ارتباط با مشاوران

خرید خیارشور شیشه ای ارزان قیمت

خرید خیارشور شیشه ای ارزان قیمت

خرید خیارشور از فروشگاه های تولید کننده آن بسیار ارزان تر است. این نوع محصول از قیمت مناسب تری نسبت به سایر شوریجات ها برخوردار است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که به راحتی می توانید خرید کنید.

خصوصیات بهترین نوع خیارشور شیشه ای

در میان انواع خیارشور صنعتی، خانگی و ارگانیک، خیارشور ارگانیک بهترین نوع خیارشور است؛ چون خیار های کشت شده ارگانیک، از لحاظ تغذیه ای غنی تر از کشت صنعتی است. خیار های ارگانیک بعد از ورود به تونل پاستور خاصیت خود را حفظ می کنند و خیارشور تهیه شده از آن، در بسته بندی های صادراتی به کشور های درگر عرضه میشود و این محصول در شرکت دادنام به صورت عمده عرضه می شود . خیارشور ارگانیک در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد تهیه می شود و دارای سیب سلامت و شماره پروانه بهداشتی بر روی بسته بندی آن است.
این محصول در شرکت دادنام در سه سایز ممتاز ویژه و سوپر ویژه تولید می شود که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند در این سه محصول خیارشور سوپر ویژه اندازه کوچک تری نسبت به خیارشور ویژه و ممتاز دارد.
در میان خیارشور های ارگانیک، خیارشور دادنام، با کیفیت ترین و بهترین برند موجود در بازار است. این محصول دارای یک رنگ طبیعی و منحصر به فرد است و به غذا یه طعم می دهد. و چون در طول کشت آن از هیچ گونه سموم و مواد شیمیایی استفاده نمی شود و گیاه به طور طبیعی رشد می کند؛ از رنگ طبیعی و انداره متوسطی برخودار است از این رو این نوع خیارشور دارای ارزش غذایی بیشتر و بالاتر است.
خرید خیارشور شیشه ای ارزان قیمت

کشورهای واردکنند خیاشور شیشه ای

صادرات خیارشور به عنوان یکی از مواد غذایی مهم و کاربردی اغلب مردم جهان، اغلب پریود بوده است.به طور میانگین، ایران سالانه ۱۳۰ هزار تن خیارشور، تولید می کند که به ازای صادرات آن تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار عاید کشور می شود.
بهترین خیارشور های صادراتی از شهر همدان می باشد.در همین راستا اصلی ترین کشور های متقاضی این محصول ایتالیا، اسپانیا و روسیه هستند. کشور ایران از نظر صادرات خیارشور، جز کشور های برتر خاورمیانه است و دارای رتبه ششم صادرات خیارشور در جهان است و به بیشتر کشور های همسایه صادر می کند.
خیارشور های صادراتی ایران از خیار های ارگانیک تهیه می شود که ظرفیت صادراتی بالایی دارند. ایران به بیشتر کشور های عراق، امارات و عمان صادر می کند چون امکان صادرات در این کشور ها آسانتر و پر رونق است و ذائه این کشور ها به ایران نزدیک تر است. و با توجه به اشتراک های فرهنگی زیاد، راحتر می تواند نیاز ان کشور را شناسایی و برطرف کند.شناخت درست فرصت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی این کشور، ایجاد امنیت خرید و تجارت، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت و آموزش‌های صحیح و راهبردی به شرکت‌های ایرانی از مولفه‌های مهم توسعه صادرات به کشور غنی امارات است که باید در دستور کار جدی مقامات ایرانی در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و مقابله با تحریم‌های اقتصادی قرار گیرد.
کشور روسیه، یکی از اصلی ترین وارد کننده های خیارشور است. که با توجه به تقاضای زیاد آن، کیفیت محصول و نوع بسته بندی ان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که بازار های آن برای خرید مواد غذایی بسیار وسواس به خرج می دهند. فرایند صادرات مواد غذایی از ایران به روسیه زمانبر و به انرژی بیشاری نیاز دارد. با توچه به این نوع محصول، بهترین روش حمل و نقل آن استفاده از بسته بندی شیشه ای است که در برابر هر گونه آسیبی، مقاوم هستند. ایران به هر کدام از این کشور های متقاضی سالانه بیش از هزار تن خیارشور صادر می کند.
خرید خیارشور شیشه ای ارزان قیمت

مراحل صادرات خیارشور شیشه ای از ابتدا تا انتها

اولین مرحله صادرات شناخت درست از بازار های آن کشور است. با شناخت کامل از نیاز های آن و نوع محصول مورد نظر آنها می توان در فروش محصول موفق تر بود. بعداز آن اگاخی کامل از تمام قوانین و مراحل ترخیص کالا از گمرک هاست. تولید کنند گان این محصول پس از تولید و بسته بندی مناسب، مدارک لازم جهت صادرات آن را اماده می کنند. و بعد از آن برای بازرسی، به گمرک می فرستند تا مراحل ترخیص آن اماده شود. معمولا ترخیص مواد غذایی از گمرک زمانبر و پر هزینه است هزینه های مربوطه مانند عوارض گمرک، مالیات کالای وارداتی، هزینه ترخیص کالا، خدمات مختلف واردات و … به طور کامل پرداخت شوند. زیرا که مشمول رعایت همه استاندارد ها و مجوز های سازمان ها و پروانه بهداشتی می باشد. بنابراین تولید کنندگان با شناخت کافی از قوانین گمرک ها و اخذ مجوز های لازم، می توانند زمان کمتری برای ترخیص این محصول هدر دهند.
عرضه خیارشور ارگانیک با یک قیمت استثنایی و در بسته های شیشه ای و برند دادنام مقدار ۶۸۰ گرمی آن انجام می شود. همانطور که گفتیم این خیارشور ارگانیک از قیمت مناسب تری نسبن به دیگر برند ها برخوردار است. این محصولات در استان همدان تولید و به سراسر کشور عرضه می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید