از این موارد، در فصول مختلف سال تغییراتی دارد. به عنوان مثال میزان تقاضا برای مصرف خیار شور و ترشی، در فصل‌های پاییز و زمستان به مراتب بیشتر از فصول بهار و تابستان می‌باشد. با تغییر هر کدام از این عوامل، قیمت ترشی و خیارشور هم تغییراتی می کند.

 خیارشور های صادراتی چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارند؟

خرید خیارشور صادراتی
 خیارشور ها و ترشیجاتی که در ایران تولید می شود، توان صادرات هم دارند. لاین صادراتی خیارشور به کشورهای همسایه باز شده است. اما هنوز پتانسیل بسیار خوبی برای صادرات این محصول به کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیای شرقی وجود دارد.
 خیارشور هایی که برای صادرات مناسب هستند، از بهترین انواع خیارشور ها می باشند. این خیارشور ها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و  در بسته بندی های حرفه‌ای تولید و روانه بازار می شوند.
 البته برای صادرات هر محصول توجه به نیاز مشتریان کشور هدف، بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال، کشورهای اروپایی تمایل زیادی به مصرف خیار شور هایی با طعم شیرین دارند. آنها برای تولید خیارشور از شکر هم استفاده می کنند.
اگر بخواهیم صادرات موفق تری به کشورهای مختلف دنیا داشته باشیم، باید نیاز مشتریان آن کشور از لحاظ ذائقه نیز بررسی شود. همچنین بسته بندی خیارشور برای صادرات، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. نمی‌توان خیارشور هایی با بسته بندی های محلی مانند بطری نوشابه را به کشورهای اروپایی صادر کرد. بسته بندی هایی که برای صادرات انتخاب می‌شوند، باید کاملاً بهداشتی و مطابق با بهترین بسته بندی های روز دنیا باشند.
خرید خیارشور صادراتی

 مرجع فروش خیارشور های صادراتی

 برای تامین انواع خیارشور خریداران به کدام مراکز باید مراجعه کنند؟
 تولید کنندگان و نمایندگان فروش آنها، در کلیه شهرهای ایران پایگاه هایی را در نظر گرفتند،  که مشتریان می توانند خرید عمده خود را از آنها انجام دهند.
انجام خرید عمده از فروشندگان و نمایندگان فروش تولیدکنندگان، برای خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین بسیاری از این فروشندگان و نمایندگان فروش، وب‌سایت‌هایی در فضای اینترنت دارند.
خرید خیارشور صادراتی

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫6 نظر

  • نجاری گفت:

    از مطلبتون لذت بردم خیلی مفید بود

  • تاجر گفت:

    آقای خدابنده لو عزیز
    از امارات با شما ارتباط میگیرم
    قیمت برای کشور امارات میشه بگین

  • محمد راضا فلاح گفت:

    خیارشور همدان قیمت چنده؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس بگیرید