ارتباط با مشاوران

خرید خیارشور شیشه ای عمده از کارخانه

فروش خیارشور شیشه در کیفیت های مختلف با بهترین کیفیت و مرغوبیت در کارخانه دادنام انجام میگیرد. خیار شور شیشه، به دلیل بهداشتی بودن و پاستوریزه بودن، این روزها مورد توجه مردم و خریداران قرار گرفته است. مصرف خیار شور علاوه بر اینکه باعث بهبود طعم و مزه غذاها می شود، برای بدن نیز فواید زیادی دارد.جالب است که کمی درباره سرکه سیب محلی بیشتر بخوانیم.

 

 

خرید خیارشور شیشه ای

خیارشور شیشه

خرید خیارشور شیشه ای
خیارشور از جمله چاشنی های مغذی می باشد، که ما آن را در کنار غذاهای سنتی و یا غذاهای فست فودی استفاده می کنیم. برخی از غذاها هم به خیار شور به عنوان ماده اولیه نیاز دارند. از جمله این غذاها می‌‌توان به الویه اشاره کرد. خیارشور قدمتی چهار هزار ساله دارد.

خیارشور را ساکنان بین النهرین، برای حفظ و نگهداری از خیار ابداع کردند. آنها دریافتند، اگر خیارها را در داخل محلول آب و نمک و سرکه بخوابانند، ماندگاری آن چندین برابر بیشتر می شود و می تواند خیار های فصل تابستان را حتی در فصول پاییز و زمستان هم مصرف کنند.
خیارشور علاوه بر اینکه طعم غذاها را بهبود می بخشد، سبب بهبود و سلامتی بدن هم می شود.
یکی از مواردی که می‌تواند خریداران را به خرید یک نوع محصول ترغیب کند، علائم بهداشتی و استانداردهای موجود در بسته بندی آن محصول میباشد. خیارشورهای بهداشتی شیشه‌ای؛ که به صورت پاستوریزه در کارخانه ها تولید می شوند، تمامی آزمون های بهداشتی را پاس کرده‌اند و دارای علائم استاندارد و بهداشتی لازم می باشند. به همین دلیل خریداران زیادی خیارشور شیشه‌ای را به دلیل بهداشتی بودن خریداری می‌کنند.در این میان نگاهی هم به سرکه سیب یک و نیم لیتری نیز بی اندازیم.

تولیدکنندگان خیارشور شیشه ای

خرید خیارشور شیشه ای
از حدود ۷۰ سال پیش تاکنون، کارخانه های زیادی برای تولید انواع شوریجات و ترشیجات در شهرهای مختلف کشور راه اندازی شده اند. از جمله این کارخانه‌ها، در شهرهای مانند همدان و شیراز فعالیت می کنند.

خیارشور های تولید شده در کارخانه، بهداشتی و پاستوریزه می باشند. به همین دلیل، امروزه افراد زیادی این خیارشورها را خریداری می‌کنند. علاوه بر مصارف داخلی، تجار خارجی نیز به دنبال خرید خیارشور شیشه‌ای ایرانی می باشند. یکی از مهمترین دلایل این تجار برای خرید خیارشور از ایران، بهداشتی بودن آن، ارزان قیمت بودن آن و با کیفیت و مرغوب بودن آن می‌باشد.

خیارشور های ایرانی از خیار های بوته ای ریز و مرغوب تولید می شوند، که برای صادرات گزینه بسیار مناسبی هستند. خصوصاً خیارشورهای سوپر ویژه و ویژه که در شیشه های تقریباً یک کیلوگرمی بسته بندی می‌شوند، برای صادرات به کشورهایی همچون روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس مناسب است.

خرید عمده خیارشور شیشه ای

خرید خیارشور شیشه ای
خریداران عمده خیارشور در بسته بندی شیشه به کجا باید مراجعه کنند؟ آیا باید برای خرید عمده به کارخانه های تولید خیارشور مراجعه کنند؟ آیا بایستی به عمده فروشی های شهر مراجعه کنند؟ آیا روش راحت تری هم وجود دارد؟
امروزه که تجارت به صورت الکترونیک رواج پیدا کرده است، خریداران عمده خیارشور هم می توانند خیارشور شیشه‌ای مورد نیاز خود را از کارخانه دادنام تهیه نمایند.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید