ارتباط با مشاوران

خرید خیارشور حلب سرکه ای از کارخانه

خرید خیارشور حلب سرکه ای از کارخانه، به دلیل طعم ترش و قیمت مقرون به صرفه، مورد توجه فست فودی ها و ساندویچی های مختلفی در کشور قرار گرفته است.جالب است که کمی درباره سرکه سیب سمیه بیشتر بخوانیم.

 

 

 

 هرچند افزایش قیمت حلب برای بسته بندی این نوع خیارشورها، حاشیه سود تولید‌کنندگان را پایین آورده است، اما کماکان تولید کنندگان، این خیارشور را در حجم بالا تولید و روانه بازار می‌کنند. انواع خیارشور از جمله نول و ویژه در این نوع بسته بندی تولید و به بازار عرضه می‌شود.جالب است که کمی درباره سرکه سیب سمیه بیشتر بخوانیم.

 آیا بسته بندی حلب تنها بسته بندی خیارشور سرکه ای می باشد؟

خرید خیارشور حلب
 امروزه خیارشورهای سرکه‌ای، علاوه بر عرضه در بسته بندی حلب، در بسته بندی های دیگری مانند شیشه، وکیوم و تک نفره هم عرضه می شوند.
 اما شیوه تولید این بسته بندی ها با هم فرق می کند. در واقع، تولید خیارشور های شیشه ای و حلبی به شیوه پاستوریزه انجام می‌شود، اما سایر اقلام خیارشور سرکه ای به روش تخمیری تولید می شوند.
 در واقع خیارشور هایی مانند پت، وکیوم و تک‌نفره به روش تخمیری تولید می‌شوند. اما هنگام عرضه، در محلول سرکه به بازار عرضه می شوند.

 چرا خیارشور های تخمیری، در محلول سرکه به بازار عرضه می شود؟

خرید خیارشور حلب
 خیارشور های دبه ای که به روش تخمیری تولید می‌شوند، دارای محلول تیره رنگی می باشند. به همین دلیل، خیارشورهای وکیومی و یا پت که دارای بسته بندی شفافی هستند، اگر با همان محلول به بازار عرضه شوند، جذابیت خاصی برای مشتری ندارند و میزان فروش آنها کاهش می یابد.
 به همین دلیل، این خیارشور ها بعد از اینکه آماده شدند در محلول دیگری که همان محلول آب و نمک و سرکه است به بازار عرضه می‌شوند.
 سرکه بعد از مدتی به خورد خیارشور می‌رود و خیارشور های تخمیری با طعم سرکه ای و با محلولی با رنگ شفاف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.در این میان نگاهی هم به سرکه سیب یک لیتری نیز بی اندازیم.

 خرید عمده خیارشور دبه ای ویژه از سایت

خرید خیارشور حلب سرکه ای
 خیارشور حلب سرکه ای ویژه، از جمله معروف‌ترین خیارشور های تولید شده در کشور میباشد که مصارف گوناگونی دارد. جهت خرید عمده این محصول، می توانید از طریق سایت اقدام کنید.
 سایت خیارشور دات کام، جهت توزیع انواع خیارشور به خصوص خیارشور ویژه حلبی در خدمت شما خریداران محترم می باشد. جهت انجام فرآیند خرید، با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.در این میان نگاهی هم به سرکه سیب یک لیتری نیز بی اندازیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید