ارتباط با مشاوران

خرید ترشی فلفل سوزنی صادراتی + خرید و فروش

ترشی فلفل سوزنی یک نوع محصول غذایی است که آن را از طریق فرآوری کردن فلفل سوزنی تازه و آبدار حاصل می کنند و به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده در طبخ غذاهای مختلف به کار می برند، در کشور ما ترشی فلفل از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است، از این رو خرید و فروش ترشی فلفل سوزنی شیشه ای که به عنوان بهترین بسته بندی شناخته می شود با رونق خیلی زیادی در ایران صورت می گیرد.

شناخت بهترین ترشی فلفل سورنی

ما ایرانیان برای طعم دادن به بسیاری از غذاهای خود مانند قیمه یا قرمه سبزی و… از محصولی به ترشی فلفل سوزنی استفاده می کنیم، این محصول در گذشته با روش های قدیمی و در داخل خانه ها طبخ می شد و مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه ترشی فلفل سوزنی به صورت کارخانه ای تولید می شود در بسته بندی های پلمپ شده در بازار عرضه می گردد.

برای شناسایی کردن میزان مرغوبیت ترشی فلفل سوزنی باید به یک سری نکات مهم در مورد آن دقت کنید که تازگی و طبیعی بودن آن را نشان می دهند، اگر این مطلب را تا انتها دنبال نمایید ما شما را با چند مورد از ویژگی های ترشی فلفل سوزنی درجه یک آشنا می کنیم و شما را در خرید بهترین محصول یاری خواهیم کرد:

  1. اولین و مهم ترین ترفندی که همه شما عزیزان باید به کار بگیرید این است که ترشی فلفل سوزنی را بعد از باز کردن درب آن و قبل از استفاده کردن با دقت ببویید تا مطمئن شوید که ترشی بوی کپک زدگی یا پوسیدگی نمی دهد و بوی خوب فلفل به مشام شما می رسد.
  2. در ضمن باید سطح بالایی و تمام قسمت های محصول را با دقت از نظر عدم وجود کپک زدگی، لکه های سیاه یا قهوه ای مورد بررسی قرار دهید، برای این کار به آرامی ترشی را با یک قاشق زیر و رو کنید تا مطمئن شوید اثری از کپک در آن نیست.
  3. همچنین رنگ بندی ترشی می تواند یکی از نشانه های تعیین کیفیت آن باشد، ترشی طبیعی و تازه رنگ سبز فلفلی دارد، اما محصول بی کیفیت ممکن است رنگ کدر و کمی تیره داشته باشد، در برخی از محصولات نیز از رنگ های مصنوعی استفاده می شود و رنگ سرخ غیر طبیعی پیدا می کنند.
  4. به علاوه شما می توانید کمی از ترشی را بچشید تا از کیفیت و طعم خوب آن اطمینان حاصل کنید، به این ترتیب می توانید سلامت ترشی را هم مورد بررسی قرار دهید.

خرید ترشی فلفل سوزنی برای صادرات + خرید و فروش

موانع شروع تجارت ترشی فلفل سوزنی

خیلی از تولید کننده های ترشی فلفل سوزنی در کشور ما ممکن است که به فکر تجارت ترشی فلفل سوزنی در دنیا افتاده باشند، اما آن ها باید از موانعی که ممکن است در این راه بر سر راهشان قرار بگیرد آگاه شوند و بعد با برنامه ریزی دقیق دست به تجارت ترشی فلفل سوزنی بزنند، ما در این قسمت می خواهیم در مورد این موانع با شما صحبت کنیم:

  1. اولین و مهم ترین مانع بر سر راه تولید و تجارت کردن ترشی فلفل سوزنی حجم تولید، عرضه و تقاضای سالیانه فلفل در کشور ما است که ماده اولیه اصلی تهیه این محصول می باشد و میزان تولید آن رابطه مستقیم با آب و هوا و میزان بارندگی در ایران دارد.
  2. دومین مسأله نرخ فروش فلفل در بازار های داخلی است که هر سال دستخوش تغییر می گردد و چند درصد بر نرخ آن افزوده می شود، آن چه بیش از هر چیزی بر روی قیمت فلفل مؤثر است نرخ تورم داخلی ایران است.
  3. در ضمن سختی امر تولید و بسته بندی فلفل و هزینه های بالای آن موجب می شود که تولید کننده ها نتوانند محصولی با قیمت ارزان تولید کرده و به بازار عرضه کنند و در مواردی قیمت بالای ترشی مانعی برای فروش آن خواهد بود.

خرید انواع ترشی فلفل سوزنی صنعتی درجه یک

عرضه ترشی فلفل سوزنی شیشه ای با قیمت پایین

شرکت های عرضه کننده اصلی ترشی فلفل سوزنی شیشه ای ۶۸۰ گرمی دادنام این محصول را در حجم بسیار زیادی از کارخانه تولید کننده آن خریداری می کنند و بعد آن را به کمک نمایندگی های متعددی که در استان های مختلف ایران دارند در سراسر کشور ما توزیع کرده و با قیمت پایین به دست مصرف کننده های محترم می رسانند و با این کار به تأمین نیاز آن ها می پردازند.

ترشی فلفل سوزنی دادنام در شیشه های ۶۸۰ گرمی بسته بندی می شود و بر اساس وزن قیمت گذاری می گردد، نرخ این محصول در فصل برداشت فلفل خیلی مقرون به صرفه تر است چرا که تولید این محصول در حجم زیادی انجام می شود، در ضمن مراکز پخش نیز آن را با قیمت خیلی مناسبی به فروش می رسانند و باعث کاسته شدن از هزینه های مصرف کننده ها و بالا رفتن قدرت خرید آن ها خواهند شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید