ارتباط با مشاوران

خرید ترشی موسیر به صورت مستقیم

خرید ترشی موسیر برای صادرات یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب می باشد و می توانید با بهترین طعم و کیفیت آن را خریداری کنید.

خرید ترشی موسیر به صورت مستقیم

تولید ترشی موسیر به روش صنعتی:

از گذشته تاکنون بسیاری از افراد در کنار غذاهایشان از انواع ترشیجات های شیشه ای غلیظ با برند دادنام استفاده می کنند چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم غذا را ترد می کند و هم طعم بهتری به آن می دهد.

ترشی موسیر را به دو روش صنعتی و طبیعی درست می کنند که مراحل تولید آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

۱- مرحله اول برای تولید ترشی موسیر، شستشو می باشد عمل شستشو به این دلیل انجام می شود که خاک و آلودگی های که به موسیر چسبیده است را کاملا پاکسازی نماید برای اینکه کاملا شسته و پاک شود به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه موسیر ها را در آب قرار می دهیم تا کاملاً تمیز شوند.

۲- مرحله دوم بررسی کردن موسیر ها روی نوار می باشد که در این مرحله موسیر ها به وسیله بالابر روی نوار نقاله که مختص بازپرسی می باشد قرار گرفته و توسط نیروهای انسانی فعال بررسی می شوند تا اگرچه موسیر هایی که کپک زده یا آفت دار و نارس در آن ها دیده شود جدا نمایند و هر ناخالصی که در موسیر مشاهده می شود را حذف کنند، معمولا موسیر های نارس را در جایی گرم قرار می دهند تا به مرور زمان رسیده شده و از آن ها در تولید ترشی موسیر استفاده کنند.

۳- در مرحله سوم موسیر ها بعد از بررسی شدن به خط تولید ترشی موسیر انتقال پیدا می کنند و ترشی موسیر را با بهترین کیفیت تولید می کنند.

۴- در مرحله چهارم باید ترشی موسیر ها در بسته بندی های صادراتی بسته بندی شوند و به بارگیری ملحق می شوند.

ترشی موسیر تازه صادراتی به صورت عمده

ترشی موسیر شیشه ای

بهترین راهی که باعث می شود ترشی موسیر کپک نزند استفاده از ترشی موسیر در قوطی های شیشه ای می باشد چرا که ترشی موسیر در قوطی فلزی در مدت زمان کوتاهی کپک می زند و آن را فاسد می نماید، توصیه می شود بعد از خریدن ترشی موسیر با قوطی فلزی بلافاصله آن را به قوطی شیشه ای انتقال دهید تا ماندگاری بالاتری داشته باشد.

برای درست کردن ترشی موسیر باید از موسیر هایی استفاده کنید که درشت بوده و پوستی نازک داشته باشند و همچنین بافت آن ها نرم باشد و رنگ سفید غلیظی داشته باشند که باعث خوش رنگی ترشی بشود، ترشی موسیر ها باید کاملا سالم بوده و از هرگونه کپک و آفت به دور باشند، حفره های آبکی در داخل آن نباشد و همچنین خرابی نداشته باشد، این موسیر ها باید در مقابل رشد کپک ها مقاومت از خود نشان دهند و زمانی که برداشت می شوند رسیده باشند اما نه در آن حدی که نرم و له بشوند و زمانی که می خواهید آن ها را بچینید از ظرف های کوچک استفاده کنید چرا که از ترک خوردن و له شدن موسیر ها جلوگیری می کند.

خرید ترشی موسیر به صورت مستقیم

از دلایلی که امروزه افراد ترشی موسیر مورد نیازشان را از بازار تهیه نمی کنند و ترجیح می دهند در منزل ترشی خانگی درست نمایند این است که قیمت ترشیجات بازار بسیار بالا می باشد و برای افراد مخصوصا خانواده های پر جمعیت مقرون به صرفه نمی باشد و همچنین بعضی از برندهای این محصول از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می باشند و اصول بهداشتی در تولید آن اصلا رعایت نمی شود و همین دلایل موجب شده که مردم اعتمادی به ترشی های بازاری نداشته باشند.

قیمت ترشی موسیر به چه عواملی بستگی دارد؟

در بسیاری از فروشگاه ها شما شاهد انواعی از برندها می باشید اما در این میان تمام ترشیجات دادنام از کیفیت بالایی برخوردار بوده و افراد می توانند با خیالی آسوده از سالم بودنش آن را جهت مصرف خریداری نمایند.

قیمت ترشی موسیر به عوامل زیادی بستگی دارد چند تا از عوامل را برسی خواهیم کرد:

  1. قیمت این محصول بستگی به قیمت موسیر تهیه شده و مصرف شده در آن دارد.
  2. قیمت ترشی موسیر صادراتی بستکی به نوسانات بازار هم دارد.
  3. قیمت ترشی موسیر بستگی به نوع حجم درخواستی شما دارد.
  4. قیمت این محصول به نوع بسته بندی ترشی موسیر بستگی دارد.
  5. و…

عوامل بالا بیشتر عواملی بودنند که به قیمت ترشی موسیر بستگی داشتند.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات با مدیر فروش مجموعه دادنام در تماس باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید