ارتباط با مشاوران

خرید ترشی بندری اصل بوشهری

ترشی ها و سیر ترشی فله ای جزء یکی از چاشنی های پرطرفدار و خوشمزه های ایرانی در کنار غذا های مختلف به حساب می آید. ترشی ها مدل های مختلفی دارند که یکی از شناخته شده ترین آن ها، ترشی بندری است. ترشی بندری دارای طعم بسیار تند و تیزی می باشد و دارای فلفل های گونه های مختلف است. مرکز خرید ترشی بندری اصل بوشهری، بهترین و با کیفیت ترین ترشی ها را در بسته بندی های مختلف، به کشور های مختلفی صادر می کند و همچنین به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید ترشی بندری اصل بوشهری

ویژگی ترشی بندری بوشهری چیست؟

ویژگی ترشی بندری بوشهری چیست؟ در این قسمت می خواهیم به بررسی ویژگی های ترشی بندری صادراتی بوشهری بپردازیم:

اولین ویژگی این ترشی ها و زیتون پرورده کنسروی این است که از مواد کاملا تازه و مرغوب و با کیفیت تهیه و تولید می شوند و به این معنا که این ترشی ها در فصل مخصوص خود که بیشتر در فصل تابستان و در شهریور ماه تهیه می شود و در این ماه تمامی سبزیجات استفاده شده در ترشی کاملا تازه هستند و تازه چیده شده اند.

دومین ویژگی این است که مواد اولیه داخل ترشی دارای اندازه و سایز بزرگ می باشند و قطعات آن ها به صورت درشت خرد شده اند. موادی چون کلم سفید، کرفس، انواع فلفل ها و سیر سفید به صورت های مکعبی خرد شده اند.

سومین ویژگی این نمونه این است که علاوه بر سرکه سفید از آب گوجه تازه و آب فلفل در تهیه ترشی دخالت دارد. این آب گوجه سبب می شود که ترشی ها تازه تر بمانند و طعم بسیار خوبی را به ترشی می بخشد.

قیمت ترشی بندری اصل صادراتی

قیمت ترشی بندری اصل صادراتی مرکز فروش ترشی بندری اصل صادراتی، بهترین و با کیفیت ترین ترشی ها را به صورت عمده و همچنین بسته بندی شده در وزن های مختلف را همراه با چاشنی های متعدد به کشور های مختلف صادر کرده و همچنین به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارائه می نماید. قیمت ترشی بندری اصل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی و مهم آن ها می پردازیم:

اولین عامل تعیین کننده نرخ ترشی ها، نوع مواد اولیه و تشکیل دهنده آن ها است. ترشی هایی که دارای موادی چون کلم و کرفس و گوجه فرنگی و سرکه های مرغوب در خود هستند نسبت به ترشی هایی که مواد اولیه اصلی را ندارند، قیمت بیشتری داشته و گران تر می باشند.

دومین عامل تعیین کننده قیمت ترشی ها، نحوه خرید آن ها است. ترشی هایی که به صورت کیلویی و عمده خریداری می شوند نسبت به نوع بسته بندی شده قیمت بیشتری داشته و گران تر اند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید