ارتباط با مشاوران

خرید ترشی مخلوط لیته بادمجان

ترشی مخلوط لیته یکی از پرفروش ترین ترشی های موجود در ایران می باشد در تولید این ترشیجات از مواد اولیه کاملا تازه و مرغوب استفاده می‌ شود به همین دلیل اکثر خریداران ترجیح می‌ دهند این محصولات را برای خود انتخاب کنند. میزان صادرات ترشی مخلوط لیته به دلیل محبوبیت و کیفیت بالای خود به صورت قابل توجهی افزایش یافته است، اغلب متقاضیان می خواهند ترشی های مخلوط را به صورت عمده تهیه کنند.

 

ترشی مخلوط لیته چطور درست می شود؟

با توجه به اینکه اکثر ایرانیان ترجیح می دهند غذاهایشان را به همراه ترشی میل کنند، ترشی جایگاه مهمی در غذا های اصلی ایرانیان دارد، تنوع ترشی های تولید شده در ایران به شدت بالا می باشد اما ترشی مخلوط لیته به دلیل طعم بی نظیر خود محبوبیت بیشتری را نسبت به سایر ترشی‌ها به خود اختصاص داده است.

تنوع ترشی های لیته بالا می باشد اما اگر می‌ خواهید با نحوه تهیه ترشی مخلوط لیته آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید، ما سعی داریم تا یک آموزش کلی و آسان برای شما عزیزان ارائه دهیم؛

مواد اولیه لازم برای تهیه ترشی لیته شامل:
بادمجان تازه، ادویه، نمک، سیر، سبزیجات، سرکه و هویج می باشد. نسبت هر یک از مواد اولیه بسته به سلیقه افراد مختلف می باشد، به عنوان مثال برخی از افراد در تولید ترشی لیته از سیر و سبزیجات بیشتری استفاده می کنند، حتی برخی افراد به جای استفاده از هویج می توانند از گل کلم استفاده کنند.

ابتدا بادمجان ها را به صورت ذرات درشت خرد کنید سپس آنها را در مقداری آب و سرکه بجوشانید پس از آن بادمجان را از درون ظرف خارج کرده و آن را درون مخلوط کن بریزید، باقی مواد را درون مخلوط کن اضافه کنید و آنها را به خوبی میکس کنید.

در نهایت مقداری سرکه به مواد اضافه کنید و آن را در شیشه در دار که به صورت عایق باشد و هوا را از خود عبور ندهد قرار دهید، به طور کلی تهیه ترشی لیته به زمان زیادی نیاز ندارد و می‌توان آن را در مدت زمان کوتاه و فوری آماده کرد.

قیمت ترشی مخلوط با کیفیت + خرید و فروش

پخش عمده ترشی مخلوط لیته کیلویی

پخش عمده ترشی مخلوط لیته کیلویی پخش ترشی لیته کیلویی به صورت عمده توسط مجموعه های ما انجام می شود، شما می توانید این ترشی ها را به صورت کامل مستقیم و بدون واسطه از ما تهیه کنید. در تولید ترشی لیته از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک استفاده شده است، کیفیت این ترشی ها به صورت کاملا تضمینی بوده و دارای طعم فوق‌ العاده بی نظیری میباشد.

ما با فروش و پخش عمده انواع ترشیجات سعی داریم محصولات را به صورت مستقیم در مدت زمان کوتاه ترین به مشتریان ارسال کنیم شما می توانید این محصولات را به روش کاملا آسان خریداری کنید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده با ما تماس حاصل نمایید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید